2016.12.20

Użytkownik, który aktywował milionową aplikację IKO nagrodzony! #1milionIKO

W grudniu br. licznik aktywacji aplikacji IKO przekroczył 1 milion, co jest wynikiem dotychczas nieosiągalnym na polskim rynku bankowym. Z tej okazji PKO Bank Polski nagrodził klienta, który aktywował milionową aplikację IKO. Pan Michał Pioterczak z Warszawy odebrał nagrody: telefon iPhone 7 oraz zegarek Apple Watch Series 2.

Jeden milion IKO

 

IKO to najpopularniejszy i najbardziej rozwinięty system płatności mobilnych w Polsce. Jest on stale wzbogacany o nowe funkcje, a wprowadzane nowości przekształciły IKO z aplikacji służącej do płatności i wypłat mobilnych w aplikację stanowiącą bank w telefonie.

W związku z osiągnięciem przełomowego i najlepszego na rynku wyniku aktywowanych aplikacji mobilnych, PKO Bank Polski postanowił nagrodzić klienta, który aktywował na swoim telefonie milionową aplikację IKO. Klient odebrał nagrodę rzeczową w jednym z warszawskich oddziałów Banku.

- Aplikacja IKO bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Już wcześniej korzystałem z aplikacji mobilnej innego banku, gdzie za każdym razem musiałem wpisywać pełny numer klienta oraz pełne hasło. W aplikacji IKO zweryfikowany został mój numer telefonu oraz urządzenie, na którym mam zainstalowaną aplikację i teraz loguję się bardzo szybko tylko przy pomocy numeru PIN, który sam sobie ustawiłem - to doskonałe rozwiązanie! Dodatkowo, aplikacja daje możliwość natychmiastowego znalezienia bankomatu czy oddziału. Mam też pod ręką kursy walut i, co ważne, możliwość płatności zbliżeniowej telefonem – podkreśla nagrodzony klient Michał Pioterczak.

- Poprzez tego rodzaju działania chcemy jeszcze silniej promować korzystanie z kanałów mobilnych, zachęcić obecnych i potencjalnych klientów do pobierania aplikacji mobilnej IKO, dzięki której codzienne bankowanie jest nowoczesne i niezwykle wygodne – podkreśla Patryk Korus z Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.

PKO Bank Polski dostarcza swoim klientom nowoczesne rozwiązania technologiczne dające pełne, proste, funkcjonalne i jednocześnie bezpieczne możliwości dostępu do usług bankowych przy użyciu telefonu. PKO Bank Polski jest liderem usług na rynku bankowości mobilnej. Na koniec 3. kwartału br. Bank miał prawie 1,9 miliona unikalnych użytkowników, którzy przynajmniej raz w ciągu kwartału zalogowali się do konta, korzystając z urządzenia mobilnego.

Więcej o aplikacji mobilnej IKO – kliknij tutaj

Karolina Tomczak
ekspert PKO Banku Polskiego

Czytaj także:

Najwięcej mobilnych kart zbliżeniowych HCE w PKO Banku Polskim

Klienci PKO Banku Polskiego coraz częściej płacą mobilnie w internecie

Pliki do pobrania

loaderek.gifoverlay.png