Inwestycje na jedno kliknięcie
Pieniądze nie muszą leżeć na koncie bezczynnie. Dzięki iPKO w łatwy sposób możemy sprawić, by bezpiecznie „procentowały” na wybranej przez nas lokacie lub funduszu inwestycyjnym. Ich założenie w iPKO lub IKO jest proste i trwa kilka minut.
iPKO to nowoczesny serwis transakcyjny, w którym najważniejsze dla klientów funkcje dostępne są już z poziomu strony głównej – po pierwszym kliknięciu. Dzięki temu łatwo zrobimy przelew, zmienimy limit transakcyjny karty, a także założymy lokatę. W iPKO można też kupować jednostki funduszy inwestycyjnych. Wystarczy, że zlecisz otwarcie rejestru dla wybranego przez siebie funduszu w systemie transakcyjnym w zakładce „Fundusze/Fundusze inwestycyjne/Kup Fundusz”.
iPKO – lokaty
W iPKO możesz zakładać i zarządzać swoimi lokatami w wersji online bez zbędnych formalności i ze stałym dostępem do środków. Wybierz w menu pole „Lokaty” i kliknij odpowiedni kafelek. Jeżeli chcesz rozpocząć inwestowanie, najedź na kafelek „Nowa lokata” i wybierz interesującą lokatę z listy zdefiniowanych. Wybierając pozostałe lokaty, zainwestujesz pozostałe środki na lokacie, samodzielnie określając niektóre kryteria, np. czas trwania inwestycji czy też walutę.
Mobilnie w IKO
Lokaty mobilne mogą zakładać użytkownicy IKO, którzy korzystają z aplikacji powiązanej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim, w tym w Inteligo. W najnowszej wersji aplikacji można nie tylko zarządzać kontem i wykonywać płatności, ale także zakładać lokaty. Przez IKO można założyć lokatę na 1, 3, 6 lub 12 miesięcy.
Aby założyć lokatę:
- Uruchom aplikację IKO w telefonie i zaloguj się.
- Wejdź do menu aplikacji (przesuwając palcem od prawej krawędzi ekranu telefonu do lewej).
- Wybierz ikonę „Lokaty”, a następnie przycisk „Otwórz lokatę”.
- Wybierz z listy lokatę.
- Wprowadź kwotę, którą chcesz ulokować, i zatwierdź przyciskiem „Załóż lokatę”.
Joanna Fatek
Specjalista PKO Banku Polskiego
Zarządzaj swoimi inwestycjami i wybieraj nowe lokaty online w iPKO
Krok 1: Na stronie głównej wybierz pole „Lokaty”; następnie najedź kursorem na kafelek „Nowa lokata” i wybierz interesującą Cię inwestycję z listy zdefiniowanych.
* Dzięki opcji „Pozostałe lokaty” o niektórych parametrach, takich jak czas i waluta inwestycji, zdecydujesz samodzielnie.
Krok 2: Określ rachunek, z którego zlecasz otwarcie lokaty, oraz inwestowaną kwotę.
Krok 3: Sprawdź poprawność wprowadzonych danych w podsumowaniu operacji i kliknij „Wykonaj”.
Z poziomu iPKO możemy także modyfikować parametry już istniejącej lokaty.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Co zrobić, jeżeli trzykrotnie błędnie podam hasło i zablokuję dostęp do iPKO?
Należy skontaktować się z Contact Center. Konsultant, po sprawdzeniu numeru klienta oraz dodatkowej identyfikacji, przełączy do automatycznego serwisu telefonicznego, gdzie samodzielnie nadamy nowe hasło. Żeby to zrobić, musimy jednak posiadać aktywne narzędzie autoryzacyjne (kartę kodów, kody SMS lub token).
Jeśli zablokowałem serwis mobilny iPKO , to równocześnie blokuję dostęp do serwisu internetowego iPKO ?
Tak. Oba kanały dostępu zostaną odblokowane, jeśli skontaktujesz się z konsultantem pod jednym z numerów: 800 302 302 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora) lub +48 81 535 60 60 (do połączeń z zagranicy i z telefonów komórkowych; opłata zgodna z taryfą operatora).
W jaki sposób zmienić hasło internetowe do serwisu iPKO ?
Po zalogowaniu do serwisu iPKO należy przejść kolejno do sekcji „Ustawienia” > „Kanały dostępu”, a następnie wybrać opcję „Zmień hasło” przy danym serwisie. Podczas zmiany hasła konieczne będzie dwukrotne podanie nowego hasła. Musi ono zawierać litery i/lub cyfry oraz może zawierać znaki specjalne `!@#$%^&*()_+-={} []:;’,.<>?. Nie może zawierać polskich znaków (np. „ł”, „ś”) i nie może być takie samo jak login. System rozróżnia małe i wielkie litery, a to oznacza, że hasło „xyz123” nie jest tym samym hasłem, co „XYZ123”.
Czytaj także:
Inwestycja z widokiem na... przyszłość!
Inwestycja w mobilną przyszłość
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?