Contact Center PKO Banku Polskiego szósty raz z rzędu liderem rankingu bankowych infolinii
Najwyższe kompetencje konsultantów, doskonałość operacyjna oraz dbałość o satysfakcję klienta sprawiły, że Contact Center PKO Banku Polskiego nieprzerwanie od 3 lat zwycięża w cyklicznym badaniu infolinii bankowych Mystery Caller oraz Mystery Mailing, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Potwierdza tym samum pozycję lidera jakości obsługi klienta na rynku.
Podczas badania ankieterzy zgłaszają zainteresowanie wybranymi produktami bankowymi oraz pytają o lokalizację np. najbliższego oddziału wykorzystując kanał telefoniczny i mailowy. Celem jest gruntowna analiza jakości pracy bankowych infolinii, zarówno w aspektach merytorycznych jak i technicznych.
W 9. fali badania do rywalizacji o tytuł najlepszej infolinii w Polsce przystąpiło 13 banków. W finalnym rankingu Contact Center PKO Banku Polskiego uzyskało 98,3 punktów na 100 możliwych.
- Bycie liderem zobowiązuje i podnosi poprzeczkę oczekiwań. Cieszę się, że kolejny raz wyniki badania potwierdzają wysoką jakość obsługi, którą dostarczamy klientom PKO Banku Polskiego. To zasługa kompetentnego i zorientowanego na satysfakcję klienta zespołu, z którym mam zaszczyt pracować. - mówi Agnieszka Wrońska, dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego.
Ankieterzy bardzo wysoko ocenili uprzejmość, zaangażowanie i profesjonalizm konsultantów PKO Banku Polskiego (19,7 punktów na 20 możliwych), a także ich wiedzę produktową i przygotowanie merytoryczne do rozmów o kredytach hipotecznych, kartach kredytowych, pożyczce gotówkowej, kontach i lokatach PKO Banku Polskiego.
Contact Center uzyskało również najwyższe noty za czas oczekiwania na połączenie z konsultantem (średnio 2 sekundy) oraz dostępność infolinii, system wyborów tematu do rozmowy oraz jakość połączenia.
Cieszy również najwyższa na rynku ocena kontaktu mailowego, 98,8 punktów na 100 możliwych. Ankieterzy docenili uprzejmość pracowników udzielających odpowiedzi, ich wiedzę produktową oraz czas oczekiwania na odpowiedź.
Joanna Fatek
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?
Bankofinanse
02019.07.09Lojalnie polecam – ZenCard bliżej klientów
więcejMobilna aplikacja ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych działające na terminalach płatniczych. Jej potencjał udowodniła ogólnopolska kampania, którą ZenCard przeprowadził z PKO Bankiem Polskim.
Bankofinanse
02019.07.04PKO Konto dla młodych – narodziny gwiazdy
więcejOsiemnaste urodziny są wyjątkową okazją, momentem, kiedy możemy decydować jakie konto wybierzemy na przyszłość. PKO Konto dla Młodych to świetny pakiet startowy. Jeśli dobrze zaczniemy, już na początku zyskamy przewagę.