2015.04.22

Inwestycja w mobilną przyszłość

Strategia mobilna PKO Banku Polskiego koncentruje się wokół utworzenia zunifikowanego rozwiązania CRM dostępnego na wszystkich typach urządzeń (takich jak: komputer, tablet czy telefon). Taka inicjatywa ma na celu podniesienie jakości obsługi klienta, zwiększenie efektywności pracy oraz optymalizację procesów i kosztów utrzymania całej struktury informatycznej.

Podczas konferencji AirWatch Connect i Światowego Kongresu Mobilności w Barcelonie dyskutowano o inwestycjach w technologie mobilne. W spotkaniu wziął udział Andrzej Leszczyński, dyrektor Pionu Eksploatacji i Infrastruktury Banku. Bezpieczeństwo platform mobilnych w PKO Banku Polskim wspiera system MDM (Mobile Device Management) firmy AirWatch. Dzięki niemu Bank mógł między innymi stworzyć własną, korporacyjną wersję sklepu Windows Store. Dostępne są tam wszystkie, niezbędne jego pracownikom aplikacje – mówił Andrzej Leszczyński podczas spotkania oraz udzielając wywiadu wideo.

Oprogramowanie AirWatch umożliwiło Bankowi sprawne wdrożenie i zarządzanie flotą mobilną, dając jednocześnie pracownikom bezpieczny dostęp do poczty korporacyjnej z możliwością udostępniania zasobów firmowych. W przypadku jakiegokolwiek zagrożenia lub zgubienia urządzenia cała zawartość może zostać zdalnie skasowana. Podejście takie jest również korzystne ze względu na optymalizację procesów i kosztów utrzymania całego środowiska teleinformatycznego, a także na zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.

Mateusz Rachlewicz
PKO Bank Polski

Więcej na

loaderek.gifoverlay.png