2017.02.06

Nowa forma płatności kartą kredytową

Kartami kredytowymi PKO Banku Polskiego można płacić za zakupy w internecie wybierając opcję "Płacę z iPKO" lub w przypadku kart kredytowych Inteligo "Płacę z Inteligo". W tym taką możliwość zyskali klienci płacący również najpopularniejszą - kartą przejrzystą, której maksymalny limit obecnie wynosi nawet do 20 tys. zł.

 Visa przezroczysta

Nowa usługa polega na pełnej integracji zakupu dokonanego w sklepie internetowym z rachunkiem karty kredytowej. Nie wymaga aktywacji i jest dostępna dla wszystkich klientów posiadających karty kredytowe Banku. Podczas zakupów w internecie można wybrać z rozwijanej listy - obok konta osobistego - również rachunek karty kredytowej, z którego zostanie uregulowana płatność. Transakcja wykonana tą metodą zostanie rozliczona na rachunku karty kredytowej jako operacja bezgotówkowa. Wszystkie transakcje realizowane kartami kredytowymi PKO Banku Polskiego, w tym dokonane usługą ”Płacę z iPKO” mogą korzystać z nieoprocentowanego kredytu, nawet do 55 dni.

Nowa usługa zalicza się do metody płacenia określanej mianem pay-by-link, polegającej na bezpośrednim połączeniu w trakcie płacenia za zakup w internecie z serwisem Banku i zatwierdzeniu zapłaty bezpośrednio z wybranego rachunku bankowego. Warto zauważyć, że w Polsce płatności pay-by-link dominują w stosunku do płatności kartami w internecie – zarówno jeśli chodzi o wartość ogółu transakcji, jak i ich liczbę. Ma tu znaczenie wygoda klienta – korzystając z pay-by-link przy płatności w internecie posiadacz karty nie musi przepisywać za każdym razem jej danych (numeru karty, kodu CVV etc.).

 

PKO Bank Polski odnotowuje wśród liczby płatności internetowych swoich klientów kilkakrotnie więcej transakcji typu pay-by-link w stosunku do kartowych. W 2016 roku suma wydatków klientów PKO Banku Polskiego w internecie autoryzowanych za pomocą kart płatniczych, pay-by-linków oraz IKO wyniosła ponad 6,2 mld złotych.

 

Robert Zawardzin
ekspert w PKO Banku Polskim

 

Czytaj także:

Milion aktywacji aplikacji IKO osiągnięty! #1milionIKO

Klienci PKO Banku Polskiego coraz częściej płacą mobilnie w internecie

    • Z Banku

      02018.05.25

      Platynowa karta kredytowa PKO Banku Polskiego najtańsza na rynku

      Platynowa karta kredytowa od zawsze kojarzyła się z luksusem i produktem przeznaczonym dla najbogatszych. Dziś możesz mieć ja również ty! PKO Bank Polski obniżył cenę dla nowo wydawanych platynowych kart kredytowych do 250 zł rocznie, przy jednoczesnym zachowaniu bogatego zestawu usług dodatkowych dostępnych dla posiadaczy tych kart.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.25

      Data scientist – matematyk, programista i biznesmen w jednym

      Czym jest Big Data w bankowości, jakie cechy posiada specjalista data science oraz co trzeba zrobić, aby dołączyć do zespołu Banku? Na takie pytania odpowiedzi uzyskali studenci Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych, którzy 23 maja wzięli udział w warsztacie „Big Data w PKO Banku Polskim”.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.25

      „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!” – szansa rozwoju dla innowacyjnych przedsiębiorców

      „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!” to autorski program akceleracyjny skierowany do start-upów oferujących nowatorskie podejście do tradycyjnych rozwiązań finansowych. Bank poszukuje również młodych firm chętnych do współpracy przy testowaniu środowiska API, które niedługo będzie służyć rozwojowi całego rynku usług fintech w Polsce. Młode firmy biorące udział w „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!” otrzymają wsparcie w postaci zaplecza technologicznego i wiedzy. Start-upy, które przejdą proces rekrutacji, mogą także liczyć na wsparcie banku w procesie skalowania ich biznesu.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.24

      PKO Bank Polski otrzymał statuetkę „Lamparta 2018” za budowanie wizerunku marki nowoczesnego banku. Głosami oddanymi przez konkurencję w badaniu Kantar TNS zajął 2 miejsce.

      Celem działań PKO Banku Polskiego – zarówno biznesowych jak i społecznych – jest utrwalanie wizerunku marki jako polskiej, przyjaznej i godnej zaufania instytucji finansowej. Bank od lat rozwija relacje z otoczeniem, prowadząc aktywne działania na rzecz społeczeństwa i z jego udziałem. Wspiera wydarzenia i projekty edukacyjne, obywatelskie, kulturalne i charytatywne. W każdym obszarze działania PKO Bank Polski wykorzystuje najnowsze technologie. Tworząc i rozbudowując nowoczesne platformy komunikacji zwiększa dynamikę oraz efektywność dialogu, wzmacnia wizerunek i umacnia pozycję lidera polskiej bankowości.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.23

      Wciąż się uczę

      Za swój największy sukces zawodowy uważa zespół, którym kieruje. Ludzi zaangażowanych, godnych zaufania, kreatywnych i otwartych na zmiany. Iwona Michalska, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Dąbrowie Górniczej i jednocześnie trener wewnętrzny, w banku pracuje od 23 lat. Swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie zarządzania ludźmi chętnie dzieli się z innymi profesjonalistami z branży HR.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.22

      Dobry start w 2018 rok. Najlepsze wyniki wśród banków

      PKO Bank Polski rozpoczął ten rok doskonałymi wynikami finansowymi. Zysk netto za I kw. 2018 r. wzrósł o ponad 44 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku. Przyczynił się do tego dalszy dynamiczny rozwój działalności biznesowej.

      więcej
    Pokaż więcej