Black Friday w PKO Banku Polskim – e-Księgowość bez opłat przez dodatkowe 3 miesiące!

Przy okazji Black Friday klienci firmowi w PKO Banku Polskim mają promocyjną możliwość wydłużenia bezpłatnego okresu korzystania z e-Księgowości. Przedsiębiorcy mogą używać tego narzędzia bez opłat przez dodatkowe 3 miesiące, czyli w sumie posługiwać się systemem finansowo-księgowym banku gratisowo przez 6 miesięcy. Z tej promocyjnej oferty można skorzystać tylko w piątek 29 listopada.
około min czytania

Z promocji mogą skorzystać wszyscy klienci Banku, którzy mają konto firmowe i nie posiadają aktywnej usługi e-Księgowość.

– Przedsiębiorcom też należy się dobra oferta na Black Friday. Przygotowaliśmy więc dla nich specjalną promocję – dostęp do w pełni funkcjonalnej aplikacji e-Księgowość przez 6 miesięcy za darmo w najwyższym pakiecie. W naszym programie oferujemy klientom szybkie i wygodne wystawianie faktur, moduły Majątek, Księgowość, Magazyn oraz Kadry i płace, dzięki którym samodzielne prowadzenie księgowości jest intuicyjne i proste. Aplikacja e-Księgowość jest również w pełni zintegrowana z kontem bankowym oraz menadżerem finansów, czyli Asystentem firmowym – podkreśla Łukasz Czech z Departamentu Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.

Aplikacja e-Księgowość dostępna jest w bankowości elektronicznej iPKO. Aby uruchomić tę usługę, należy w sekcji „Moja firma” wybrać zakładkę „e-Księgowość”, a następnie kafel „Aktywuj usługę”. W dalszej kolejności należy potwierdzić dane oraz zaakceptować odpowiednie zgody i oświadczenia. Po potwierdzeniu aktywacji kodem z narzędzia autoryzacyjnego usługa jest aktywna. Wszystkie te czynności może wykonać właściciel lub współwłaściciel firmy.

Więcej informacji na temat promocyjnej oferty e-Księgowości na Black Friday można będzie znaleźć w piątek na stronie internetowej.

Kompleksowa aplikacja księgowa w iPKO

Dostępna od lutego e-Księgowość umożliwia samodzielne prowadzenie systemu finansowo-księgowego firmy zintegrowanego z innymi usługami bankowości elektronicznej. Dzięki niej zarządzanie staje się szybkie i wygodne – korzystając z dostępnych danych, aplikacja podstawia je do faktury i ogranicza zaangażowanie klienta do minimum.

E-Księgowość zapewnia prowadzenie finansów zarówno od strony dokumentów księgowych i faktur, jak i prowadzonych rachunków i rozliczeń. System przechowuje komplet dokumentów, niezbędnych do zamknięcia miesiąca księgowego oraz utworzenia deklaracji, m.in. JPK VAT, które w łatwy sposób można podpisać, wysłać do Urzędu oraz pobrać poświadczenie odbioru.

Dzięki integracji z serwisem transakcyjnym iPKO aplikacja umożliwia dostęp do płatności dokonywanych z rachunku firmowego, raportów zarządczych (raport Przychody i Rozchody), zestawień i analiz dochodowości sprzedaży.

e-Księgowość to – obok Asystenta firmowego, e-Sklepu, e-Windykacji i e-Prawnika –rozwiązanie tworzące kompleksowy ekosystem usług wspierających samodzielne prowadzenie firmy. Wszystko z poziomu serwisu transakcyjnego iPKO. Działający od września 2018 r. Asystent firmowy umożliwia wgląd do kluczowych danych: przepływy na koncie, koszty i przychody działalności, a dzięki połączeniu z kalendarzem zdarzeń i spotkań przypomina m.in.: o konieczności opłacenia ZUS, czy złożenia deklaracji VAT.

Natomiast przedsiębiorcy, którzy planują rozpoczęcie sprzedaży na szerszą skalę w internecie, mogą skorzystać z gotowych szablonów e-Sklepu lub stworzyć witrynę według własnego projektu. Ta platforma jest zintegrowana ze wszystkimi największymi systemami płatności internetowych, a także z wieloma firmami przewozowymi i kurierskimi. Z kolei e-Windykacja to narzędzie opracowane przez startup Vindicat, które pozwala na zapobieganie zatorom płatniczym i efektywne odzyskiwanie należności z niezapłaconych faktur.

Aneta Styrnik-Chaber,
kierownik zespołu w PKO Banku Polskim