Obrazek bezpieczeństwa? – dowiedz się więcej
Już wkrótce klienci zauważą zmiany w procesie logowania do serwisów iPKO oraz Inteligo. Sprawdź już dziś, jakich zmian się spodziewać!
Co to jest obrazek bezpieczeństwa?
To grafika wybrana samodzielnie przez każdego klienta spośród puli dostarczonej przez bank. Obrazek stanowi dodatkowe zabezpieczenie – to rodzaj hasła, dzięki któremu upewnimy się dodatkowo, już podczas logowania, że korzystamy z właściwego serwisu transakcyjnego. Rozwiązanie jest proste i wygodne – od momentu wyboru grafiki będzie ona towarzyszyć nam za każdym razem podczas logowania do serwisu.
Jak zmieni się proces logowania?
Po udostępnieniu usługi, przy logowaniu, zostaniemy poproszeni o wybór swojego obrazka bezpieczeństwa. Od tej pory logowanie będzie przebiegać dwustopniowo:
KROK 1: podanie numeru klienta lub przyjaznego loginu
KROK 2: weryfikacja obrazka bezpieczeństwa (wcześniej wybranego przez Ciebie) oraz podanie hasła
WAŻNE! Przy każdym logowaniu sprawdzaj koniecznie, czy prezentowany obrazek jest zgodny z wybranym przez Ciebie oraz czy data i godzina prezentowane w dolnej części obrazka są aktualne.
Przed zalogowaniem się do serwisu internetowego zawsze upewnij się, że wykorzystywane połączenie jest szyfrowane, tzn. w adresie strony znajduje się „https”. Sprawdź również poprawność certyfikatu bezpieczeństwa oraz adres strony w oknie przeglądarki. Logowanie do serwisu internetowego iPKO oraz Inteligo nie wymaga podania kodu z narzędzia autoryzacyjnego.
Paweł Dec
specjalista PKO Banku Polskiego
Czytaj także:
Contact Center radzi: bank dzwoni – odbierz!
Raport #Cyberstrażnika – jakie dane najczęściej ujawniamy w sieci?
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?