Bankomania nagrodzona w konkursie Agape
Szeroki dobór tematów, profesjonalnie opracowane teksty oraz atrakcyjność wizualna, to zalety portalu Bankomania PKO Banku Polskiego, dzięki którym zyskuje on coraz więcej czytelników oraz uznanie profesjonalistów. Portal został nagrodzony w Konkursie Biuletynów Firmowych 2015 agencji wydawniczej Agape.
Informacyjno-edukacyjny portal Bankomania, dedykowany wszystkim osobom chcącym poznać bliżej świat finansów, ma coraz więcej czytelników. Odbiorcy aktywnie reagują na prowadzone na portalu Bankomania działania komunikacyjne, profesjonaliści zaś doceniają portal za wykorzystanie nowoczesnych narzędzi i wiedzy eksperckiej, a także zastosowanie rozwiązań edytorskich, wpływających na spójny przekaz i wizerunek PKO Banku Polskiego.
- Portal Bankomania ewoluuje wraz z jego czytelnikami, których systematycznie przybywa. Ciągle szukamy interaktywnych form kontaktu, kreatywnych pomysłów i dbamy o profesjonalne zarządzanie publikowanymi treściami, łącząc czasem wymagający przekaz merytoryczny z przyjazną formą prezentacji. Dzięki temu prowadzimy dialog z odbiorcami, w różnym wieku, o odmiennych gustach i oczekiwaniach. Uznanie specjalistów z branży wydawniczej utwierdza nas w przekonaniu, że umiemy patrzeć szerzej, z perspektywą na rozwój, także własny – mówi Agnieszka Kielichowska, dyrektor Biura Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej PKO Banku Polskiego.
Nagroda w Konkursie Biuletynów Firmowych agencji wydawniczej Agape w kategorii: Elektroniczny Biuletyn Zewnętrzny to kolejny dowód na to, że Bankomania umiejętnie i profesjonalnie wychodzi na wprost gustom oraz potrzebom odbiorców. Portal, tworzony jest we współpracy z ekspertami bankowymi i analitykami zjawisk ekonomicznych PKO Banku Polskiego. Ich wiedza i doświadczenie są wiarygodnym źródłem rzeczowej informacji i elementem wyróżniającym portal na tle innych platform tematycznych, zaś neutralna forma przekazu treści sprawia, że Bankomania.pkobp.pl konsekwentnie realizuje ideę medium informacyjno-edukacyjnego dla każdego.
– Spośród wielu świetnie zaprojektowanych i z szerokim doborem tematów biuletynów elektronicznych, Bankomania PKO Banku Polskiego wyróżnia się atrakcyjnością. W dzisiejszych czasach, sztuką jest bowiem, przytrzymać uwagę czytelnika, szczególnie online – mówi Agnieszka Madej, jurorka tegorocznego konkursu.
Portal Bankomania zbiera pozytywne opinie rynku. W tym roku był już nagrodzony w konkursie Polish Content Marketing Szpalty Roku 2015 za cykl filmów wideo. W ubiegłym roku oprócz portalu Bankomania jury konkursu Szpalty Roku doceniło także inne projekty komunikacyjne PKO Banku Polskiego, m.in. portal Intra, multimedialny newsletter, Raport Roczny, magazyny „Poradnik Bankowy”, „Brawo Bank” oraz „Nasz Bank” a Bank został wyróżniono za spójność komunikacji w projektach customowych.
Ewa Maciejewska
PKO Bank Polski
Bankopasje
02019.07.16Kolejne niezwykłe filmowe spotkanie już w czwartek w Kinematografie
więcej„Stan cywilny? Tak.” To tylko jeden z wielu cytatów z „Rejsu”, które na stałe zagościły w języku polskim. Bo czy jest ktoś, kto owego dialogu nie kojarzy ze słynną filmową podróżą po Wiśle? W najbliższy czwartek 18 lipca w łódzkim kinie Kinematograf nie lada gratka dla fanów polskiego kina – na widzów czekać będzie kultowy obraz w reżyserii Marka Piwowskiego.
Bankopasje
02019.07.15Wielka bitwa konserwatorów o wielkie dzieło
więcejW 600. rocznicę wiktorii grunwaldzkiej z 15 lipca 1410 r. poddano kompleksowej renowacji obraz Jana Matejki „Bitwa pod Grunwaldem”. Dzięki przedsięwzięciu, które finansowo wsparł PKO Bank Polski, możemy dzisiaj podziwiać artystyczny rozmach twórcy. Powinniśmy przy tym docenić żmudną pracę konserwatorów dążących do przywrócenia dziełu świetności na co najmniej pół wieku.
Bankopasje
02019.07.12PKO Bank Polski oficjalnym partnerem quizu Ekstraklasy!
więcejPKO Bank Polski razem z Ekstraklasą S.A. prezentują nową i innowacyjną formułę rywalizacji wśród piłkarskich kibiców!
Bankopasje
02019.07.11„Świat przedwojennej fonografii” – o muzyce, sztuce i radiu opowiada Jan Emil Młynarski
więcejJazz trafił do Polski latach międzywojennych. Rolę sal koncertowych spełniały wówczas przede wszystkim dancingowe restauracje i nocne kluby, w których występowali pianiści i orkiestry jazzowe, piosenkarze oraz tancerze. Atmosferę kawiarnianych koncertów jazzowych Krakowa, Lwowa, a zwłaszcza Warszawy przywołuje podczas swoich występów Jazz Band Młynarski-Masecki.
Bankopasje
02019.07.09Sztafeta pomocy w Kluczborku
więcejPracownicy PKO Banku Polskiego i mieszkańcy Kluczborka wybiegali uśmiech dla Weroniki. Dzięki uczestnikom biegowej akcji charytatywnej, Fundacja PKO Banku Polskiego przekazała 10 tys. zł na rehabilitację dziewczynki. W ubiegłym roku podobną akcję zorganizowano dla Patryka, który teraz pomógł Weronice.
Bankopasje
02019.07.08#KandydatNaGwiazde – odcinek 5.
więcejZapraszamy na najnowszy odcinek naszego cyklu wideo #KandydatNaGwiazde.