2018.08.14

Przepis na sukces

Od początku tego roku technologia ZenCard jest dostępna dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego. Gotowe i kompleksowe narzędzie do efektywnego zachęcania klientów do częstszych zakupów jest szczególnie atrakcyjne dla małych i średnich firm, dla których prowadzenie programów lojalnościowych na własną rękę było dotychczas często zbyt dużym obciążeniem finansowym i logistycznym.

ZenCard umożliwia przedsiębiorcom organizowanie w prosty sposób akcji promocyjnych i rabatowych w ich punktach handlowo-usługowych z wykorzystaniem karty lub gotówki i terminalu płatniczego. W efekcie w prosty sposób mogą zwiększyć sprzedaż i stworzyć własną bazę lojalnych klientów.

Oferta ZenCard dla przedsiębiorców – klientów PKO Banku Polskiego – obejmuje doradztwo w zakresie przygotowania kampanii, indywidualnie tworzone regulaminy promocji, komunikację z klientami poprzez SMS, obsługę posprzedażową w postaci raportów z kampanii, szkolenie personelu, materiały marketingowe, a także zapewnienie zgodności z RODO. Mogą z niej skorzystać zarówno mikrofirmy, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa oraz korporacje.

Nasi klienci – przedsiębiorcy korzystający z terminali płatniczych – robią krok w przód i automatyzują swoje programy lojalnościowe, dzięki czemu mogą w prosty sposób rozszerzyć i uatrakcyjnić usługi, a w rezultacie zwiększyć sprzedaż. Oferta ZenCard jest dziś dostępna u wszystkich doradców firmowych PKO Banku Polskiego w całej Polsce i cieszy się coraz większym zainteresowaniem – mówi Łukasz Czech, starszy specjalista z Departamentu Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.

Z kwartału na kwartał dynamicznie rośnie liczba terminali, na których już działa ZenCard, a także liczba konsumentów, którzy pozbywają się papierowych kart stempelkowych oraz korzystają ze zniżek i promocji automatycznie podczas płacenia swoją kartą płatniczą.

– Dzięki ZenCard przedsiębiorcy mają stałą kontrolę nad efektywnością swoich działań i promocji. Jesteśmy ich wirtualnym działem marketingu, który pracuje nawet wtedy, gdy oni odpoczywają. W II kwartale liczba terminali z naszym programem lojalnościowym wzrosła ponad 4-krotnie w porównaniu do I kwartału, a liczba konsumentów zarejestrowanych w ZenCard zwiększyła się o 33 proc. – podkreśla Jarek Sygitowicz, wiceprezes ZenCard.

Karolina Tomczak, ekspert w PKO Banku Polskim

 

Długo szukaliśmy rozwiązań pozwalających wyprzedzić trendy w naszej branży. Potrzebowaliśmy technologii komunikacji oraz analityczno-kontrolingowej, do głębokich analiz i utrzymania kontaktu z klientem. Dzięki ZenCard udało nam się zaspokoić obie te potrzeby, a wynik tej integracji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Wspólnie z ZenCard uruchomiliśmy w kwietniu kampanię stempelkową z czasem realizacji na 6 miesięcy, a dotychczas ze zniżki skorzystało już 35 proc. naszych klientów. Rzadko zdarza się taka skuteczność komunikacji wspartej innowacyjną technologią.

Marek Dresler, prezes Zarządu FunTECH

Zdecydowaliśmy się na współpracę z ZenCard, ponieważ dostrzegliśmy możliwość bezpośredniego kontaktu z naszymi klientami poprzez automatyczny system lojalnościowy. Nie musimy się już martwić o drukowanie kart lojalnościowych, bo wszystko jest wirtualne. Jest to duża wygoda zarówno dla nas, jak i konsumentów. Uruchomiliśmy kampanię promocyjną dla nowych klientów z rabatem 10 proc. na kolejne zakupy. Wynik nas zaskoczył. Aż 43 proc. konsumentów wróciło do nas w ciągu jednego dnia z chęcią zrobienia zakupów. Program ZenCard naprawdę działa!

Maks Kajor, manager Salad Fantasy

Więcej ciekawych informacji znajdziesz w najnowszym wydaniu magazynu Bankomania.

Czytaj także:

ZenCard: Walczymy o skalę

W ZenCard można płacić gotówką

5 pytań o split payment

    • Bankofirma

      02019.05.15

      Laboratorium Kosmetyczne Joanna – firma, która dba o miliony Polek

      Laboratorium Kosmetyczne Joanna funkcjonuje na rynku od ponad 35 lat. Swoją działalność rozpoczynało od produkcji kosmetyków do pielęgnacji włosów, jednak w 2007 r. weszło również w segment produktów do pielęgnacji ciała. Jego właściciele – Ryszard Korczak i Bogusław Górka – pierwsze kroki stawiali w małym garażu pod Warszawą. Maluchem z przyczepą docierali z towarem do ponad 1000 zakładów fryzjerskich w Polsce. Dziś prowadzą firmę, która ma wiodącą pozycję na polskim rynku jako producent kosmetyków do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów.

      więcej
    • Bankofirma

      02019.05.06

      Firmowe dane dobrze podane. Aktualizacja danych w banku i w CEIDG

      Aktualne dane na koncie to korzyści, o których czasem zapominamy. Klienci indywidualni mogą skorzystać z promocji i rabatów, ich korespondencja przychodzi na czas, mają wygodny kontakt z Bankiem oraz dostęp do wielu praktycznych funkcji. Dla przedsiębiorców zarejestrowanych w CEIDG zmiana danych jest już obowiązkiem.

      więcej
    • Bankofirma

      02019.04.30

      Firma „Bliźniak” ze Słupska. Zaczynali w garażach, dziś działają również zagranicą

      Firma „Bliźniak” ze Słupska powstała z inicjatywy braci bliźniaków – Ryszarda Polonisa i Marka Polonisa. Zajmuje się produkcją rolet, żaluzji oraz innych zabezpieczeń dla okien i bram. Panowie zaczynali działalność w garażach, a dziś – po 13 latach – dysponują jednymi z najlepszych maszyn na świecie, halami produkcyjnymi i biurami w Gdyni. Wykwalifikowana załoga i nowoczesny sprzęt pozwalają im szybko i fachowo realizować zlecenia na terenie Polski oraz za zachodnią i północną granicą.

      więcej
    • Bankofirma

      02019.04.23

      AUTO-Jakubowscy – rodzinna firma pełną parą

      Z rodziną wychodzi się dobrze nie tylko na zdjęciu. Równie wspaniale może wyjść w biznesie, czego znakomitym przykładem jest firma AUTO-Jakubowscy z miejscowości Świlcza pod Rzeszowem. Stanisław Jakubowski wraz z żoną i trzema synami z powodzeniem zajmują się sprzedażą samochodów, części zamiennych i akcesoriów, jak również pełnym serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym aut.

      więcej
    • Bankofirma

      02019.04.18

      Chwilowe kłopoty finansowe w firmie

      Problemy finansowe małym i średnim firmom mogą przytrafić się zawsze, chociaż dane statystyczne pokazują, że z roku na rok takich sytuacji jest mniej. Te, które się pojawiają, są najczęściej efektem kłopotów z egzekwowaniem pieniędzy od partnerów biznesowych. Na szczęście na rynku pojawia się coraz więcej produktów bankowych, źródeł awaryjnego finansowania działalności gospodarczej, z których przedsiębiorcy mogą skorzystać w chwilach finansowej czkawki.

      więcej
    • Bankofirma

      02019.04.03

      Konto firmowe a sprawy prywatne – co musisz wiedzieć?

      Prowadząc firmę jako przedsiębiorca masz zazwyczaj nieograniczony dostęp do konta firmowego. Warto wtedy uważać, bo regulowanie prywatnych wydatków z tego rachunku nie zawsze jest możliwe i stanowi źródło potencjalnych problemów. Sprawdź, co powinieneś wiedzieć, gdy chcesz załatwiać sprawy prywatne, używając do tego konta firmowego.

      więcej
    Pokaż więcej