PKO Bank Polski laureatem Lamparta 2016
PKO Bank Polski otrzymał statuetkę Lamparta 2016 w konkursie na najbardziej podziwianą kreację marki bankowej i ubezpieczeniowej. Jury wyróżniło odmłodzenie marki, konsekwencję i spójną stylistykę działań marketingowych Banku.
PKO Bank Polski kolejny raz zdobył laur Lamparta. Ideą przyznawanej przez agencję badawczą TNS Polska nagrody jest wyróżnienie banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które w ciągu danego roku najefektywniej kreowały wizerunek swojej marki. Laureaci wyłaniani są na podstawie badania przeprowadzanego przez TNS Polska wśród przedstawicieli branży bankowej i ubezpieczeniowej. W tegorocznym konkursie PKO Bank Polski zajął 3. miejsce. Nagrodę „Lamparta 2016” wręczano podczas XVI Konferencji Finansowej TNS Polska „6 szans na wzrost dla instytucji finansowych w Polsce”.
– Nagroda Lampart jest dla nas cenna z co najmniej trzech powodów. Dobrze gdy naszą pracę doceniają profesjonaliści i to z konkurencji. Jeszcze lepiej, gdy robią to klienci, dla których pracujemy. I po trzecie, że nagroda trafia do spółki z udziałem Skarbu Państwa, co pokazuje, że polska marka ma się świetnie i Polacy odnoszą zauważalne sukcesy – powiedział, odbierając nagrodę, Michał Kuczmierowski, dyrektor Departamentu Marketingu PKO Banku Polskiego.
W ubiegłym roku PKO Bank Polski zyskał uznanie branży finansowej m.in. za pomysłową platformę komunikacyjną i atrakcyjny przekaz marketingowy dedykowany młodym klientom. Wcześniej, w 2013 roku Bank uhonorowano „Lampartem” za zmianę w postrzeganiu i pozycjonowaniu marki, innowacyjność, stałą i spójną kampanię medialną oraz atrakcyjną ofertę produktową. W 2012 roku branża doceniła dobrą reklamę i promocję marki PKO Banku Polskiego.
Działania marketingowe Banku mają realny wpływ na wzrost potencjału biznesowego i są doceniane przez rynek i regularnie nagradzane przez branżę. W tym roku Bank potrójnie triumfował w konkursie Kalendarzy Zoom Art 2016 – w kategoriach: kalendarz wieloplanszowy, najlepsza ilustracja i najlepsza fotografia. W ubiegłym zaś Bank otrzymał Grand Prix.
W 2015 roku Bank otrzymał także prestiżową nagrodę – srebrną statuetkę EFFIE w kategorii Business-To-Business za kampanię „Razem widzimy więcej” promującą bankowość korporacyjną PKO Banku Polskiego, zrealizowaną we współpracy z klientami Banku. Wcześniej otrzymał również – złotą i brązową statuetkę Effie oraz Grand Prix w kategorii Long term marketing excellence.
W poprzednim roku PKO Bank Polski zdobył także laury w prestiżowym Polskim Konkursie Reklamy: złoto i srebro za spot „Palec” oraz brąz – za „Nos”. Obie reklamy są elementami platformy komunikacji marketingowej Banku – „Organizm, czyli bank z życia wzięty”. Teraz zainteresowanie rynku i branży budzi kolejna jej odsłona – kampania „Od juniora do seniora”, promująca rodzinny charakter oferty PKO Banku Polskiego.
Ewa Maciejewska
Specjalista PKO Banku Polskiego
Czytaj także:
PKO Bank Polski doceniony za najwyższe standardy bezpieczeństwa
Własny Kąt Hipoteczny PKO Banku Polskiego nagrodzony Złotym Bankierem
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?