2016.01.07

Klient pyta, Contact Center odpowiada. Cz. 4: Przestaw się na nowe iPKO

Już od połowy stycznia pod adresem www.ipko.pl znajdziecie stronę nowego serwisu internetowego iPKO. Warto już dziś sprawdzić, jak w wygląda, zalogować się w bezpieczny sposób i skorzystać z nowych funkcjonalności, jakie daje system. Z tej okazji przypominamy udogodnienia związane z korzystaniem z nowego iPKO oraz odpowiadamy na najczęściej zadawane na infolinii pytania.

Przestaw się na nowe iPKO. fot. shutterstock.com
Fot. shutterstock.com

O czym należy pamiętać przed wprowadzeniem zmian 14 stycznia?

Przede wszystkim dla zachowania zasad bezpieczeństwa już dziś warto sprawdzić, jak wygląda nowe iPKO (sprawdź wygląd nowej strony logowania). Informujemy również, że zmianie w żaden sposób nie ulegną loginy oraz hasła użytkowników naszej elektronicznej bankowości. Zachowana zostanie również możliwość korzystania z dotychczasowego serwisu – po kliknięciu w link „przejdź do iPKO przed zmianą”

W trakcie samego logowania zawsze należy pamiętać również o 3. najważniejszych zasadach:

  1. Upewnij się, że wykorzystywane połączenie jest szyfrowane.
  2. Sprawdź poprawność certyfikatu bezpieczeństwa, tzn., czy w adresie strony znajduje się „https” oraz, czy adres strony w oknie przeglądarki to https://www.ipko.pl.
  3. Pamiętaj, że logowanie do serwisu iPKO nie wymaga podania kodu z karty kodów jednorazowych. Więcej.

Dlaczego warto już teraz „przełączyć się” na nowe iPKO?

System jest nowoczesny i intuicyjny zarówno w zakresie obsługi, jak i samego wyglądu serwisu. Nowy użytkownik z pewnością doceni możliwość personalizacji swoich finansów: możliwość nadania własnych nazw rachunkom i kredytu, uporządkowania swoich transakcji poprzez przypisanie im elementów graficznych, czy zadecydowania o formie prezentacji historii operacji. Do najpotrzebniejszych funkcjonalności dotrzemy zaś po prostu klikając przycisk „na skróty”.

Jakie są najczęściej zadawane pytania dotyczące iPKO?

1. Czy mogę zmienić swoje hasło do serwisów iPKO?

Tak. W serwisie internetowym możesz zmienić hasło do tego właśnie serwisu, zaś w serwisie telefonicznym ustanowisz nowe hasło telefoniczne i nowe hasło internetowe.

2. Co mam zrobić, jeżeli zgubię kartę kodów?

W przypadku zgubienia karty kodów zablokuj ją jak najszybciej. Zrobisz to samodzielnie w serwisie internetowym lub u konsultanta serwisu telefonicznego pod numerem 801 307 307 lub (+48) 81 535 60 60.

3. Jak mogę zamówić i aktywować kody SMS?

Aby samodzielnie zmienić rodzaj narzędzia, zaloguj się do serwisu internetowego, wybierz zakładkę „Dostęp” ->”Narzędzia autoryzacyjne”-> link „Zmień narzędzie autoryzacyjne”. Kody SMS są wysyłane tylko na jeden numer telefonu komórkowego widniejący w danych. W celu aktywacji kodów SMS możesz również zadzwonić do konsultanta lub udać się do najbliższego oddziału Banku.

4. Co zrobić, jeśli dostęp do serwisu iPKO został zablokowany?

5. Jak ustawić przyjazny login?

Ustawienie własnego loginu jest bardzo proste i zajmie Ci tylko chwilę. Zaloguj się do swojego konta i wybierz:

  • Ustawienia -> Kanały dostępu -> Zdefiniuj login – korzystając z nowego iPKO
  • Dostęp -> Zarządzaj loginem -> Zdefiniuj login – korzystając z dotychczasowego iPKO

Edyta Litkowiec
Konsultant Contact Center PKO Banku Polskiego

Czytaj także:

Klient pyta, Contact Center odpowiada. Cz. 1: Zmiana danych – to proste!

Klient pyta, Contact Center odpowiada. Cz. 2: Jak zmienić limit płatności?

Klient pyta, Contact Center odpowiada. Cz. 3: Karta - o czym warto wiedzieć?

loaderek.gifoverlay.png