2018.08.14

Przepis na sukces

Od początku tego roku technologia ZenCard jest dostępna dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego. Gotowe i kompleksowe narzędzie do efektywnego zachęcania klientów do częstszych zakupów jest szczególnie atrakcyjne dla małych i średnich firm, dla których prowadzenie programów lojalnościowych na własną rękę było dotychczas często zbyt dużym obciążeniem finansowym i logistycznym.

ZenCard umożliwia przedsiębiorcom organizowanie w prosty sposób akcji promocyjnych i rabatowych w ich punktach handlowo-usługowych z wykorzystaniem karty lub gotówki i terminalu płatniczego. W efekcie w prosty sposób mogą zwiększyć sprzedaż i stworzyć własną bazę lojalnych klientów.

Oferta ZenCard dla przedsiębiorców – klientów PKO Banku Polskiego – obejmuje doradztwo w zakresie przygotowania kampanii, indywidualnie tworzone regulaminy promocji, komunikację z klientami poprzez SMS, obsługę posprzedażową w postaci raportów z kampanii, szkolenie personelu, materiały marketingowe, a także zapewnienie zgodności z RODO. Mogą z niej skorzystać zarówno mikrofirmy, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa oraz korporacje.

Nasi klienci – przedsiębiorcy korzystający z terminali płatniczych – robią krok w przód i automatyzują swoje programy lojalnościowe, dzięki czemu mogą w prosty sposób rozszerzyć i uatrakcyjnić usługi, a w rezultacie zwiększyć sprzedaż. Oferta ZenCard jest dziś dostępna u wszystkich doradców firmowych PKO Banku Polskiego w całej Polsce i cieszy się coraz większym zainteresowaniem – mówi Łukasz Czech, starszy specjalista z Departamentu Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.

Z kwartału na kwartał dynamicznie rośnie liczba terminali, na których już działa ZenCard, a także liczba konsumentów, którzy pozbywają się papierowych kart stempelkowych oraz korzystają ze zniżek i promocji automatycznie podczas płacenia swoją kartą płatniczą.

– Dzięki ZenCard przedsiębiorcy mają stałą kontrolę nad efektywnością swoich działań i promocji. Jesteśmy ich wirtualnym działem marketingu, który pracuje nawet wtedy, gdy oni odpoczywają. W II kwartale liczba terminali z naszym programem lojalnościowym wzrosła ponad 4-krotnie w porównaniu do I kwartału, a liczba konsumentów zarejestrowanych w ZenCard zwiększyła się o 33 proc. – podkreśla Jarek Sygitowicz, wiceprezes ZenCard.

Karolina Tomczak, ekspert w PKO Banku Polskim

 

Długo szukaliśmy rozwiązań pozwalających wyprzedzić trendy w naszej branży. Potrzebowaliśmy technologii komunikacji oraz analityczno-kontrolingowej, do głębokich analiz i utrzymania kontaktu z klientem. Dzięki ZenCard udało nam się zaspokoić obie te potrzeby, a wynik tej integracji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Wspólnie z ZenCard uruchomiliśmy w kwietniu kampanię stempelkową z czasem realizacji na 6 miesięcy, a dotychczas ze zniżki skorzystało już 35 proc. naszych klientów. Rzadko zdarza się taka skuteczność komunikacji wspartej innowacyjną technologią.

Marek Dresler, prezes Zarządu FunTECH

Zdecydowaliśmy się na współpracę z ZenCard, ponieważ dostrzegliśmy możliwość bezpośredniego kontaktu z naszymi klientami poprzez automatyczny system lojalnościowy. Nie musimy się już martwić o drukowanie kart lojalnościowych, bo wszystko jest wirtualne. Jest to duża wygoda zarówno dla nas, jak i konsumentów. Uruchomiliśmy kampanię promocyjną dla nowych klientów z rabatem 10 proc. na kolejne zakupy. Wynik nas zaskoczył. Aż 43 proc. konsumentów wróciło do nas w ciągu jednego dnia z chęcią zrobienia zakupów. Program ZenCard naprawdę działa!

Maks Kajor, manager Salad Fantasy

Więcej ciekawych informacji znajdziesz w najnowszym wydaniu magazynu Bankomania.

Czytaj także:

ZenCard: Walczymy o skalę

W ZenCard można płacić gotówką

5 pytań o split payment