Propozycje dla Biznesu
Wśród produktów PKO Banku Polskiego dedykowanych MSP są specjalne zestawy przeznaczone dla klientów, których firmy działają w danej branży.
Nowe pakiety biznesowe zostały przygotowane w taki sposób, aby spełniały potrzeby przedsiębiorcy na każdym etapie rozwoju firmy. PKO Bank Polski proponuje klientom specjalną ofertę dla firm, które dopiero rozpoczynają działalność (Biznes Debiut 18). W miarę swojego rozwoju, przedsiębiorstwa mają możliwość kontynuacji współpracy z Bankiem w ramach trzech innych pakietów biznesowych.
Nowością na rynku wśród produktów dedykowanych MSP, oferowanych jedynie przez PKO Bank Polski, są specjalne zestawy dla klientów, których firmy zajmują się daną branżą. Pakiety branżowe „Handel i usługi”, „Transport i logistyka”, „Walutowy”, „Zarządca” gwarantują bezpłatne i preferencyjne warunki korzystania z wybranych produktów czy usług.
Ponadto wprowadzono dwa nowe rachunki przeznaczone dla wspólnot mieszkaniowych. Przedsiębiorca, który najlepiej zna potrzeby swojej firmy, sam dokonuje wyboru zestawu branżowego, który dostarczy maksimum korzyści i pozwoli najwięcej zaoszczędzić. Dodatkowo, dzięki nowej usłudze powiadomień SMS-owych, właściciele firm są na bieżąco informowani o operacjach przeprowadzanych na rachunkach, zmianach dotyczących lokat i kredytów.
Księgowość i ubezpieczenie
Przedsiębiorcy będący klientami PKO Banku Polskiego mogą bezpłatnie korzystać z platformy do prowadzenia księgowości szybkafaktura.pl. Platforma umożliwia wystawienie faktury lub innego dokumentu sprzedażowego, automatyczne rozliczanie podatków oraz uzyskanie pomocy doświadczonego biura rachunkowego.
Karty walutowe
PKO Bank Polski, jako jeden z nielicznych, udostępnił klientom biznesowym karty walutowe w USD i EUR pozwalające uniknąć ryzyka kursowego oraz prowizji za przewalutowanie transakcji. Posiadacze pakietu biznesowego wraz z zestawem branżowym „Walutowym” mogą skorzystać z karty walutowej bez opłat za jej wydanie i użytkowanie.
Ubezpieczenia
W ostatnim czasie oferta dla klientów MSP została wzbogacona o dwa ubezpieczenia. Pierwsze z nich – zabezpieczenie codziennych płatności – pokrywa między innymi opłaty eksploatacyjne (czynsz, prąd, gaz, woda itp.), opłaty za ochronę, opłaty telekomunikacyjne czy nawet minimalne składki do ZUS -u w sytuacji np. trwałej czasowej niezdolności do prowadzenia działalności gospodarczej na skutek nieszczęśliwego wypadku osób fizycznych prowadzących taką działalność. Ubezpieczenie ochrony prawnej zapewnia ochronę prawną w przypadku wystąpienia problemów lub sporów prawnych związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą.
Dodatkowe usługi
W ramach nowej oferty udostępniono również produkty i usługi dotychczas oferowane klientom korporacyjnym. Usługi te to między innymi rachunek skonsolidowany, wpłaty i wypłaty zamknięte z opcją transportu. Przygotowano też specjalną ofertę leasingową dla firm transportowych i logistycznych.
Marzena Szczepanik,
Departament Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Bankofirma
02019.07.04Okna, drzwi i bramy z Białegostoku. W Pafo-Bud stawiają na jakość
więcejKonkretny w rozmowie, skuteczny w biznesie. Taki jest Dariusz Matyszewski, udziałowiec firmy Pafo-Bud z Białegostoku, która od ponad 20 lat produkuje okna, drzwi i bramy. W swoich działaniach spółka stawia na jakość towaru i usługi przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych.
Bankofirma
02019.07.04Przejdź płynnie do faktoringu
więcejPo faktoring sięga coraz większa grupa przedsiębiorców. Nie wszyscy jednak jeszcze wiedzą, jakie mogą mieć korzyści z umowy faktoringu. Nie chodzi tylko o płynność finansową firmy – faktoring to również możliwość zabezpieczenia się przed nieuczciwymi partnerami i ich weryfikacja jeszcze przed rozpoczęciem współpracy.
Bankofirma
02019.07.01Maciejowy Sad – kiedy rodzinna pasja, staje się biznesem
więcejMaciejowy Sad to idealny przykład, jak rodzinną pasję przekuwać w rodzinny biznes. Przed laty Jerzy Karczewski na lutyńskiej ziemi w okolicach Wrocławia założył sad. Później opiekę nad gospodarstwem przekazał synowi Maciejowi. W 2010 r. postanowili zwiększyć dostępność tłoczonych soków, żeby szersze grono konsumentów mogło skosztować ich produktów.
Bankofirma
02019.06.28Pizza była mało znana. „Pruszynka” to zmieniła
więcejKiedy Piotr Pruszyński w 1998 r. otworzył swoją pierwszą pizzerię „Pruszynka” w Białymstoku, wielu ludzi w regionie nie wiedziało, czym jest pizza i co po złożeniu zamówienia otrzymają na talerzu. Dziś przedsiębiorca posiada pięć lokali, które z powodzeniem zaspokajają apetyty mieszkańców miasta.
Bankofirma
02019.06.13Pensjonat i hotelik w mazurskim stylu. Goście przyjeżdżają nawet trzy razy w roku
więcejGoście z Europy Zachodniej zamiast dużych hoteli wolą mniejsze i kameralne obiekty, gdzie mają bezpośredni kontakt z właścicielami. Znajdują to u nas w Pensjonaciku Cyklada i Mazurskiej Chacie – przekonuje Jacek Jaworski, który wraz z żoną Izabelą prowadzi obiekty wypoczynkowe na uboczu Mikołajek w okolicach Jeziora Mikołajskiego. Małżeństwo przygotowuje właśnie Pawilon SPA z sauną i jacuzzi, bo ciągle chce rozwijać ofertę dla turystów.
Bankofirma
02019.06.11Let’s Fintech with PKO Bank Polski – rozumiemy potrzeby innowacyjnych firm
więcejPKO Bank Polski rozwija projekt Let’s Fintech, dzięki któremu współpracuje ze startupami i angażuje się w wyszukiwanie najbardziej perspektywicznych rozwiązań technologicznych dostępnych na rynku. O pracy zespołu, wdrożeniach i poszukiwaniu kolejnych projektów mówi Grzegorz Pawlicki, dyrektor Biura Innowacji w PKO Banku Polskim