2014.09.30

Nadchodzi nowe iPKO

Już wkrótce klienci PKO Banku Polskiego uzyskają dostęp do nowej odsłony serwisu bankowości internetowej iPKO. Odświeżona szata graficzna, nowa nawigacja, szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji - to tylko kilka nowości, które czekają na użytkowników po zalogowaniu do nowego iPKO.

W pierwszej kolejności wdrożone zostaną wszystkie najczęściej wykorzystywane przez klientów zakładki, między innymi rachunki, lokaty, karty, kredyty. W kolejnych etapach dołączane będą sukcesywnie pozostałe funkcje. Zmieni się również sama strona logowania, do której przechodzi się z serwisu informacyjnego PKO Banku Polskiego. Po wybraniu opcji „Zaloguj się” pokaże się widok skupiający wszystkie serwisy transakcyjne Banku i Spółek z Grupy Kapitałowej. Logując się klienci będą wybierać jedną z dostępnych opcji poprzez kliknięcie w odpowiedni kafelek. Możliwe będzie również ustawienie jednego z serwisów jako domyślnego.

iPKO - nowa strona logowania  Nowa strona logowania 

Przygotowując nową odsłonę iPKO Bank kierował się przede wszystkim opiniami i sugestiami klientów, ale też trendami rynkowymi. - Dotychczasowy wygląd iPKO wdrażany był w 2008 roku. Przez ten czas zmieniła się technologia, oczekiwania klientów i przede wszystkim sposób korzystania przez nich z serwisów bankowych. Wszystkie te elementy uwzględniliśmy w nowym projekcie – wszystkie najważniejsze informacje prezentowane są od razu po zalogowaniu, a najczęściej wykorzystywane funkcje są dostępne po najechaniu kursorem lub na jedno kliknięcie. Zwróciliśmy też uwagę na ergonomię i przejrzystość serwisu, dzięki czemu korzystanie z niego będzie znacznie wygodniejsze - mówi Jakub Grzechnik, Dyrektor Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim. 

  • Klienci Banku będą mogli korzystać równolegle z dwóch wersji serwisu: nowego oraz dotychczasowego. Przełączanie się między serwisami będzie możliwe przy pomocy jednego kliknięcia, bez konieczności ponownego logowania, a korzystanie z nowego iPKO nie będzie równoznaczne z koniecznością rezygnacji z dotychczas używanego serwisu.

- Po 10 latach PKO Bank Polski zmienia bankowość internetową dla klientów indywidualnych i MSP. Czas w środowisku internetowych rozwiązań płynie szybciej. Przez dekadę serwis iPKO zdążył obrosnąć w piórka, w tym szereg funkcjonalności unikatowych na rynku. Teraz przyszedł moment na gruntowny lifting – mówi Arkadiusz Malicki z Centrum Bankowości Internetowej i Mobilnej w PKO Banku Polskim. 

Olga Kamionek
Specjalista PKO Banku Polskiego

  • Podczas korzystania z serwisu warto pamiętać o kilku najważniejszych zasadach bezpieczeństwa:

    • przed zalogowaniem do serwisu internetowego iPKO należy upewnić się czy wykorzystywane połączenie jest szyfrowane;
    • należy upewnić się czy adres strony w oknie przeglądarki to https://www.ipko.pl lub https://www.ipko.pl/nowe oraz sprawdzić poprawność certyfikatu bezpieczeństwa.

    Logowanie do serwisu iPKO nie wymaga podania kodu z karty kodów jednorazowych.

loaderek.gifoverlay.png