Karty płatnicze to również breloki i naklejki
Studenci oraz posiadacze kont Platinium w PKO Banku Polskim mogą już płacić kartami debetowymi w postaci atrakcyjnych naklejek i breloków zbliżeniowych. To kolejny innowacyjny sposób dokonywania transakcji udostępniony klientom PKO.
Karty debetowe do PKO Konta dla Młodych oraz do kont Platinium mają teraz postać nie tylko klasycznego plastiku, ale także naklejki oraz silikonowego breloka zbliżeniowego. Naklejkę można umieścić na przykład na telefonie, odtwarzaczu muzyki czy innym gadżecie, zaś brelok, dzięki dołączanej silikonowej żyłce, łatwo da się zamienić w wisior.
Naklejką i brelokiem można dokonywać płatności zbliżeniowych do kwoty 50 zł bez PIN oraz powyżej 50 zł z kodem PIN. Dzienny limit operacji bezgotówkowych wynosi maksymalnie 500 zł. Dla bezpieczeństwa klienta, podczas każdej transakcji sprawdzana jest wysokość dostępnych środków na rachunku.
- Po udostępnieniu Śmigacza PKO Junior, czyli przedpłaconych kart zbliżeniowych dla dzieci w postaci silikonowych breloków oraz filcowych żyraf, rozszerzamy teraz naszą ofertę o karty do konta w formie gadżetów zbliżeniowych. Dzięki temu rozwiązaniu nasi klienci mogą dokonywać szybkich, bezpiecznych i wygodnych płatności zbliżeniowych w tysiącach punktów w całej Polsce. To kolejny element innowacyjnych form płatności dostępnych w PKO Banku Polskim, które obejmują już płatności telefonem oraz możliwość płacenia zbliżeniowego nie tylko kartą, ale także atrakcyjnym i wygodnym gadżetem - podkreśla Jakub Grzechnik, dyrektor w Pionie Bankowości Detalicznej PKO Banku Polskiego.
Naklejkę i gadżet można zamówić w jednym z prawie 1200 oddziałów PKO Banku Polskiego lub samodzielnie w serwisie bankowości internetowej iPKO. Naklejki występują w dwóch wersjach: białej i czarnej, co pozwala dopasować ją kolorystycznie do przedmiotu, na który będzie naklejana. Gadżety zbliżeniowe do PKO Konta dla Młodych i kont Platinium są wydawane bezpłatnie. Za ich używanie pobierana jest miesięczna opłata w wysokości 0,39 zł. Wydawane breloki i naklejki są nieaktywne i wysyłane na adres korespondencyjny klienta. Aktywacja oraz pełna obsługa karty, czyli nadanie i zmiana PIN, zmiana wartości limitu dziennego, zmiana wizerunku naklejki, historia transakcji, zastrzeganie karty i zamawianie nowej, realizowane są przez klientów samodzielnie w serwisie bankowości internetowej iPKO.
PKO Bank Polski udostępnił także klientom możliwość zamawiania każdej karty debetowej, zarówno do rachunku złotowego jak i walutoweg,o za pośrednictwem infolinii lub systemu bankowości transakcyjnej iPKO.
Na początku 2014 roku Bank zrewitalizował ofertę dla studentów i absolwentów wyższych uczelni, którzy mogą korzystać z nowego Konta dla Młodych w PKO Banku Polskim. Jego największe zalety to 0 zł za prowadzenie konta, wypłata gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie bez prowizji, atrakcyjnie oprocentowane konto oszczędnościowe oraz usługa Autooszczędzania.
Jak rozpocząć korzystanie z naklejki i gadżetu zbliżeniowego?
1. Naklejkę należy wyłamać z karty i nakleić na telefon, odtwarzacz muzyki lub inny gadżet.
2. Z karty do gadżetu należy wyłamać kartę SIM, a następnie umieścić ją we wkładzie gadżetu zbliżeniowego.
Uwaga:
Naklejka powinna być naklejona na zewnątrz obudowy telefonu w miejscu, w którym nie znajduje się bateria.
Naklejka umieszczona pod obudową telefonu nie będzie spełniała swojej funkcji.
Aktywacja naklejek i gadżetów zbliżeniowych jest możliwa tylko po zalogowaniu się do serwisu iPKO w opcji "Nadaj PIN".
Jak płacić zbliżeniowo?
Przy dokonywaniu transakcji naklejkę należy przyłożyć do terminala POS w miejscu, w którym znajdują się diody.
Przy realizacji operacji naklejką naklejoną na telefon z funkcją NFC należy wyłączyć funkcję NFC.
Karolina Tomczak
ekspert PKO Banku Polskiego
Czytaj także:
Nowa oferta dla młodych
Karty płatnicze dla dzieci poniżej 13. roku życia
Pliki do pobrania
Finanse na co dzień
02015.07.31Wakacyjne propozycje Visa dla podróżujących za granicę
więcejPodczas tegorocznych wakacji użytkownicy kart Visa mogą korzystać ze specjalnych rabatów i ofert promocyjnych przygotowanych m.in. przez sklepy, restauracje, parki rozrywki czy instytucje kulturalne w 5 miastach Europy: Barcelonie, Berlinie, Londynie, Mediolanie i Paryżu.
Finanse na co dzień
02015.07.30Idą gorsze czasy dla deweloperów
więcejW 2015 r. deweloperzy rozpoczęli budowę 34 tys. mieszkań – najwięcej, od kiedy działają w Polsce takie firmy. Nadchodzące zmiany mogą spowodować, że upłynnienie tych lokali będzie trudniejsze, niż się wydawało.
Finanse na co dzień
02015.07.30Bezpłatne szkolenia: Na Giełdę w 3 krokach!
więcejDom Maklerski PKO Banku Polskiego we współpracy z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie zapraszają do udziału w nowym cyklu bezpłatnych spotkań poświęconych inwestowaniu w instrumenty finansowe dostępne na GPW.
Finanse na co dzień
02015.07.30Kredyt odnawialny w PKO Banku Polskim na kliknięcie
więcejKażdy klient PKO Banku Polskiego, który zawrze umowę o kredyt odnawialny do 31 lipca br., nie będzie płacił od niego odsetek przez pierwsze 3 miesiące od daty podpisania umowy.
Finanse na co dzień
02015.07.28Roboty przejmą miliony miejsc pracy
więcejBoty już dziś z powodzeniem zastępują człowieka na przykład jako konsultanci on-line, a w przyszłości mogą go zastąpić w wielu dziedzinach i przejąć miliony miejsc pracy. Trzeba zacząć myśleć o tym jak przekwalifikować pracowników, by dostosować się do rozwoju technologii.
Finanse na co dzień
02015.07.27Bezpieczne bankowanie. Odc. 2: Na wakacje nie zapomnij spakować portfela + KONKURS
więcejPrzygotowując się do wyjazdu powinniśmy pamiętać nie tylko o zawartości naszej największej walizki, ale też o przygotowaniu się od strony finansowej. Spokojny odpoczynek zapewni nam posiadanie gotówki, kart płatniczych oraz odpowiednio ustawione limity płatności i dostępne środki awaryjne, do ewentualnego wykorzystania.