2017.11.03

Dobre, bo polskie. Stawiamy na nowoczesny patriotyzm ekonomiczny

Eksport – owoców, wędlin i nabiału, produkcja – soków, boczku, okien, drzwi i… grafenu. Z tego Polska słynie na całym świecie. Mamy powód do dumy, bo wartość i jakość pochodzących z naszego kraju produktów została już dostrzeżona i doceniona nie tylko w całej Europie, ale także w Azji i Ameryce.

Dobrą renomę mają nie tylko polskie produkty spożywcze, ale i bankowe oraz ubezpieczeniowe. Bardzo wysoko oceniane są nasze okna, drzwi i meble. Jak ten sukces rozszerzyć na kolejne branże? Jak zdobyć miejsce na podium w produkcji elektroniki, motoryzacji czy w sektorze budowlanym? Nad tym będą debatowali uczestnicy I Kongresu Patriotyzmu Ekonomicznego.

Spotkanie odbędzie się w przeddzień 99. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, czyli 10 listopada. Będzie to okazja do rozmów w gronie osób, dla których Polska i jej wymiar ekonomiczny mają ogromne znaczenie. Kongres będzie pierwszym ogólnopolskim spotkaniem firm połączonych znakiem Polskiego Śladu – idei polskiego, nowoczesnego patriotyzmu gospodarczego, integrującej konsumentów, ekspertów-badaczy, polityków i polski biznes. 

Uczestnicy wydarzenia będą starali się odpowiedzieć na kilka bardzo ważnych pytań. Wśród nich: czy Polska ma szansę na globalne konsorcja budowalne, nasza energetyka to papierowy tygrys czy wschodząca gwiazda, czy rynek gastronomii jest jeszcze do odbicia oraz czy motoryzacja jest czarnym koniem polskiej gospodarki. Dyskusje będą toczyć się nie tylko wokół spraw istotnych dla samego biznesu. Zagadnienia dotyczyć mają również całego ekosystemu patriotyzmu ekonomicznego.

Ambasadorami wydarzenia są: prof. Andrzej Zybertowicz, entuzjasta patriotyzmu ekonomicznego oraz dr Joanna Szalacha-Jarmużek, współtwórca Polskiego Śladu. Honorowy patronat nad I Kongresem Patriotyzmu Ekonomicznego objęło Ministerstwo Rozwoju, a partnerem  spotkania jest PKO Bank Polski.

Serdecznie zapraszamy!

Maciej Pobocha

    • Bankofirma

      02018.04.17

      Wspieramy firmy od startu! Najnowsza kampania PKO Banku Polskiego dla firm

      Dla początkującego przedsiębiorcy jednym z najważniejszych etapów rozpoczęcia działalności jest wybór odpowiedniej oferty finansowania. W odpowiedzi na te potrzeby PKO Bank Polski wspólnie z PKO Leasing, w nowej kampanii reklamowej zachęca przedsiębiorców do skorzystania z konkretnych produktów: Pożyczki na Start do 100 tys. zł na dowolny cel oraz leasingu do 120 tys. zł na pojazdy do 3,5t!

      więcej
    • Bankofirma

      02018.04.11

      Ufać znaczy kontrolować. Daj pracownikowi kartę debetową

      Paliwo do służbowego auta, biznesowy lunch czy kilkudniowa delegacja – musisz zapewnić swojemu pracownikowi fundusze na ten cel. Trzymanie i rozliczanie gotówki w firmie rodzi mnóstwo problemów z kontrolą finansową – skorzystaj więc z karty do firmowego konta. A ponieważ ufać znaczy kontrolować, zamiast kredytowej wybierz kartę debetową.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.03.20

      Rodzinne firmy wchodzą w świat nowych technologii

      Rodzinne firmy, które powstawały w pierwszym etapie rodzącej się w Polsce przedsiębiorczości, czyli na początku lat 90., trafiają dziś poprzez sukcesję w ręce kolejnego pokolenia. Młodzi ludzie starają się modernizować biznesy zarządzane przez rodziców lub dziadków.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.03.20

      Na fali przedsiębiorczości. Weź udział w konkursie Gdyński Biznesplan

      Podobno w biznesie nie ma miejsca na spontaniczność. Działalność powinna być dobrze zaplanowana. Przed rozpoczęciem inwestowania wypadałoby zrobić rozeznanie rynku, określić szanse i zagrożenia. Wielu młodych przedsiębiorców doskonale zdaje sobie z tego sprawę, jednak brakuje im pieniędzy, know-how lub wsparcia w rozpoczęciu działania.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.03.13

      Pożyczaj i rozwijaj firmę – kredyty dla firm szansą na rozwój

      Polska gospodarka rośnie w tempie najszybszym od blisko dekady. Inwestycje w ostatnim kwartale 2017 r. przyspieszyły aż o 11 proc. Koszty kredytów dla firm pozostają na niskim poziomie, dlatego trudno wyobrazić sobie lepszy moment na zrealizowanie perspektywicznego i dochodowego projektu.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.03.08

      W ZenCard można płacić gotówką

      ZenCard, należące do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, wprowadziło nowe rozwiązanie, dzięki któremu z programów lojalnościowych mogą korzystać także klienci dokonujący płatności gotówkowych, a nie tylko kartą.

      więcej
    Pokaż więcej