Zmiany w powiadomieniach SMS
Informacje o uruchomieniu kredytu, wygaśnięciu zlecenia stałego czy zbliżającym się terminie płatności raty kredytu - to nowości, których mogą się spodziewać Klienci korzystający z usługi powiadomień SMS w PKO Banku Polskim. Dzięki wprowadzonym zmianom jeszcze lepiej można śledzić wszystkie operacje dokonywane na koncie, lokatach i kredytach. Opłata za usługę pozostała bez zmian.
Tak jak dotychczas, Klienci PKO Banku Polskiego, którzy chcą, aby na ich telefon przychodziły informacje o transakcjach na rachunkach, płacą za usługę 6 zł miesięcznie za 40 SMS-ów i po 20 gr za każdą następną informację lub 25 gr. za każdy przesyłany mu SMS*. Cena pozostała bez zmian, ale pakiet, który można w zamian otrzymać, jest dużo bogatszy.
Oprócz informacji przesyłanych do tej pory (o saldzie na rachunku, transakcjach na koncie czy wygaśnięciu lokaty), Klient jest teraz informowany również o uruchomieniu kredytu, o wypłacie jego kolejnej transzy czy uruchomieniu limitu na koncie (tzw. debetu). Jeśli jest zainteresowany, będzie mógł też otrzymać informację o wygaśnięciu zlecenia stałego, a na 2 dni przed dniem spłaty kredytu - o zbliżaniu się tego terminu.
Tak jak do tej pory, może ustawić minimalną kwotę transakcji, o których jest informowany. SMS-y z informacją są wysyłane przez cała dobę lub, jeśli ta opcja Klientowi nie odpowiada, od 8.00 do 22.00. Nowością jest możliwość ustawienia powiadomień o transakcjach droga mailową. Zakres przekazywanych informacji może być wówczas taki sam, jak przy powiadomieniach SMS, ale usługa jest wówczas całkowicie darmowa.
Jak aktywować powiadomienia?
Można to zrobić w oddziale Banku, ale znacznie wygodniejszą formą jest uruchomienie powiadomień - lub dokonanie zmian w ich ustawieniach - za pośrednictwem iPKO. W starszej wersji serwisu usługa została wyłączona. Jeśli Klient nadal z niego korzysta, a chciałby cos zmienić w ustawieniach dotyczących powiadomień, jest automatycznie przekierowywany do odpowiedniej zakładki w nowym iPKO. Logując się od razu do tego serwisu, można bezpośrednio z pierwszej strony wejść w dział "Powiadomienia SMS". Przy pierwszej wizycie należy podać numer telefonu do odbierania informacji i określić godziny, w których komunikaty mogą być przesyłane. Następnie trzeba wybrać rachunek oraz rodzaj zdarzeń, o których chcemy być informowani.
*Dla posiadaczy rachunków: Konto bez Granic, Konto AURUM oraz Konto Platinium II usługa powiadomień SMS jest bezpłatna.
Roman Grzyb
Ekspert PKO Banku Polskiego
Czytaj także:
Nowe technologie w bankowości
Nowe technologie
02018.07.25Suma haszowa, czyli wstęp do blockchaina
więcejSuma haszowa stoi na straży informacji, które są przechowywane i przetwarzane w bazach opartych o łańcuch bloków.
Nowe technologie
02016.10.17Proste kroki do Profilu Zaufanego
więcejUtworzenie Profilu Zaufanego i podpisywanie wniosków oraz dokumentów jest bardzo proste. W kilku krokach można to zrobić za pośrednictwem bankowego serwisu transakcyjnego.
Nowe technologie
02015.11.16Nowe IKO - moc mobilnej bankowości
więcejPKO Bank Polski, lider bankowości mobilnej, wprowadza nową wersję aplikacji na telefony komórkowe. Wygodna, intuicyjna nawigacja zgodna z najnowszymi trendami, dostęp do rachunku i salda przed zalogowaniem, czy wykonywanie operacji bezpośrednio z głównego ekranu – to tylko niektóre z jej zalet. Użytkownicy IKO zyskują dostęp do pełnej bankowości za pośrednictwem telefonu. Obecnie z aplikacji mobilnej Banku korzysta ponad 370 tysięcy osób.
Nowe technologie
02015.07.29Wypłaty BLIK dostępne już w ponad 11 tys. bankomatów
więcejSieć bankomatów Euronet obsługujących wypłaty BLIK powiększyła się o blisko 850 maszyn. Bankomaty umieszczone są w oddziałach: Alior Banku, Credit Agricole, Getin Banku, Idea Banku oraz mBanku na terenie całej Polski.
Nowe technologie
02015.07.27„B” jak bezpieczna bankowość
więcej„Bankowali bezpiecznie”, czyli jak? Nie dali złowić się w sieć phishingu i nie padli ofiarą cyberprzestępców. Wypełnili bezbłędnie nasz test wiedzy, zwyciężyli i zdobyli nagrody. Znamy już laureatów konkursu „Bankuj bezpiecznie”. Jakie są ich rady dotyczące korzystania z bankowości?
Nowe technologie
02015.07.24Bank chce chodzić za nami krok w krok
więcejBanki chcą błyskawicznie reagować na potrzeby swoich klientów, a często nawet wyjść im naprzeciw. To od nas zależy, jak blisko zwiążemy się ze swoim bankiem.