2016.10.24

Z PKO Kontem Pierwszym do kina

Klienci, którzy otworzą PKO Konto Pierwsze z kartą lub zamówią kartę do konta już istniejącego i wykonają co najmniej dwie płatności bezgotówkowe kartą lub aplikacją IKO otrzymają pakiet wejściówek do sieci kin Cinema City. Promocja trwa od 21 października do 20 listopada.

Z PKO Kontem Pierwszym do kina

Promocja jest adresowana do:

  • nowych klientów, którzy do 20 listopada otworzą PKO Konto Pierwsze wraz z kartą i dokonają co najmniej dwóch płatności bezgotówkowych kartą lub za pomocą aplikacji IKO;
  • klientów, którzy już korzystają z PKO Konta Pierwszego, ale bez karty. Wystarczy do 20 listopada zamówić kartę do konta i dokonać co najmniej dwóch płatności bezgotówkowych kartą lub za pomocą aplikacji IKO.

W obu przypadkach warunkiem niezbędnym do otrzymania nagrody jest podanie w Banku przez rodzica numeru telefonu oraz wyrażenie zgody marketingowej. Dzięki temu Bank będzie mógł przesłać kody promocyjne do kina za pośrednictwem SMS-a na telefon komórkowy rodzica, które ten, jako przedstawiciel ustawowy niepełnoletniego posiadacza rachunku, przekaże dziecku. Kody są ważne do 31 grudnia br. Dla nowych klientów PKO Bank Polski przygotował 2400 pakietów po 3 wejściówki, zaś dla klientów zamawiających kartę do już istniejącego PKO Konta Pierwszego – 900 pakietów po 2 wejściówki. Regulaminy promocji są dostępne na stronach internetowych oraz w oddziałach PKO Banku Polskiego.

- W PKO Banku Polskim edukacja finansowa dzieci i młodzieży jest kluczowym elementem tworzenia produktów dostosowanych do potrzeb tej szczególnie dla nas ważnej grupy młodych klientów. PKO Konto Pierwsze jest idealnym rozwiązaniem dla nastolatków, którzy wchodzą powoli w świat dorosłych. To etap, kiedy młody człowiek zaczyna odczuwać potrzebę samodzielności w zakresie zarządzania swoim budżetem. Korzystanie z konta osobistego m.in. przez Internet i aplikację mobilną zaowocuje w przyszłości umiejętnością bezpiecznego i świadomego korzystania z usług bankowych, a także  ogólną orientacją w świecie finansów – podkreśla Agnieszka Borys-Niesłuchowska, ekspert w Biurze Rozwoju Produktów w PKO Banku Polskim.

PKO Konto Pierwsze to nowoczesne i wygodne konto osobiste przeznaczone dla młodzieży od 13 do 18 lat. PKO Bank Polski nie pobiera opłaty za jego prowadzenie, ani za wypłatę kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Posiadacze konta mają do niego dostęp w każdym miejscu i czasie, zarówno za pośrednictwem bankowości internetowej iPKO, jak i aplikacji mobilnej IKO. Wprowadziliśmy także dodatkowe usługi wspierające naukę systematycznego oszczędzania jak autooszczędzanie, pozwalające na regularne odkładanie drobnych kwot przy okazji transakcji (karta debetowa, telefonem z IKO, przelewem, w tym zlecenie stałe), od których za każdym razem część środków automatycznie zasili wybrane konto. Od niedawna nasi nastoletni klienci mogą także zakładać wirtualne skarbonki w aplikacji mobilnej IKO. Posiadacze PKO Konta Pierwszego mają także możliwość otwarcia i korzystania z Pierwszego Konta Oszczędnościowego z oprocentowaniem zmiennym 2 proc. w skali roku do kwoty 10 000 zł (1,6 proc. od nadwyżki ponad 10 000 zł) i miesięczną kapitalizacją odsetek oraz możliwością otrzymania dodatkowego bonusa 0,5 proc. w przypadku regularnego oszczędzania. Więcej informacji znajduje się na stronie www.pkobp.pl

Posiadacze Karty Dużej Rodziny mogą otworzyć PKO Konto Pierwsze na preferencyjnych warunkach, nie ponosząc opłaty za kartę debetową. Wystarczy, że jeden z rodziców będzie korzystał z konta osobistego w PKO Banku Polskim  (z wyłączeniem kont otwartych i prowadzonych na podstawie odrębnej umowy konta Inteligo). Specjalne warunki obowiązują do 31 sierpnia 2020 r. Po tym czasie PKO Konto Pierwsze będzie prowadzone na warunkach standardowych.

Karolina Tomczak
Ekspert PKO Banku Polskiego

  • PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W 2015 r. według danych skonsolidowanych jego zysk netto wyniósł 2,61 mld zł, a wartość sumy bilansowej sięgnęła 266,9 mld zł. W sumie w ciągu ostatnich 5 lat aktywa Grupy Kapitałowej PKO zwiększyły się o 100 mld zł – zarówno w wyniku rozwoju organicznego, jak i fuzji z Nordea Bank Polska ocenianej jako jedna z najlepiej przeprowadzonych na rynku. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najwyżej spozycjonowaną krajową spółką w najnowszej edycji rankingu Forbes Global 2000 obejmującym największe giełdowe firmy na świecie. Jest też najbardziej wartościową marką na krajowym rynku finansowym, wycenianą przez dziennik Rzeczpospolita na 3,6 mld zł.

    Bank dysponuje najszerszą na rynku i wielokrotnie nagradzaną ofertą usług oraz jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały rynkowe na rynku kredytów (17,5%) oraz depozytów (16,8%). Jest liderem w zakresie obsługi sektora samorządowego – jego udział w finansowaniu samorządów kredytami wynosi 20%, a udział w segmencie obligacji komunalnych przekracza 40%. Dzięki stałemu poprawianiu jakości obsługi, Bank cyklicznie zwycięża w badaniu infolinii bankowych przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. W 2014 roku PKO Bank Polski został uhonorowany przez należący do Financial Times miesięcznik The Banker nagrodą „Bank of the Year in Poland”. Bank zwyciężył także w prestiżowym konkursie „Distribution&Marketing Innovation in Retail Financial Services” organizowanym przez Efma, gdzie za najlepszą światową innowację w płatnościach został uznany projekt przekształcenia mobilnej aplikacji IKO w rynkowy standard płatności BLIK.

Czytaj także:

Skarbonki oszczędnościowe w IKO – wszystko, co powinniście o nich wiedzieć

O tym, jak nauczyłam się oszczędzać (i jak uczę tego swoje dzieci)

loaderek.gifoverlay.png