Konsultanci PKO Banku Polskiego po raz dziesiąty najlepsi
Contact Center PKO Banku Polskiego pozostaje niekwestionowanym liderem obsługi w sektorze bankowym. W XV fali badania infolinii ARC Rynek i Opinia uzyskało ocenę na poziomie 97,7 punktów na 100 możliwych, znacznie powyżej średniej dla wszystkich banków (79,2).
Konsultanci PKO banku Polskiego uzyskali najwięcej punktów w niemal wszystkich badanych kategoriach. Ankieterzy, którzy wcielili się w rolę potencjalnych klientów wysoko ocenili obsługę merytoryczną (67,9/ 70 punktów), jakość obsługi i kompetencje konsultantów PKO Banku Polskiego, w tym profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie (19,7/20 punktów). Ogólna ocena rozmowy telefonicznej wyniosła 9,8/10 pkt, na co złożyła się najlepsza, wśród badanych banków, wiedza produktowa pracowników
Równie wysokie oceny Contact Center uzyskało również w badaniu kontaktu mailowego, między innymi za najszybszy czas udzielenia odpowiedzi (29,4/30 punktów). Konsultanci PKO Banku Polskiego odpowiadali na pytania klientów w ciągu jednej godziny, przy średniej dla wszystkich banków przekraczającej 13 i pół godziny.
- Nasi klienci coraz częściej korzystają z rozwiązań mobilnych i oczekują szybkiej oraz merytorycznej obsługi, niezależnie od kanału kontaktu, który wybiorą. Koncentrujemy się na tych potrzebach i dążymy do tego, żeby doświadczenia klienta były równie dobre, niezależnie od wybranej formy kontaktu z bankiem. Wyróżnienia przyznawane w niezależnych badaniach i audytach potwierdzają, że najwyższa na rynku finansowym jakość obsługi zdalnej jest w PKO Banku Polskim standardem - mówi Agnieszka Wrońska, dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego PKO Banku Polskiego.
To kolejne wyróżnienie dla Contact Center PKO Banku Polskiego. Wcześniej zostało docenione za najwyższą jakość obsługi w badaniu Instytucja Roku 2016. Infolinia PKO Banku Polskiego zatrudnia kilkuset konsultantów, którzy pozostają do dyspozycji klientów 24 godziny na dobę. Konsultanci nie tylko obsługują połączenia telefoniczne, ale również odpowiadają na pytania i wnioski klientów w formie elektronicznej – maile, zgłoszenia przez stronę www. Klienci mogą też wysyłać wiadomości w serwisie transakcyjnym iPKO lub Inteligo oraz przez specjalną zakładkę na Facebooku.
Badanie ARC Rynek i Opinia prowadzone jest cyklicznie. Jego celem jest m.in. analiza jakości pracy konsultantów oraz liczby informacji możliwych do uzyskania przez telefon oraz e-mail. XV fala badania (część telefoniczna i e-mail) została przeprowadzona techniką Mystery Caller oraz Mystery Mailing przez audytorów ARC Rynek i Opinia w miesiącach: od lutego do kwietnia 2017 r. Badaniem objęto 12 banków. W każdym przeprowadzono 110 audytów telefonicznych i 50 mailowych. Ankieterzy kontaktowali się z infoliniami banków dzwoniąc, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-22.00, na numery podane na ich stronach internetowych. Zgłaszali zainteresowanie poszczególnymi produktami bankowymi lub pytali o położenie najbliższego bankomatu danego banku. W drugiej części badania wysyłali zapytania do banków przez e-mail lub formularz kontaktowy.
Magdalena Lejman,
kierownik zespołu w PKO Banku Polskim
Czytaj także:
Młode innowacyjne firmy, które podbiją rynek!
Zawód konsultant
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?