2018.08.14

Przepis na sukces

Od początku tego roku technologia ZenCard jest dostępna dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego. Gotowe i kompleksowe narzędzie do efektywnego zachęcania klientów do częstszych zakupów jest szczególnie atrakcyjne dla małych i średnich firm, dla których prowadzenie programów lojalnościowych na własną rękę było dotychczas często zbyt dużym obciążeniem finansowym i logistycznym.

ZenCard umożliwia przedsiębiorcom organizowanie w prosty sposób akcji promocyjnych i rabatowych w ich punktach handlowo-usługowych z wykorzystaniem karty lub gotówki i terminalu płatniczego. W efekcie w prosty sposób mogą zwiększyć sprzedaż i stworzyć własną bazę lojalnych klientów.

Oferta ZenCard dla przedsiębiorców – klientów PKO Banku Polskiego – obejmuje doradztwo w zakresie przygotowania kampanii, indywidualnie tworzone regulaminy promocji, komunikację z klientami poprzez SMS, obsługę posprzedażową w postaci raportów z kampanii, szkolenie personelu, materiały marketingowe, a także zapewnienie zgodności z RODO. Mogą z niej skorzystać zarówno mikrofirmy, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa oraz korporacje.

Nasi klienci – przedsiębiorcy korzystający z terminali płatniczych – robią krok w przód i automatyzują swoje programy lojalnościowe, dzięki czemu mogą w prosty sposób rozszerzyć i uatrakcyjnić usługi, a w rezultacie zwiększyć sprzedaż. Oferta ZenCard jest dziś dostępna u wszystkich doradców firmowych PKO Banku Polskiego w całej Polsce i cieszy się coraz większym zainteresowaniem – mówi Łukasz Czech, starszy specjalista z Departamentu Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.

Z kwartału na kwartał dynamicznie rośnie liczba terminali, na których już działa ZenCard, a także liczba konsumentów, którzy pozbywają się papierowych kart stempelkowych oraz korzystają ze zniżek i promocji automatycznie podczas płacenia swoją kartą płatniczą.

– Dzięki ZenCard przedsiębiorcy mają stałą kontrolę nad efektywnością swoich działań i promocji. Jesteśmy ich wirtualnym działem marketingu, który pracuje nawet wtedy, gdy oni odpoczywają. W II kwartale liczba terminali z naszym programem lojalnościowym wzrosła ponad 4-krotnie w porównaniu do I kwartału, a liczba konsumentów zarejestrowanych w ZenCard zwiększyła się o 33 proc. – podkreśla Jarek Sygitowicz, wiceprezes ZenCard.

Karolina Tomczak, ekspert w PKO Banku Polskim

 

Długo szukaliśmy rozwiązań pozwalających wyprzedzić trendy w naszej branży. Potrzebowaliśmy technologii komunikacji oraz analityczno-kontrolingowej, do głębokich analiz i utrzymania kontaktu z klientem. Dzięki ZenCard udało nam się zaspokoić obie te potrzeby, a wynik tej integracji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Wspólnie z ZenCard uruchomiliśmy w kwietniu kampanię stempelkową z czasem realizacji na 6 miesięcy, a dotychczas ze zniżki skorzystało już 35 proc. naszych klientów. Rzadko zdarza się taka skuteczność komunikacji wspartej innowacyjną technologią.

Marek Dresler, prezes Zarządu FunTECH

Zdecydowaliśmy się na współpracę z ZenCard, ponieważ dostrzegliśmy możliwość bezpośredniego kontaktu z naszymi klientami poprzez automatyczny system lojalnościowy. Nie musimy się już martwić o drukowanie kart lojalnościowych, bo wszystko jest wirtualne. Jest to duża wygoda zarówno dla nas, jak i konsumentów. Uruchomiliśmy kampanię promocyjną dla nowych klientów z rabatem 10 proc. na kolejne zakupy. Wynik nas zaskoczył. Aż 43 proc. konsumentów wróciło do nas w ciągu jednego dnia z chęcią zrobienia zakupów. Program ZenCard naprawdę działa!

Maks Kajor, manager Salad Fantasy

Więcej ciekawych informacji znajdziesz w najnowszym wydaniu magazynu Bankomania.

Czytaj także:

ZenCard: Walczymy o skalę

W ZenCard można płacić gotówką

5 pytań o split payment

    • Bankofirma

      02018.12.20

      Faktoring – pieniądze zawsze na czas

      Wykonujesz swoją pracę i chcesz dostać za nią należne wynagrodzenie – bez kłopotów i bez zwłoki. Z kontrahentami jednak bywa różnie. Zdarzają się nierzetelni właściciele firm, którzy albo zwlekają z uregulowaniem należności, albo popadają w kłopoty finansowe uniemożliwiające opłacenie faktury. Przed takimi sytuacjami uchroni nas usługa faktoringu w PKO Faktoring, spółki należącej do Grupy PKO Banku Polskiego – proste i szybkie finansowanie obrotowe twojej firmy.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.12.18

      E-sklep szyty na miarę

      Kompleksowe rozwiązania to wygoda, której tak bardzo potrzebujemy w naszym biznesie. Zarządzanie firmą ma być przecież łatwe i szybkie. PKO Konto Firmowe daje zdecydowanie więcej – możliwość zaprojektowania oraz uruchomienia własnego sklepu internetowego, czyli przeniesienia swojej działalności do globalnej sieci.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.12.06

      Rzucili wszystko i wyjechali w Bieszczady. Stworzyli Bjorkowo – niepowtarzalne miejsce rodzinnego wypoczynku

      Mirosław Szulc i Joanna Zwolińska-Szulc porzucili korporacyjną karierę w konsultingu. Dwa lata temu postanowili, że się usamodzielnią. „Po okresie fascynacji miastami i pracą w wielkim biznesie przyszedł czas na zmiany. Na zbliżenie się do natury. Poszukiwanie wewnętrznego spokoju, czystego powietrza i powrotu do sportu” – wspominają w rozmowie z Bankomanią. Przy wsparciu PKO Banku Polskiego zbudowali Bjorkowo – swoje miejsce na ziemi w sercu Bieszczad, do którego zapraszają dziś gości z całego kraju (i nie tylko).

      więcej
    • Bankofirma

      02018.12.06

      Księgowość w firmie – tradycyjnie czy online?

      Utrzymywanie porządku w dokumentach finansowych i należyte wywiązywanie się obowiązków wobec fiskusa to poważne wyzwania stojące przed każdym przedsiębiorcą. Początkujący właściciele firm zazwyczaj nie mogą sobie pozwolić na zatrudnienie księgowego na etat, więc są szczególnie narażeni na błędy rachunkowe, które mogą słono kosztować. Sposobem na uniknięcie problemów jest skorzystanie ze wsparcia księgowego online lub powierzenie firmowych rozliczeń specjalistom z biura rachunkowego na zasadach outsourcingu.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.11.22

      Rusza szał przedświątecznych zakupów – nie odsyłaj swoich klientów z kwitkiem!

      Mikołaje na sklepowych witrynach, dekoracje na ulicach i w galeriach handlowych, do tego świąteczne promocje w sklepach i coraz większe tłumy – ruszył bardzo gorący okres w handlu. Świąteczna atmosfera zaczyna się w Polsce z roku na rok coraz wcześniej i to już nikogo nie dziwi. Coraz bardziej dziwi natomiast informacja, że sklep nie przyjmuje płatności kartą lub telefonem.

      więcej
    • Bankofirma

      02018.11.21

      Zaczyna się już na plantacjach ziemniaków. Poznaj Super Anioła z Łomży

      Produkują skrobię ziemniaczaną, syrop glukozowy czy grysik – grupa PEPEES jest łomżyńskim Super Aniołem. Firma została nagrodzona podczas lokalnego plebiscytu, którego sponsorem jest PKO Bank Polski.

      więcej
    Pokaż więcej