Z IKO tańsze paliwo na stacjach Shell
21. października na 314. stacjach Shell w całej Polsce rusza promocja, dzięki której klienci płacący za paliwo telefonami z aplikacją IKO, mogą skorzystać z atrakcyjnego rabatu.
Promocja potrwa od 21 października do 24 listopada br. Klienci, którzy w tym czasie zapłacą za paliwo na wybranych stacjach Shell za pomocą aplikacji IKO, otrzymają rabat w wysokości 20. groszy za litr w przypadku paliw Shell V-Power Nitro+, Shell V-Power Nitro+ Diesel oraz Shell V-Power Nitro+ Racing oraz 10 groszy za litr w przypadku paliw Shell FuelSave 95, Shell FuelSave Diesel i Shell PowerGas.
- Shell to pierwsza duża sieć stacji paliw,która dołączyła do projektu IKO, a także pierwsza, która zaoferowała klientom płacącym telefonem za paliwo tak atrakcyjne rabaty. Paliwo jest towarem, w przypadku którego dodatkowa korzyść finansowa jest z punktu widzenia klientów szczególnie istotna. Liczymy na to, że dzięki promocji jeszcze więcej osób będzie chciało korzystać z płatności mobilnych IKO - mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Pionu Bankowości Elektronicznej w PKO Banku Polskim.
- W Shell poszukujemy nowoczesnych rozwiązań, aby umożliwić naszym klientom jak najszerszy i najwygodniejszy wachlarz możliwych form płatności za produkty dostępne na stacjach. Zgodnie z ich oczekiwaniami na większości naszych stacji można już zapłacić telefonem z aplikacją IKO zarówno za paliwa Shell V-Power Nitro+, Shell FuelSave i Shell PowerGas (LPG), czy też za inne produkty dostępne sklepie, jak chociażby smaczne przekąski Deli2Go. Specjalnie dla klientów płacących aplikacją IKO, oferujemy teraz atrakcyjny rabat nawet do 20gr za litr paliw Shell - dodaje Paweł Odrzywołek, Dyrektor Sieci Stacji Paliw, Członek Zarządu Shell Polska.
Aby skorzystać z promocji, należy przed dokonaniem płatności za paliwo poinformować o tym kasjera.
Udzielony rabat będzie pomniejszał cenę brutto jednego litra paliwa, obowiązującą na danej stacji paliw w chwili dokonania zakupu.
Regulamin promocji jest dostępny na stronach internetowych iko.pkobp.pl oraz www.shell.pl/IKO, a także na stacjach Shell biorących udział w promocji.
Płatności mobilne IKO funkcjonują od 7. miesięcy. W tym czasie aplikację aktywowało na swoich telefonach ponad 65 tysięcy osób – zarówno klientów PKO Banku Polskiego, jak i osób dotychczas niekorzystających z usług i produktów Banku. Użytkownicy IKO płacą lub wypłacają za pomocą IKO średnio co dwie minuty, co oznacza że od startu usługi dokonali oni 150 tysięcy transakcji na łączną kwotę 40 milionów złotych.
Płatności mobilne za pomocą IKO można obecnie realizować w ponad 60 tysiącach terminali płatniczych eService w całej Polsce.
Oprócz stacji Shell, także w hipermarketach Real, w części hipermarketów sieci Auchan (m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Rzeszowie i Bydgoszczy), w sklepach Piotr i Paweł (w Poznaniu, Gdańsku, Zielonej Górze, Kaliszu, Grudziądzu i Inowrocławiu), w sklepach z sieci Dino (m.in. w Kutnie, Inowrocławiu i Włocławku), a także w popularnej w Małopolsce sieci Kefirek czy sieci Aldik na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu. Telefonem można także wypłacać gotówkę w ponad 3. tysiącach bankomatów PKO Banku Polskiego, oraz płacić za zakupy w kilku tysiącach sklepów internetowych obsługiwanych m.in. przez Dotpay, eCard, eService, Przelewy24 i Transferuj.pl.
Aby dołączyć do użytkowników bankowości mobilnej nowej generacji, należy zainstalować na telefonie bezpłatną aplikację IKO, którą można pobrać z odpowiedniego sklepu (np. Google Play, Apple App Store, Sklepu Windows Phone) lub zamówić na stronie iko.pkobp.pl.
Aleksandra Chacińska
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?
Bankofinanse
02019.07.09Lojalnie polecam – ZenCard bliżej klientów
więcejMobilna aplikacja ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych działające na terminalach płatniczych. Jej potencjał udowodniła ogólnopolska kampania, którą ZenCard przeprowadził z PKO Bankiem Polskim.
Bankofinanse
02019.07.04PKO Konto dla młodych – narodziny gwiazdy
więcejOsiemnaste urodziny są wyjątkową okazją, momentem, kiedy możemy decydować jakie konto wybierzemy na przyszłość. PKO Konto dla Młodych to świetny pakiet startowy. Jeśli dobrze zaczniemy, już na początku zyskamy przewagę.