Przepis na sukces
Od początku tego roku technologia ZenCard jest dostępna dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego. Gotowe i kompleksowe narzędzie do efektywnego zachęcania klientów do częstszych zakupów jest szczególnie atrakcyjne dla małych i średnich firm, dla których prowadzenie programów lojalnościowych na własną rękę było dotychczas często zbyt dużym obciążeniem finansowym i logistycznym.
ZenCard umożliwia przedsiębiorcom organizowanie w prosty sposób akcji promocyjnych i rabatowych w ich punktach handlowo-usługowych z wykorzystaniem karty lub gotówki i terminalu płatniczego. W efekcie w prosty sposób mogą zwiększyć sprzedaż i stworzyć własną bazę lojalnych klientów.
Oferta ZenCard dla przedsiębiorców – klientów PKO Banku Polskiego – obejmuje doradztwo w zakresie przygotowania kampanii, indywidualnie tworzone regulaminy promocji, komunikację z klientami poprzez SMS, obsługę posprzedażową w postaci raportów z kampanii, szkolenie personelu, materiały marketingowe, a także zapewnienie zgodności z RODO. Mogą z niej skorzystać zarówno mikrofirmy, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa oraz korporacje.
– Nasi klienci – przedsiębiorcy korzystający z terminali płatniczych – robią krok w przód i automatyzują swoje programy lojalnościowe, dzięki czemu mogą w prosty sposób rozszerzyć i uatrakcyjnić usługi, a w rezultacie zwiększyć sprzedaż. Oferta ZenCard jest dziś dostępna u wszystkich doradców firmowych PKO Banku Polskiego w całej Polsce i cieszy się coraz większym zainteresowaniem – mówi Łukasz Czech, starszy specjalista z Departamentu Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.
Z kwartału na kwartał dynamicznie rośnie liczba terminali, na których już działa ZenCard, a także liczba konsumentów, którzy pozbywają się papierowych kart stempelkowych oraz korzystają ze zniżek i promocji automatycznie podczas płacenia swoją kartą płatniczą.
– Dzięki ZenCard przedsiębiorcy mają stałą kontrolę nad efektywnością swoich działań i promocji. Jesteśmy ich wirtualnym działem marketingu, który pracuje nawet wtedy, gdy oni odpoczywają. W II kwartale liczba terminali z naszym programem lojalnościowym wzrosła ponad 4-krotnie w porównaniu do I kwartału, a liczba konsumentów zarejestrowanych w ZenCard zwiększyła się o 33 proc. – podkreśla Jarek Sygitowicz, wiceprezes ZenCard.
Karolina Tomczak, ekspert w PKO Banku Polskim
Długo szukaliśmy rozwiązań pozwalających wyprzedzić trendy w naszej branży. Potrzebowaliśmy technologii komunikacji oraz analityczno-kontrolingowej, do głębokich analiz i utrzymania kontaktu z klientem. Dzięki ZenCard udało nam się zaspokoić obie te potrzeby, a wynik tej integracji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Wspólnie z ZenCard uruchomiliśmy w kwietniu kampanię stempelkową z czasem realizacji na 6 miesięcy, a dotychczas ze zniżki skorzystało już 35 proc. naszych klientów. Rzadko zdarza się taka skuteczność komunikacji wspartej innowacyjną technologią.
Marek Dresler, prezes Zarządu FunTECH
Zdecydowaliśmy się na współpracę z ZenCard, ponieważ dostrzegliśmy możliwość bezpośredniego kontaktu z naszymi klientami poprzez automatyczny system lojalnościowy. Nie musimy się już martwić o drukowanie kart lojalnościowych, bo wszystko jest wirtualne. Jest to duża wygoda zarówno dla nas, jak i konsumentów. Uruchomiliśmy kampanię promocyjną dla nowych klientów z rabatem 10 proc. na kolejne zakupy. Wynik nas zaskoczył. Aż 43 proc. konsumentów wróciło do nas w ciągu jednego dnia z chęcią zrobienia zakupów. Program ZenCard naprawdę działa!
Maks Kajor, manager Salad Fantasy
Więcej ciekawych informacji znajdziesz w najnowszym wydaniu magazynu Bankomania.
Czytaj także:
ZenCard: Walczymy o skalę
W ZenCard można płacić gotówką
5 pytań o split payment
Bankofirma
02019.07.04Okna, drzwi i bramy z Białegostoku. W Pafo-Bud stawiają na jakość
więcejKonkretny w rozmowie, skuteczny w biznesie. Taki jest Dariusz Matyszewski, udziałowiec firmy Pafo-Bud z Białegostoku, która od ponad 20 lat produkuje okna, drzwi i bramy. W swoich działaniach spółka stawia na jakość towaru i usługi przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych.
Bankofirma
02019.07.04Przejdź płynnie do faktoringu
więcejPo faktoring sięga coraz większa grupa przedsiębiorców. Nie wszyscy jednak jeszcze wiedzą, jakie mogą mieć korzyści z umowy faktoringu. Nie chodzi tylko o płynność finansową firmy – faktoring to również możliwość zabezpieczenia się przed nieuczciwymi partnerami i ich weryfikacja jeszcze przed rozpoczęciem współpracy.
Bankofirma
02019.07.01Maciejowy Sad – kiedy rodzinna pasja, staje się biznesem
więcejMaciejowy Sad to idealny przykład, jak rodzinną pasję przekuwać w rodzinny biznes. Przed laty Jerzy Karczewski na lutyńskiej ziemi w okolicach Wrocławia założył sad. Później opiekę nad gospodarstwem przekazał synowi Maciejowi. W 2010 r. postanowili zwiększyć dostępność tłoczonych soków, żeby szersze grono konsumentów mogło skosztować ich produktów.
Bankofirma
02019.06.28Pizza była mało znana. „Pruszynka” to zmieniła
więcejKiedy Piotr Pruszyński w 1998 r. otworzył swoją pierwszą pizzerię „Pruszynka” w Białymstoku, wielu ludzi w regionie nie wiedziało, czym jest pizza i co po złożeniu zamówienia otrzymają na talerzu. Dziś przedsiębiorca posiada pięć lokali, które z powodzeniem zaspokajają apetyty mieszkańców miasta.
Bankofirma
02019.06.13Pensjonat i hotelik w mazurskim stylu. Goście przyjeżdżają nawet trzy razy w roku
więcejGoście z Europy Zachodniej zamiast dużych hoteli wolą mniejsze i kameralne obiekty, gdzie mają bezpośredni kontakt z właścicielami. Znajdują to u nas w Pensjonaciku Cyklada i Mazurskiej Chacie – przekonuje Jacek Jaworski, który wraz z żoną Izabelą prowadzi obiekty wypoczynkowe na uboczu Mikołajek w okolicach Jeziora Mikołajskiego. Małżeństwo przygotowuje właśnie Pawilon SPA z sauną i jacuzzi, bo ciągle chce rozwijać ofertę dla turystów.
Bankofirma
02019.06.11Let’s Fintech with PKO Bank Polski – rozumiemy potrzeby innowacyjnych firm
więcejPKO Bank Polski rozwija projekt Let’s Fintech, dzięki któremu współpracuje ze startupami i angażuje się w wyszukiwanie najbardziej perspektywicznych rozwiązań technologicznych dostępnych na rynku. O pracy zespołu, wdrożeniach i poszukiwaniu kolejnych projektów mówi Grzegorz Pawlicki, dyrektor Biura Innowacji w PKO Banku Polskim