Wakacje z iPKO. Odcinek 5: inwestycje
Lokata, rachunek oszczędnościowy, jednostki PKO TFI – nadwyżki finansowe warto od razu inwestować. Nie czekaj na powrót z wakacji!
Jeśli podczas urlopu spodziewamy się zastrzyku gotówki od kontrahenta czy pracodawcy i nie są to pieniądze przeznaczone do szybkiego skonsumowania, za pośrednictwem serwisu iPKO możemy od razu ulokować je na rachunku oszczędnościowym lub lokacie. Możemy to zrobić, będąc w dowolnym miejscu z dostępem do internetu.
Wystarczy po zalogowaniu się do serwisu wybrać pole „Lokaty”, następnie „Nowa lokata” i zdecydować się na jedną z interesujących nas pozycji z listy zdefiniowanych lub też wybrać opcję „Pozostałe lokaty”, gdzie samodzielnie można ustawić jej parametry, np. walutę czy czas trwania. Cały proces potrwa kilka minut, a efekt będzie satysfakcjonujący.
Serwis bankowości elektronicznej iPKO poprzez wielofunkcyjność i dostęp do licznych usług daje poczucie pewności na co dzień i w czasie wolnym. Ale zawsze należy pamiętać o zasadach bezpieczeństwa obowiązujących przy korzystaniu z bankowości elektronicznej. Stosowanie ich zapewni nam spokój. Przekonaj się sam!
Joanna Fatek
Ekspert PKO Banku Polskiego
Nowe iPKO – zakładanie lokat:
Pamiętaj o bezpieczeństwie!
Najważniejsze zasady to:
- Sprawdź, czy połączenie jest szyfrowane, czy adres strony w oknie przeglądarki wygląda tak: https://www.ipko.pl/nowe (lub w przypadku korzystania jeszcze z poprzedniej wersji serwisu: https://www.ipko.pl) oraz czy na pasku na dole ekranu lub przy polu adresowym pojawia się ikona z zamkniętą kłódką.
- Uważaj na pojawiające się w sieci nowe wirusy i przeprowadzaj częste aktualizacje oprogramowania antywirusowego.
- Aktualizuj oprogramowanie systemu operacyjnego i przeglądarek internetowych.
- Nie odpowiadaj na wiadomości e-mailowe, których autorzy proszą o twoje dane, np. ujawnienie ich lub zweryfikowanie.
- Pamiętaj, że system Banku nigdy nie poprosi o podanie kilku kodów (z karty kodów lub wygodniejszych kodów SMS). Jeden kod służy do potwierdzenia jednej dyspozycji. Wyjątkiem jest tylko konieczność użycia dwóch kodów podczas aktywacji lub zmiany nowego narzędzia autoryzacji.
Czytaj także:
Wakacje z iPKO. Odcinek 1: aktywacja
Wakacje z iPKO. Odcinek 2: zlecenie stałe, definiowanie odbiorcy, polecenie zapłaty
Wakacje z iPKO. Odcinek 3: karta kredytowa
Wakacje z iPKO. Odcinek 4: ubezpieczenia
Nowe technologie
02018.07.25Suma haszowa, czyli wstęp do blockchaina
więcejSuma haszowa stoi na straży informacji, które są przechowywane i przetwarzane w bazach opartych o łańcuch bloków.
Nowe technologie
02016.10.17Proste kroki do Profilu Zaufanego
więcejUtworzenie Profilu Zaufanego i podpisywanie wniosków oraz dokumentów jest bardzo proste. W kilku krokach można to zrobić za pośrednictwem bankowego serwisu transakcyjnego.
Nowe technologie
02015.11.16Nowe IKO - moc mobilnej bankowości
więcejPKO Bank Polski, lider bankowości mobilnej, wprowadza nową wersję aplikacji na telefony komórkowe. Wygodna, intuicyjna nawigacja zgodna z najnowszymi trendami, dostęp do rachunku i salda przed zalogowaniem, czy wykonywanie operacji bezpośrednio z głównego ekranu – to tylko niektóre z jej zalet. Użytkownicy IKO zyskują dostęp do pełnej bankowości za pośrednictwem telefonu. Obecnie z aplikacji mobilnej Banku korzysta ponad 370 tysięcy osób.
Nowe technologie
02015.07.29Wypłaty BLIK dostępne już w ponad 11 tys. bankomatów
więcejSieć bankomatów Euronet obsługujących wypłaty BLIK powiększyła się o blisko 850 maszyn. Bankomaty umieszczone są w oddziałach: Alior Banku, Credit Agricole, Getin Banku, Idea Banku oraz mBanku na terenie całej Polski.
Nowe technologie
02015.07.27„B” jak bezpieczna bankowość
więcej„Bankowali bezpiecznie”, czyli jak? Nie dali złowić się w sieć phishingu i nie padli ofiarą cyberprzestępców. Wypełnili bezbłędnie nasz test wiedzy, zwyciężyli i zdobyli nagrody. Znamy już laureatów konkursu „Bankuj bezpiecznie”. Jakie są ich rady dotyczące korzystania z bankowości?
Nowe technologie
02015.07.24Bank chce chodzić za nami krok w krok
więcejBanki chcą błyskawicznie reagować na potrzeby swoich klientów, a często nawet wyjść im naprzeciw. To od nas zależy, jak blisko zwiążemy się ze swoim bankiem.