PKO Masowe Wypłaty dostępne również w bankomatach PKO Banku Polskiego
PKO Masowe Wypłaty umożliwia wypłatę świadczeń w formie gotówki m.in. beneficjentom programu 500+ nieposiadającym konta bankowego. Dotychczas transakcje takie możliwe były jedynie w oddziale Banku lub agencji. Od sierpnia taką funkcję zyskało 3 tys. bankomatów własnych Banku.
PKO Masowe Wypłaty jest usługą skierowaną do firm bądź instytucji, które dokonują wielu jednorazowych wypłat gotówkowych i zdecydowani są na outsourcing tego procesu poza sieć swoich placówek. Usługa oferowana jest również klientom, którzy dokonują powtarzalnych wypłat na rzecz beneficjentów nieposiadających rachunku bankowego lub którzy preferują otrzymywanie gotówki.
- Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów firmowych i instytucjonalnych Banku, wypracowaliśmy usługę, która w znacznym stopniu ułatwia dokonywanie wielu jednorazowych wypłat, np.: wypłat odszkodowań, zasiłków, czy świadczeń 500+. Beneficjenci natomiast zyskali możliwość jeszcze sprawniejszego otrzymywania pieniędzy. Inspiracją do rozszerzenia oferty w zakresie wypłat masowych był właśnie rządowy program 500+, który spowodował wzrost transakcyjności wypłat w oddziałach. Z usługi PKO Masowe Wypłaty mogą skorzystać wszyscy beneficjenci programu, również ci nieposiadający rachunku w banku – wyjaśnia Radosław Tomaszewski, ekspert w Departamencie Produktów Transakcyjnych i Finansowania Handlu PKO Banku Polskiego.
Jak działa usługa? Po otrzymaniu zlecenia Bank za pomocą wiadomości SMS informuje beneficjenta o możliwości wypłaty, terminie ważności, kwocie oraz przesyła unikalny Kod Awizo. Należy wybrać opcję: wypłata PKO Awizo.
W czasie realizacji zlecenia klient otrzymuje także sms-em jednorazowy PIN jako niezbędny element autoryzacji transakcji. Wypłata w bankomacie możliwa jest wyłącznie dla zleceń w złotówkach, stanowiących wielokrotność kwoty 50 zł, nie większych niż 4 tys. zł. Usługa jest bezpłatna dla odbiorców wypłat, a koniecznym warunkiem jest podanie przez płatnika numeru telefonu beneficjenta wypłaty.
PKO Bank Polski prowadzi kompleksową obsługę bankową dla firm i samorządów. Obecnie obsługuje siedem województw oraz osiem miast wojewódzkich, będąc w tym zakresie liderem na rynku. W swojej ofercie posiada nie tylko produkty bankowe i usługi czysto finansowe. Współpraca z klientami korporacyjnymi i instytucjonalnymi opiera się również na profesjonalnym doradztwie w zakresie struktury finansowania oraz modelu realizacji inwestycji. Realizacja wypłat masowych w bankomatach jest usługą dotąd niedostępną na rynku i stanowi dodatkową korzyść zarówno dla klientów Banku, jak i dla beneficjentów m.in. programu 500+. Oprócz kompleksowej obsługi budżetów jednostek samorządowych Bank udostępnia m.in. możliwość instalacji opłatomatów, czyli samoobsługowych urządzeń umożliwiających opłacenie podatków lub opłat za wydanie prawa jazdy lub dowodu osobistego. Obecnie opłatomaty działają w sześciu miastach.
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?