2017.08.03

Ubezpieczenie podróżne w IKO – dostępne od ręki!

W aplikacji IKO PKO Banku Polskiego pojawiła się możliwość zdalnego, wygodnego i szybkiego wykupienia ubezpieczenia turystycznego z telefonu. Polisa obejmuje cele wypoczynkowe, pracę oraz sporty ekstremalne i można ją wykupić dla siebie, ale także dla innej osoby. Ochrona działa od momentu zakupu, bez okresu karencji.

Ubezpieczenie „Moje podróże 24” w aplikacji IKO to polisa oferowana przez PKO Ubezpieczenia w ramach pakietu „Ubezpieczeń dobrze dobranych”. Umożliwia szeroki zakres ochrony w podróży: ubezpieczenie kosztów leczenia, także w przypadku zaostrzenia chorób przewlekłych oraz NNW, a także OC w życiu prywatnym i ubezpieczenie bagażu. W zależności od celu podróży ochrona może zostać uzupełniona o dodatkowe ryzyka związane m.in. z uprawianiem sportów ekstremalnych oraz wykonywaniem pracy fizycznej wysokiego ryzyka.

Ubezpieczenie podróżne można wykupić za pomocą kilku kliknięć w telefonie. Polisa obowiązuje od razu w momencie zakupu, bez okresu karencji. Klient może ubezpieczyć siebie lub wskazać dowolną osobę, podając tylko jej imię i nazwisko.

- Aplikacja IKO PKO Banku Polskiego jest wszechstronnym narzędziem do obsługi finansów osobistych, ale istotne jest dla nas również wzbogacanie jej o usługi dodatkowe. Ubezpieczenie turystyczne dostępne od ręki, na kilka kliknięć, to niezwykle wygodne i potrzebne rozwiązanie szczególnie w okresie wakacyjnym. Po raz kolejny wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów – mówi Adam Kruszewski z Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim. 

    

Ubezpieczenie z poziomu aplikacji IKO można kupić wybierając zakładkę „Ubezpieczenia” w sekcji „Mój Bank”. Należy podać miejsce podróży (Świat, Europa, Polska), zaznaczyć liczbę osób ubezpieczanych, podać ich dane oraz zakres dat. Na tym etapie można skorzystać z kilku dostępnych atrakcyjnych zniżek – rodzinnej (10 proc.), z kartą EKUZ (30 proc.) lub z Kartą Dużej Rodziny (10 proc.), przy czym zniżki się sumują. Następnie po krótkiej chwili, gdy zgłoszenie jest przetwarzane, aplikacja pokaże dopasowaną indywidualnie wysokość składki.

Po zatwierdzeniu wszystkich danych i całej operacji kodem PIN do aplikacji IKO, należność za ubezpieczenie zostanie pobrana ze wskazanego we wniosku numeru konta w PKO Banku Polskim. Zakupione ubezpieczenie będzie widoczne w aplikacji IKO w zakładce Ubezpieczeniaoraz w serwisie internetowym iPKO, natomiast pełna treść polisy jest automatycznie przesyłana w formacie PDF na podany w systemie adres e-mail.

        

Więcej informacji o ubezpieczeniu podróżnym w aplikacji IKO znajduje się tutaj.

Karolina Tomczak
ekspert w PKO Banku Polskim

loaderek.gifoverlay.png