2015.05.15

Złoto dla spotu PKO Banku Polskiego

Złoto i srebro za „Palec” oraz brąz za „Nos” – przyznano laury dla telewizyjnych spotów reklamowych PKO Banku Polskiego w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy. Ponadto nagrodzono karty z kalendarza Banku na 2015 roku.

W jednym palcu” czyli spot promujący aplikację mobilną IKO otrzymał złoto za scenografię oraz srebro w kategorii Media/Wideo w prestiżowym Polskim Konkursie Reklamy. Scenografię reklamy kredytu hipotecznego zatytułowanej „W nosie” nagrodzono brązowym laurem. Oba są elementami trwającej od ponad roku platformy komunikacji marketingowej PKO Banku Polskiego „Organizm, czyli bank z życia” pokazujący, jak zachowują się organizmy klientów. Dla przykładu w reklamie, promującej pożyczkę gotówkową Mini Ratka, „występowały dobre myśli” czy „endorfiny reklamujące płatności zbliżeniowe”. Najnowszy spot reklamujący Konto za Zero, rozgrywa się w kręgosłupie.

To nie jedyne nagrody dla PKO Banku Polskiego w Polskim Konkursie Reklamy. Srebrne barwy w kategorii Fotografia/Reklama otrzymała karta Kalendarza Banku na 2015 rok – „Galeria Korona w Kielcach” a nominowano pięć innych ilustracji.

Kalendarz planszowy PKO Banku Polskiego prezentuje dwie linie: fotograficzną i rysunkową. Pierwsza – „Razem widzimy więcej”, przedstawia wybrane inwestycje klientów korporacyjnych współpracujących z Bankiem. Autorem zdjęć jest Kacper Kowalski, zdobywca nagrody World Press Photo. Oprócz nagrodzonej karty fotograficznej, jury nominowało także zdjęcia Koksowni „Przyjaźń” w Dąbrowie Górniczej oraz Elektrowni Enea w Kozienicach.

Druga linia – „Mecenas cyfryzacji klasyki polskiego kina” powstała we współpracy z ilustratorem Michałem Dziekanem. Autor, wykorzystując scenerię znanych dzieł filmowych, opowiedział historię cyfrowej rekonstrukcji dzieł polskiego kina, w którą zaangażowany jest Bank. Spośród wszystkich kart rysunkowych, konkursowe jury nominowało ilustracje do filmów: „Brunet wieczorową porą”, „Miś”, „Poszukiwany, poszukiwana”. Zobacz wszystkie karty kalendarza.

W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR agencją roku (po raz drugi) została DDB & tribal, autor nagrodzonych spotów i projektu kalendarza.

Działania marketingowe Banku mają realny wpływ na wzrost potencjału biznesowego i są doceniane przez rynek. W 2014 r. spot reklamowy przejrzystej karty kredytowej PKO Visa „Kamień z serca” zwyciężył w konkursie na „Najlepszą reklamę produktu kartowego wyemitowaną w polskich mediach”. Bank otrzymał – złotą i brązową statuetkę Effie oraz Grand Prix w kategorii Long term marketing excellence.

W tym roku jury I edycji Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy Zoom Art Grand Prix przyznało aż trzy nagrody kalendarzowi PKO Banku Polskiego. Wcześniej, kalendarze Banku promujące jego działalność sponsoringową i edukacyjną były nagradzane w konkursie VIDICAL. 

Edyta Skorupska
Ekspert PKO Bank Polski

    • Bankofinanse

      02018.08.14

      Karta wielowalutowa i kantor internetowy – sposób na tańsze wczasy

      Wybierając się na wakacje w Europie nie potrzebujemy paszportu ani portfela wypchanego gotówką w obcej walucie. Dowód osobisty, serwis iPKO lub aplikacja IKO oraz wielowalutowa karta płatnicza PKO Banku Polskiego wystarczą, aby swobodnie, bezpiecznie i oszczędnie poruszać się po krajach UE.

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.08.14

      Garmin Pay w PKO Banku Polskim

      Od dziś posiadacze kart płatniczych PKO Banku Polskiego mogą korzystać z usługi Garmin Pay. Mając zegarek typu smartwatch, wyposażony w tę funkcję, klienci indywidualni banku mogą płacić zbliżeniowo wykorzystując swoją kartę płatniczą. Najpóźniej do końca września bank uruchomi również usługę Apple Pay.

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.08.13

      e-Urząd: Otwarty również po 16.00!

      Złożenie wniosków o wydanie dowodu czy świadczenie rodzinne, zgłoszenie urodzenia dziecka lub założenie działalności gospodarczej – to wszystko i wiele więcej możesz teraz załatwić online. Wystarczy, że masz Profil Zaufany, a nie musisz się już spieszyć do urzędu. O dowolnej porze i w kilka minut załatwisz sprawy, na które kiedyś poświęcałeś dzień urlopu.

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.08.10

      Wakacje w duecie z aplikacją mobilną IKO

      W tym roku 70 proc. Polaków wybiera się na wakacje, a 40 proc. z nich zamierza przeznaczyć na ten cel 1-2 tys. zł w przeliczeniu na członka rodziny – wynika z raportu przygotowanego na zlecenie Diners Club Polska.

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.08.09

      Koniec podróżowania z saszetką. Te wakacje należą do karty... wielowalutowej

      Zakup biletów lotniczych czy rezerwacja hotelu na wakacyjny wypoczynek to dopiero początek przygotowań do urlopu. Trzeba jeszcze kupić odpowiednią odzież, kosmetyki i akcesoria. Nie można też zapomnieć o zabezpieczeniu finansowym. Jeśli zostajemy w kraju, sprawa jest prosta – bierzemy ze sobą kartę albo smartfon z aplikacją mobilną. A co zrobić, gdy wybieramy się za granicę?

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.08.09

      Bezpieczne wak@cje! Zapamiętaj 3 kluczowe zasady!

      Sezon wyjazdów urlopowych trwa, a nic nie psuje wakacji tak jak zgubiony telefon czy opróżnione konto. Warto zatem odpowiednio przygotować się do podróży i przypomnieć sobie kilka ważnych zasad bezpieczeństwa.

      więcej
    Pokaż więcej