2014.06.17

Program „Biegajmy razem” po raz kolejny doceniony

Projekt „PKO Bank Polski Biegajmy razem”, promujący ideę biegania, zarówno rekreacyjnego jak i w imprezach masowych, zdobył główną nagrodę w konkursie Employer Branding Stars (EBstars) w kategorii „Najlepsza wewnętrzna kampania employer branding”. Jest ona przyznawana tym firmom, które z sukcesem prowadzą działania z zakresu budowania wizerunku pracodawcy.

Program „PKO Bank Polski Biegajmy razem” ma zadanie zachęcać, motywować i inspirować do biegania. W jego ramach Bank sponsoruje wiele imprez na terenie całego kraju, podczas których organizowane są akcje charytatywne na rzecz osób potrzebujących wsparcia w ratowaniu zdrowia i życia. W wielu miastach w całej Polsce na stadionach lekkoatletycznych odbywają się spotkania z profesjonalistami w ramach projektu „BiegamBoLubię”. Najważniejszą grupą, do której kierowana jest kampania są  pracownicy, którzy licznie biorą udział w biegach masowych, akcjach charytatywnych czy treningach. Jej szeroki zasięg sprawia, że liczba osób, które rozpoczynają swoją przygodę z tą dyscypliną sportu, stale rośnie. Obecnie bankowa sekcja liczy już 300 członków.

To już trzecie wyróżnienie dla bankowego projektu w tym roku. Otrzymał on nagrodę w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2014 w kategorii „Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa 2014”, a profil o bieganiu na Facebooku został doceniony w konkursie „Szpalty Roku 2014”.

Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) organizowany jest przez HRstandard we współpracy z partnerem merytorycznym – Employer Branding Institute. Jego celem jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w okresie od lipca 2013 do marca 2014. Kampanie zostały ocenione przez niezależny zespół jury, składający się z ekspertów employer brandingu, komunikacji, PR, HR i marketingu.

Dominika Bień

loaderek.gifoverlay.png