Nadchodzi nowe iPKO
Już wkrótce klienci PKO Banku Polskiego uzyskają dostęp do nowej odsłony serwisu bankowości internetowej iPKO. Odświeżona szata graficzna, nowa nawigacja, szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji - to tylko kilka nowości, które czekają na użytkowników po zalogowaniu do nowego iPKO.
W pierwszej kolejności wdrożone zostaną wszystkie najczęściej wykorzystywane przez klientów zakładki, między innymi rachunki, lokaty, karty, kredyty. W kolejnych etapach dołączane będą sukcesywnie pozostałe funkcje. Zmieni się również sama strona logowania, do której przechodzi się z serwisu informacyjnego PKO Banku Polskiego. Po wybraniu opcji „Zaloguj się” pokaże się widok skupiający wszystkie serwisy transakcyjne Banku i Spółek z Grupy Kapitałowej. Logując się klienci będą wybierać jedną z dostępnych opcji poprzez kliknięcie w odpowiedni kafelek. Możliwe będzie również ustawienie jednego z serwisów jako domyślnego.
Nowa strona logowania
Przygotowując nową odsłonę iPKO Bank kierował się przede wszystkim opiniami i sugestiami klientów, ale też trendami rynkowymi. - Dotychczasowy wygląd iPKO wdrażany był w 2008 roku. Przez ten czas zmieniła się technologia, oczekiwania klientów i przede wszystkim sposób korzystania przez nich z serwisów bankowych. Wszystkie te elementy uwzględniliśmy w nowym projekcie – wszystkie najważniejsze informacje prezentowane są od razu po zalogowaniu, a najczęściej wykorzystywane funkcje są dostępne po najechaniu kursorem lub na jedno kliknięcie. Zwróciliśmy też uwagę na ergonomię i przejrzystość serwisu, dzięki czemu korzystanie z niego będzie znacznie wygodniejsze - mówi Jakub Grzechnik, Dyrektor Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.
Klienci Banku będą mogli korzystać równolegle z dwóch wersji serwisu: nowego oraz dotychczasowego. Przełączanie się między serwisami będzie możliwe przy pomocy jednego kliknięcia, bez konieczności ponownego logowania, a korzystanie z nowego iPKO nie będzie równoznaczne z koniecznością rezygnacji z dotychczas używanego serwisu.
- Po 10 latach PKO Bank Polski zmienia bankowość internetową dla klientów indywidualnych i MSP. Czas w środowisku internetowych rozwiązań płynie szybciej. Przez dekadę serwis iPKO zdążył obrosnąć w piórka, w tym szereg funkcjonalności unikatowych na rynku. Teraz przyszedł moment na gruntowny lifting – mówi Arkadiusz Malicki z Centrum Bankowości Internetowej i Mobilnej w PKO Banku Polskim.
Olga Kamionek
Specjalista PKO Banku Polskiego
Podczas korzystania z serwisu warto pamiętać o kilku najważniejszych zasadach bezpieczeństwa:
- przed zalogowaniem do serwisu internetowego iPKO należy upewnić się czy wykorzystywane połączenie jest szyfrowane;
- należy upewnić się czy adres strony w oknie przeglądarki to https://www.ipko.pl lub https://www.ipko.pl/nowe oraz sprawdzić poprawność certyfikatu bezpieczeństwa.
Logowanie do serwisu iPKO nie wymaga podania kodu z karty kodów jednorazowych.
Nowe technologie
02018.07.25Suma haszowa, czyli wstęp do blockchaina
więcejSuma haszowa stoi na straży informacji, które są przechowywane i przetwarzane w bazach opartych o łańcuch bloków.
Nowe technologie
02016.10.17Proste kroki do Profilu Zaufanego
więcejUtworzenie Profilu Zaufanego i podpisywanie wniosków oraz dokumentów jest bardzo proste. W kilku krokach można to zrobić za pośrednictwem bankowego serwisu transakcyjnego.
Nowe technologie
02015.11.16Nowe IKO - moc mobilnej bankowości
więcejPKO Bank Polski, lider bankowości mobilnej, wprowadza nową wersję aplikacji na telefony komórkowe. Wygodna, intuicyjna nawigacja zgodna z najnowszymi trendami, dostęp do rachunku i salda przed zalogowaniem, czy wykonywanie operacji bezpośrednio z głównego ekranu – to tylko niektóre z jej zalet. Użytkownicy IKO zyskują dostęp do pełnej bankowości za pośrednictwem telefonu. Obecnie z aplikacji mobilnej Banku korzysta ponad 370 tysięcy osób.
Nowe technologie
02015.07.29Wypłaty BLIK dostępne już w ponad 11 tys. bankomatów
więcejSieć bankomatów Euronet obsługujących wypłaty BLIK powiększyła się o blisko 850 maszyn. Bankomaty umieszczone są w oddziałach: Alior Banku, Credit Agricole, Getin Banku, Idea Banku oraz mBanku na terenie całej Polski.
Nowe technologie
02015.07.27„B” jak bezpieczna bankowość
więcej„Bankowali bezpiecznie”, czyli jak? Nie dali złowić się w sieć phishingu i nie padli ofiarą cyberprzestępców. Wypełnili bezbłędnie nasz test wiedzy, zwyciężyli i zdobyli nagrody. Znamy już laureatów konkursu „Bankuj bezpiecznie”. Jakie są ich rady dotyczące korzystania z bankowości?
Nowe technologie
02015.07.24Bank chce chodzić za nami krok w krok
więcejBanki chcą błyskawicznie reagować na potrzeby swoich klientów, a często nawet wyjść im naprzeciw. To od nas zależy, jak blisko zwiążemy się ze swoim bankiem.