Program “Biegajmy razem” nagrodzony!
Projekt „Biegajmy razem” został doceniony w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2014. Otrzymał nagrodę w kategorii Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa 2014. Jest ona przyznawana organizacjom, które z powodzeniem opracowały i wdrożyły strategię lub kampanię employer brandingową w swojej firmie.
Program „PKO Bank Polski Biegajmy razem” został zapoczątkowany w 2013 roku. Ma za zadanie popularyzować ideę biegania – rekreacyjnego oraz w imprezach masowych – a także promować zdrowy tryb życia. Jego celem jest również integracja pracowników i ich zaangażowanie w działania społeczne Banku, które realizowane są w ramach projektu.
W kampanii promującej bieganie biorą udział pracownicy z całej Polski, w których odbywają się cykliczne treningi biegowe w ramach akcji „BiegamBoLubię”. Szeroki zasięg akcji sprawia, że rośnie liczba osób uczestniczących w imprezach sportowych, co sprzyja integracji pracowników. Obecnie bankowa sekcja biegowa liczy 300 członków, podczas gdy w 2009 roku było ich tylko 20. W ubiegłym roku 12 pracowników towarzyszyło Maciejowi Kurzajewskiemu w projekcie „Korony Maratonów PKO Banku Polskiego”, a w tym w projekcie „Drużynowa Liga Biegowa” pięćdziesiątka bankowych biegaczy trenuje i biega zdobywając punkty aby wygrać z równie licznym zespołem klientów.
Istotnym elementem programu „Biegajmy razem” są charytatywne akcje biegowe prowadzone podczas biegów na rzecz osób potrzebujących wsparcia w ratowaniu zdrowia i życia. Zapoczątkowane zostały w 2012 roku przez pracowników. Poprzez uczestnictwo w biegu oraz zachęcenie innych osób do udziału w akcji, „wybiegali” pieniądze, które Fundacja PKO Banku Polskiego przekazała na rzecz potrzebujących. Oddolna inicjatywa przerodziła się w programową pomoc. Za przekroczenie linii mety ze specjalną kartką -identyfikatorem na koszulce z hasłem „biegnę dla…” przez określoną liczbę zawodników, Fundacja Banku przekazuje środki na wskazany cel. Od początku 2013 roku, beneficjenci wszystkich akcji otrzymali od Fundacji ponad 600 tys. zł, a udział w nich wzięło ponad 6700 biegaczy, w tym blisko 600 pracowników Banku.
PKO Bank Polski już po raz drugi został laureatem konkursu Employer Branding Excellence Awards. W ubiegłym roku otrzymał nagrodę w kategorii „Doskonała Strategia Employer Branding” za kampanię wizerunkowo–rekrutacyjną. „Jeden Bank. Wiele Pasji”, która miała za zadanie budowanie wizerunku Banku jako nowoczesnej instytucji finansowej otwartej na młodych, utalentowanych ludzi z pasją.
Celem Konkursu jest wyróżnienie najlepszych projektów employer brandingowych w Polsce. Nagrody przyznawane są w czterech kategoriach – „Doskonała Strategia Employer Branding”, „Doskonała Kampania Internetowa”, „Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline” oraz „Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa”. Organizatorem konkursu jest HRM Institute.
Dominika Bień
Departament Komunikacji Korporacyjnej
Pliki do pobrania
Biegajmy razem
02019.07.05Trzy najlepsze drużyny 4. PKO Biegu Charytatywnego. Ich wyniki zasługują na wielki podziw
więcej54 okrążenia i 290 metrów – tyle wynosi rekord PKO Biegu Charytatywnego. 15 września ubiegłego roku podczas zawodów w Łomży ustanowiła go drużyna Korytkowski Team. Na drugim miejscu znalazła się ekipa Stalowowolskiego Klubu Biegacza, a na trzecim reprezentanci OSiR 1 Lidzbark Warmiński. W rozmowie z Bankomanią przedstawiciele drużyn wspominają swoje kapitalne występy.
Biegajmy razem
02019.07.04„Dominator” pokonany – wypowiedzi po Nocnym Biegu Świętojańskim z PKO Bankiem Polskim
więcejZwycięzcy z Ukrainy, emocje na ostatnich metrach, dobra pogoda i nieco niższa frekwencja. Za nami Nocny Bieg Świętojański z PKO Bankiem Polskim.
Biegajmy razem
02019.07.02Zawodnicy z Ukrainy najlepsi w Nocnym Biegu Świętojańskim z PKO Bankiem Polskim
więcejBiegacze z Ukrainy zajęli czołowe lokaty w tegorocznym Biegu Świętojańskim z PKO Bankiem Polskim w Gdyni, zwyciężając w klasyfikacji generalnej, klasyfikacji kobiet i zdobywając tzw. „premię górską”. Zawody na wymagającej trasie ukończyło 2740 osób, a towarzyszyła im wymarzona pogoda i gorący doping – zwłaszcza w okolicach startu i mety.
Biegajmy razem
02019.06.28Sylwetki polskich biegaczy #15: Katarzyna Kowalska
więcejKatarzyna Kowalska jest jedną z najbardziej wszechstronnych i utytułowanych polskich biegaczek. Choć reprezentowała nasz kraj już na trzech igrzyskach olimpijskich – w Pekinie, Londynie i Rio de Janeiro – ma apetyt na czwarte, w Tokio w 2020 r.
Biegajmy razem
02019.06.27Premia górska przyciąga zawodników do Nocnego Biegu Świętojańskiego z PKO Bankiem Polskim
więcej– Trasę Nocnego Biegu Świętojańskiego z PKO Bankiem Polskim wyróżnia 1,5-kilometrowy podbieg. Osoba, która pokona ten odcinek w najkrótszym czasie, otrzyma nagrodę w wysokości 2500 zł. Otrzymujemy sygnały, że wiele osób startuje właśnie z myślą o tym podbiegu – mówi Piotr Suchenia z Gdyńskiego Centrum Sportu, które jest organizatorem zawodów, zaplanowanych na noc z 28 na 29 czerwca.
Biegajmy razem
02019.06.24Nocny Bieg Świętojański z PKO Bankiem Polskim. Dla wszystkich, którzy mają dość upałów
więcejMasz dość upałów? Spróbuj startu w Nocnym Biegu Świętojańskim z PKO Bankiem Polskim, który odbędzie się w Gdyni w nocy z 28 na 29 czerwca. Biegacze ruszą na trasę o godzinie 23:59, co pozwoli zapomnieć o gorących słonecznych promieniach. Dla wszystkich miłośników nocnego biegania to świetna propozycja na początek lata.