Aktywuj IKO i odbierz audiobooka lub 10 zł
Od 19 czerwca do 18 sierpnia w PKO Banku Polskim trwa promocja, w ramach której można zyskać audiobooka lub 10 zł za aktywację aplikacji mobilnej IKO oraz wykonanie co najmniej dwóch operacji przy użyciu IKO na łączną kwotę powyżej 50 zł.
Celem akcji jest zachęcenie klientów do aktywnego korzystania z aplikacji mobilnej IKO, która umożliwia zarządzanie finansami i dokonywanie szybkich płatności w wygodny sposób z poziomu telefonu.
W promocji „IKO dla aktywnych” mogą wziąć udział klienci, którzy posiadają konto osobiste w PKO Banku Polskim, wyrazili zgodę na marketing elektroniczny i na dzień startu promocji nie posiadają aktywnej aplikacji IKO, korzystają z IKO w trybie pasywnym (tzn. bez możliwości realizowania operacji) lub mają zablokowany dostęp do aplikacji. Jeśli pomiędzy 19 czerwca a 18 sierpnia zarejestrują chęć udziału w promocji, aktywują aplikację mobilną IKO i wykonają przy jej użyciu co najmniej dwie operacje (jak np. użycie kodu/czeku BLIK, płatności zbliżeniowe telefonem, przelewy zewnętrzne i doładowania telefonu) na łączną kwotę co najmniej 50 zł, otrzymają od PKO Banku Polskiego jeden z pięciu atrakcyjnych audiobooków Audioteki lub premię w wysokości 10 zł na ich konto – w zależności od tego, jaką nagrodę wybiorą podczas rejestracji w promocji.
- Aktywacja aplikacji IKO pozwala klientowi w pełni korzystać z możliwości oferowanych przez bankowość mobilną w PKO Banku Polskim: nie tylko sprawdzać informacje o kontach i innych produktach, ale również wykonywać przelewy czy doładowania telefonu, korzystać z kodów BLIK czy płacić zbliżeniowo telefonem. Chcielibyśmy zachęcić klientów PKO Banku Polskiego, którzy jeszcze nie wypróbowali aplikacji mobilnej IKO, do sprawdzenia, jak w prosty i wygodny sposób można płacić oraz obsługiwać swoje finanse przez telefon z IKO – podkreśla Paweł Ratkowski, specjalista w Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.
Każdy klient biorący udział w promocji może otrzymać maksymalnie 3 nagrody – po jednej za aktywację IKO na maksymalnie 3 smartfonach i spełnienie pozostałych warunków promocji. Pula premii jest ograniczona do 100 000 zł. W przypadku niewykorzystania tej puli do 18 sierpnia, Bank może przedłużyć okres promocji o kolejny miesiąc – do 18 września. Szczegóły promocji dostępne są na stronie internetowej w serwisie PKO Banku Polskiego.
IKO jest wszechstronną aplikacją łączącą funkcje bankowości mobilnej i płatności mobilnych, pozwalając klientom na pełną obsługę ich finansów z poziomu telefonu komórkowego. Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo aktywowali już 1,4 miliona aplikacji IKO. Każdego dnia jej użytkownicy wykonują około 100 tysięcy transakcji, zaś od startu IKO w 2013 roku wykonali ich już prawie 30 milionów. Aplikacja IKO jest regularnie wzbogacana o nowe funkcje – od niedawna klienci mogą korzystać m.in. z czasowego blokowania karty, a także z możliwości wpłacania gotówki do wpłatomatów na numer telefonu, bez użycia karty płatniczej.
Dowiedz się więcej
Partnerem promocji jest Audioteka - platforma z audiobookami, dzięki której można słuchać książek w dowolnym miejscu na telefonie lub tablecie. Usługa jest dostępna z poziomu aplikacji na iOS i GooglePlay oraz przez serwis audioteka.pl . Audioteka zajmuje pozycję lidera rynku oferując w języku polskim ponad 6000 tytułów, w tym wiele trudnych lub niemożliwych do znalezienia w innych miejscach. Audioteka jest jednocześnie największym producentem audiobooków w swoim regionie, dzięki czemu aktywnie kreuje najwyższej jakości ofertę, w tym superprodukcje – przedsięwzięcia z setkami aktorów, dedykowaną muzyką i efektami dźwiękowymi. Misją firmy jest przywrócenie książek do życia ludzi, poprzez jakość i sposób dostarczania im wartościowej literatury. Dzięki audiobookom i Audiotece dojazd do pracy, spacer z psem, zakupy, sprzątanie, zmywanie czy prasowanie zostaje wzbogacone słuchaną lekturą.
Karolina Tomczak
ekspert w PKO Banku Polskim
Czytaj także:
Gotówka, plastik lub mobilnie
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?