2016.11.09

Nasz PKO Junior ma już 3 lata

PKO Bank Polski prowadzi blisko 230 tys. rachunków w ramach oferty PKO Junior. Dlaczego? Ponieważ dzieci w wieku do 13. roku życia mogą korzystać m.in. z prawdziwego konta bankowego, karty płatniczej oraz specjalnego serwisu internetowego junior.pkobp.pl, a także z aplikacji mobilnej. A wszystko to pod kontrolą rodziców.

Nasz PKO Junior ma już 3 lata

PKO Junior to przyjazna oferta bankowa przygotowana specjalnie dla dzieci poniżej 13. roku życia, ale także praktyczne narzędzia przydatne w nauce zarządzania swoim budżetem, oszczędzania czy płatności. Ofertę PKO Junior tworzą m.in. rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy PKO Konto Dziecka, serwis internetowy junior.pkobp.pl oraz nowość – aplikacja mobilna na smartfony (Android, iOS, Windows Phone).

Jak zacząć?

Skorzystanie z oferty PKO Junior jest bardzo proste. Wystarczy założyć PKO Konto Dziecka. Może to zrobić rodzic mający rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w PKO Banku Polskim. PKO Konto Dziecka jest bezpłatne, a jego oprocentowanie wynosi 2,5 proc. w skali roku dla kwot do 2500 zł (z tygodniową kapitalizacją odsetek).

Z kartą w dłoni

Wypłaty z bankomatów mogą robić tylko posiadacze plastikowych kart PKO Banku Polskiego: klasycznych i z postaciami z bajek Cartoon Network. Dorośli w nowym iPKO, w zakładce „PKO Junior”, mają pełny wgląd w historię transakcji i płatności inicjowanych przez dziecko, mogą kontrolować stan konta i w każdej chwili zdecydować o jego zasileniu.

Serwis pod ręką

Oprócz karty i możliwości dokonywania płatności dzieci zyskują także dostęp do praktycznego serwisu internetowego junior.pkobp.pl. Dzięki niemu mogą zakładać skarbonki, realizować wyzwania, zdobywać odznaki czy samodzielnie inicjować przelewy (konieczna jest akceptacja rodzica). Wystarczy zalogować się do serwisu, korzystając z komputera, tabletu czy też aplikacji na smartfony. Aplikację można pobrać bezpłatnie. Każdą operację zleconą w aplikacji mobilnej PKO Junior dziecko może podejrzeć w swoim serwisie internetowym PKO Junior (i na odwrót). Przelewy i doładowania telefonu wymagają akceptacji rodzica.

Ewa Maciejewska
specjalista PKO Banku Polskiego

Czytaj także:

O tym, jak nauczyłam się oszczędzać (i jak uczę tego swoje dzieci)

Tomek ocenia Juniora

loaderek.gifoverlay.png