2014.04.07

Odetchnij pełną piersią we własnym domu!

"Już dziś skorzystaj z nowej oferty w PKO Banku Polskim!" - tak brzmi główny przekaz nowej kampanii reklamowej kredytu hipotecznego w programie "Mieszkanie dla Młodych". Kampania jest kolejnym elementem nowej platformy komunikacji - "Organizm, czyli bank z życia wzięty".

Spoty w humorystyczny sposób pokazują, jak reaguje człowiek na zdarzenia związane z bankową ofertą. Niczym bohaterowie książki Juliusza Verne'a udajemy się w niezwykłą podróż, tyle, że nie do wnętrzna ziemi, a do wnętrzna organizmu, który jeszcze nie raz nas zaskoczy.

Pierwszy film z serii pokazywał wypieki na twarzy, jakie towarzyszą decyzji o wzięciu MiniRatki, w drugim właściciele nowego mieszkania mogą nareszcie odetchnąć pełną piersią pod własnym dachem.

Kredyt hipoteczny w programie "Mieszkanie dla Młodych" jest przeznaczony dla osób do 35. roku życia, kupujących pierwsze mieszkanie lub dom. Na 10-proc. dofinansowanie wkładu własnego mogą liczyć bezdzietne małżeństwa oraz single. Z kolei na nabywców wychowujących przynajmniej jedno dziecko czeka dofinansowanie w wysokości 15 proc. Dodatkowe 5 proc. na spłatę części kredytu mogą otrzymać osoby, którym w ciągu 5 lat od nabycia nieruchomości urodzi się trzecie lub kolejne dziecko. PKO Bank Polski jest liderem na rynku sprzedaży kredytów hipotecznych.

Lidia Sosnowska

Czytaj również:

PKO Bank Polski w programie "Mieszkanie dla Młodych"

Nowa plarforma komunikacji marketingowej Banku

Bank z życia wzięty

loaderek.gifoverlay.png