Contact Center PKO Banku Polskiego po raz siódmy najlepsze wśród bankowych infolinii
W X fali badania infolinii bankowych Bank utrzymał pozycję lidera zdobywając najwyższe spośród pozostałych banków oceny za kontakt telefoniczny i mailowy. O zwycięstwie zdecydowały wysokie kompetencje pracowników i rekordowo krótki czas oczekiwania na połączenie.
Ankieterzy bardzo wysoko ocenili pracę konsultantów w obu kanałach kontaktu z klientami: ich uprzejmość, zaangażowanie, wiedzę produktową w zakresie informacji dotyczących karty kredytowej, pożyczki, kredytu hipotecznego, lokat i kont.
O zwycięstwie w kontakcie telefonicznym zadecydowały ponadto czas oczekiwania na połączenie, dostępność infolinii oraz jakość połączenia. Z kolei pod względem jakości obsługi klientów w kanale internetowym ponownie wysokie noty przypadły za poziom merytoryczny konsultantów oraz czas oczekiwania na odpowiedź.
W finalnym rankingu PKO Bank Polski otrzymał 97,7 punktów na 100 możliwych.
Contact Center PKO Banku Polskiego obsługuje miesięcznie ponad 400 tysięcy połączeń przychodzących. Oprócz infolinii Banku konsultanci obsługują inne linie biznesowe: Kartolinie, klientów Inteligo, Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Bankowości Osobistej i Prywatnej czy formularze kontaktowe w serwisie transakcyjnym Banku. Z ich pomocy korzysta też sieć oddziałów i agencji poprzez tzw. helpdesk merytoryczny. Poza bankową infolinią Contact Center koncentruje się obecnie na rozwoju sprzedaży bankowych produktów.
- Dziś od banków oczekuje się nieustającego rozwoju i wysokiej jakości obsługi. Skala działalności PKO Banku Polskiego i wymagania klientów Banku obligują nas do oferowania jej nieustannie na wysokim poziomie. Cieszę się, że udaje nam się to realizować od kilku lat. Utrzymanie pozycji lidera jest możliwe dzięki świetnie wykwalifikowanym pracownikom - mówi Agnieszka Wrońska, dyrektor kierująca Centrum Obsługi Klienta Detalicznego.
PKO Bank Polski nieustannie rozwija nowe kanały kontaktu z klientami. Mogą oni kontaktować się z Bankiem również za pomocą specjalnej aplikacji na Facebooku umożliwiającej obsługę zgłoszeń przez konsultantów infolinii.
Ponadto jak wynika z tegorocznego Społecznościowego Indeksu Rekomendacji w bankowości opracowanego przez Applica.pl PKO Bank Polski jest najczęściej polecanym w internecie miedzy innymi ze względu na efektywność i uprzejmość konsultantów.
Cykliczne badanie infolinii bankowych przeprowadzane przez ARC Rynek i Opinia w październiku br. objęło 13 konkurencyjnych banków.
Joanna Fatek
Ekspert PKO Banku Polskiego
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?
Bankofinanse
02019.07.09Lojalnie polecam – ZenCard bliżej klientów
więcejMobilna aplikacja ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych działające na terminalach płatniczych. Jej potencjał udowodniła ogólnopolska kampania, którą ZenCard przeprowadził z PKO Bankiem Polskim.
Bankofinanse
02019.07.04PKO Konto dla młodych – narodziny gwiazdy
więcejOsiemnaste urodziny są wyjątkową okazją, momentem, kiedy możemy decydować jakie konto wybierzemy na przyszłość. PKO Konto dla Młodych to świetny pakiet startowy. Jeśli dobrze zaczniemy, już na początku zyskamy przewagę.