2017.11.03

Dobre, bo polskie. Stawiamy na nowoczesny patriotyzm ekonomiczny

Eksport – owoców, wędlin i nabiału, produkcja – soków, boczku, okien, drzwi i… grafenu. Z tego Polska słynie na całym świecie. Mamy powód do dumy, bo wartość i jakość pochodzących z naszego kraju produktów została już dostrzeżona i doceniona nie tylko w całej Europie, ale także w Azji i Ameryce.

Dobrą renomę mają nie tylko polskie produkty spożywcze, ale i bankowe oraz ubezpieczeniowe. Bardzo wysoko oceniane są nasze okna, drzwi i meble. Jak ten sukces rozszerzyć na kolejne branże? Jak zdobyć miejsce na podium w produkcji elektroniki, motoryzacji czy w sektorze budowlanym? Nad tym będą debatowali uczestnicy I Kongresu Patriotyzmu Ekonomicznego.

Spotkanie odbędzie się w przeddzień 99. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, czyli 10 listopada. Będzie to okazja do rozmów w gronie osób, dla których Polska i jej wymiar ekonomiczny mają ogromne znaczenie. Kongres będzie pierwszym ogólnopolskim spotkaniem firm połączonych znakiem Polskiego Śladu – idei polskiego, nowoczesnego patriotyzmu gospodarczego, integrującej konsumentów, ekspertów-badaczy, polityków i polski biznes. 

Uczestnicy wydarzenia będą starali się odpowiedzieć na kilka bardzo ważnych pytań. Wśród nich: czy Polska ma szansę na globalne konsorcja budowalne, nasza energetyka to papierowy tygrys czy wschodząca gwiazda, czy rynek gastronomii jest jeszcze do odbicia oraz czy motoryzacja jest czarnym koniem polskiej gospodarki. Dyskusje będą toczyć się nie tylko wokół spraw istotnych dla samego biznesu. Zagadnienia dotyczyć mają również całego ekosystemu patriotyzmu ekonomicznego.

Ambasadorami wydarzenia są: prof. Andrzej Zybertowicz, entuzjasta patriotyzmu ekonomicznego oraz dr Joanna Szalacha-Jarmużek, współtwórca Polskiego Śladu. Honorowy patronat nad I Kongresem Patriotyzmu Ekonomicznego objęło Ministerstwo Rozwoju, a partnerem  spotkania jest PKO Bank Polski.

Serdecznie zapraszamy!

Maciej Pobocha