Użytkownik, który aktywował milionową aplikację IKO nagrodzony! #1milionIKO
W grudniu br. licznik aktywacji aplikacji IKO przekroczył 1 milion, co jest wynikiem dotychczas nieosiągalnym na polskim rynku bankowym. Z tej okazji PKO Bank Polski nagrodził klienta, który aktywował milionową aplikację IKO. Pan Michał Pioterczak z Warszawy odebrał nagrody: telefon iPhone 7 oraz zegarek Apple Watch Series 2.
IKO to najpopularniejszy i najbardziej rozwinięty system płatności mobilnych w Polsce. Jest on stale wzbogacany o nowe funkcje, a wprowadzane nowości przekształciły IKO z aplikacji służącej do płatności i wypłat mobilnych w aplikację stanowiącą bank w telefonie.
W związku z osiągnięciem przełomowego i najlepszego na rynku wyniku aktywowanych aplikacji mobilnych, PKO Bank Polski postanowił nagrodzić klienta, który aktywował na swoim telefonie milionową aplikację IKO. Klient odebrał nagrodę rzeczową w jednym z warszawskich oddziałów Banku.
- Aplikacja IKO bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Już wcześniej korzystałem z aplikacji mobilnej innego banku, gdzie za każdym razem musiałem wpisywać pełny numer klienta oraz pełne hasło. W aplikacji IKO zweryfikowany został mój numer telefonu oraz urządzenie, na którym mam zainstalowaną aplikację i teraz loguję się bardzo szybko tylko przy pomocy numeru PIN, który sam sobie ustawiłem - to doskonałe rozwiązanie! Dodatkowo, aplikacja daje możliwość natychmiastowego znalezienia bankomatu czy oddziału. Mam też pod ręką kursy walut i, co ważne, możliwość płatności zbliżeniowej telefonem – podkreśla nagrodzony klient Michał Pioterczak.
- Poprzez tego rodzaju działania chcemy jeszcze silniej promować korzystanie z kanałów mobilnych, zachęcić obecnych i potencjalnych klientów do pobierania aplikacji mobilnej IKO, dzięki której codzienne bankowanie jest nowoczesne i niezwykle wygodne – podkreśla Patryk Korus z Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski dostarcza swoim klientom nowoczesne rozwiązania technologiczne dające pełne, proste, funkcjonalne i jednocześnie bezpieczne możliwości dostępu do usług bankowych przy użyciu telefonu. PKO Bank Polski jest liderem usług na rynku bankowości mobilnej. Na koniec 3. kwartału br. Bank miał prawie 1,9 miliona unikalnych użytkowników, którzy przynajmniej raz w ciągu kwartału zalogowali się do konta, korzystając z urządzenia mobilnego.
Więcej o aplikacji mobilnej IKO – kliknij tutaj
Karolina Tomczak
ekspert PKO Banku Polskiego
Czytaj także:
Najwięcej mobilnych kart zbliżeniowych HCE w PKO Banku Polskim
Klienci PKO Banku Polskiego coraz częściej płacą mobilnie w internecie
Pliki do pobrania
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?