2015.11.25

Aktywacja nowej aplikacji mobilnej IKO

Aktywacja nowej wersji aplikacji mobilnej IKO jest szybka i intuicyjna. Nie wymaga już potwierdzania tożsamości przez infolinię banku. Wystarczy, aby numer telefonu komórkowego, na którym jest zainstalowane IKO, znajdował się w danych klienta w systemie banku a cały proces można wykonać samodzielnie, niezależnie od miejsca i pory dnia.

Aplikacja mobilna IKO działa na telefonach z systemami w wersjach co najmniej Android 4.0, iOS 7.0 i Windows Phone 8.1. Można ją pobrać ze sklepu ze smartfonowymi aplikacjami (Google Play, Appstore oraz Windows Phone Store) lub zamówić SMS-a z linkiem do aplikacji na stronie www.pkobp.pl/pobierz-iko.

Jak aktywować aplikację mobilną IKO?

Wyszukaj IKO w sklepie z aplikacjami i pobierz ją na swój telefon. Następnie naciśnij przycisk „Mam konto”, wybierz PKO Bank Polski lub Inteligo (w zależności od posiadanego konta) i zainstaluj aplikację na swoim telefonie.

Następnie zaloguj się do aplikacji IKO, używając loginu i hasła do serwisu internetowego iPKO/Inteligo, nadaj własny PIN i rozpocznij korzystanie z większości opcji.

Potwierdź numer telefonu

Nowe IKO - potwierdź numer telefonu

Aby włączyć pełny zakres wszystkich funkcji, wciśnij przycisk „Aktywuj IKO” i wyślij SMS autoryzujący (wygeneruje się automatycznie). W ten sposób potwierdzisz numer telefonu, na którym będzie aktywowana aplikacja IKO.

Wybierz metodę autoryzacji

Nowe IKO - wybierz metodę autoryzacji

Następnie wybierz sposób aktywacji aplikacji IKO. Jeśli będzie to wiadomość głosowa, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie poprzez automatyczną wiadomość głosową zawierającą 4-cyfrowy kod. Zapamiętaj ten kod – będzie Ci potrzebny w kolejnym kroku. Wprowadź otrzymany „kod aktywacyjny” z wiadomości głosowej we wskazanym miejscu w aplikacji IKO

Wpisz 4-cyfrowy kod aktywacyjny

Nowe IKO - wpisz 4-cyfrowy kod aktywacyjny

Jeśli w celu aktywacji wybierzesz serwis internetowy iPKO/Inteligo – zaloguj się do serwisu, następnie wejdź do zakładki IKO, wygeneruj 4-cyfrowy kod i przepisz go we wskazanym miejscu w aplikacji IKO.

Aktywacja aplikacji IKO została zakończona pomyślnie – możesz korzystać ze wszystkich funkcji i zarządzać swoimi finansami!

Czy obecni użytkownicy aplikacji IKO muszą aktywować nową wersję?

Nie, jeśli pobierzesz ja na ja na telefon z aktywną poprzednią wersją IKO. Wówczas po pobraniu nowej od razu po uruchomieniu będą widoczne wszystkie zmiany i nie będzie trzeba ponownie aktywować aplikacji. Jeśli do tej pory korzystałeś z aplikacji IKO na Windows Phone w wersji niższej niż 2.68.12.23, przed aktualizacją należy odinstalować poprzednią wersję i usunąć powiązanie z nią z serwisu internetowego iPKO, a następnie zainstalować nową wersję aplikacji i aktywować ją.

Dla telefonów z wcześniejszymi wersjami systemów operacyjnych (zobacz wymagania techniczne) nadal będzie działać poprzednia wersja IKO.

Więcej o aktywacji: www.pkobp.pl/aplikacja-iko/aktywacja.

Michał Pogorzelski
Ekspert PKO Bank Polski

Czytaj także:

Nowe IKO - moc mobilnej bankowości

loaderek.gifoverlay.png