Dla wygodnych
Powiadomienia SMS o dokonanej operacji, terminie spłaty zadłużenia, braku spłaty czy terminie naliczenia opłaty za kartę, możliwość zarządzania kartą przez iPKO i serwis telefoniczny – to udogodnienia, jakie zyskują klienci naszego Banku decydujący się na Przejrzystą kartę kredytową PKO Visa.
To idealne rozwiązanie dla osób, które chcą mieć pełną kontrolę nad swoimi finansami.
Dzięki bezpłatnemu serwisowi SMS jesteśmy informowani o dokonywanych transakcjach, dostępnych środkach i terminie spłaty. Co miesiąc otrzymamy także zestawienie wszystkich operacji wraz z informacją o stanie rachunku.
Ponadto Bank zapewnia nam także możliwość płatności w internecie, korzystania z usługi „spłata ratalna” oraz indywidualnie ustalany limit kredytowy – już od 1000 zł. Karta Przejrzysta wyróżnia się także niestandardowym wizerunkiem – plastik w całości jest transparentny, wykonany w specjalnej technologii, z widocznymi elementami wewnątrz: chipem i anteną payWave. Nowy produkt zastąpił dwie karty błękitne (PKO Visa Electron, PKO MasterCard Electronic), które zostały wycofane z oferty, natomiast klienci, którzy nadal je posiadają, będą z nich korzystali na dotychczasowych warunkach.
Zobacz także: Przejrzyste zasady? Przejrzysta karta kredytowa
Na pytania odpowiada Maria Zalewska, ekspert w Departamencie Kart Kredytowych.
- Co oznacza „przejęcie odpowiedzialności”? Jeżeli klient nie zdecyduje się na wykupienie takiej opcji, to w przypadku utraty karty nie jest chroniony od momentu zgłoszenia?
Usługa ta dotyczy ewentualnych transakcji dokonanych przed powiadomieniem o utracie karty. Od momentu zgłoszenia Bank przejmuje całkowitą odpowiedzialność za nieautoryzowane operacje.
- Czy Bank przygotował specjalne zniżki dla posiadaczy karty Przejrzystej?
Obecnie nie przewidujemy bonusów do tej karty. Można jednak skorzystać z tych, jakie oferuje swoim klientom Visa.
- Czy istnieje możliwość ustawienia Autospłaty – automatycznej spłaty pełnej kwoty zadłużenia?
Klienci bankowości prywatnej i osobistej mogą ustawić spłatę z ROR pełnej kwoty zadłużenia albo minimum. Natomiast klientom detalicznym oferujemy ustawienie spłaty minimalnej.
- Opcja SMS-owego powiadamiania o transakcjach może być uciążliwa dla osób często płacących kartą. Można z niej zrezygnować?
Obecnie nie ma takiej możliwości. Przewidujemy wprowadzenie tej funkcji w dalszym etapie rozwoju produktu.
- Planowane jest może wprowadzenie opcji Menedżera Zarządzania Budżetem?
Tak, chcemy w przyszłości wprowadzić taką funkcjonalność.
Iwona Wardzyńska-Kaźmierczak
Departament Komunikacji Korporacyjnej
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?
Bankofinanse
02019.07.09Lojalnie polecam – ZenCard bliżej klientów
więcejMobilna aplikacja ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych działające na terminalach płatniczych. Jej potencjał udowodniła ogólnopolska kampania, którą ZenCard przeprowadził z PKO Bankiem Polskim.
Bankofinanse
02019.07.04PKO Konto dla młodych – narodziny gwiazdy
więcejOsiemnaste urodziny są wyjątkową okazją, momentem, kiedy możemy decydować jakie konto wybierzemy na przyszłość. PKO Konto dla Młodych to świetny pakiet startowy. Jeśli dobrze zaczniemy, już na początku zyskamy przewagę.