100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Łęczycy
Dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Łęczycy doskonale rozumie, jak ważna dla pracy zespołu jest integracja. Czas spędzany wspólnie nie tylko w placówce znacząco poprawia relacje, co przekłada się na wyniki – jedne z najlepszych w regionie łódzkim.
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Łęczycy otwarto 1 maja 1960 r. W chwili powstania zatrudniał 9 osób, a zakres pracy ograniczony był do zbierania oszczędności i obrotu bezgotówkowego. Placówka prowadziła głównie rachunki osób fizycznych, pracowniczych kas zapomogowo-pożyczkowych, organizacji społecznych i politycznych. – Byliśmy kiedyś oddziałem z ogromną liczbą operacji, która dziś maleje ze względu na przechodzenie na kanały zdalne. W tym momencie czekamy na modernizację naszego oddziału i mam nadzieję, że jesteśmy krok przed nią – mówi Józef Chowaniec, dyrektor Oddziału.
Przyjacielska atmosfera
O tym, jak istotna jest integracja, doskonale wiedzą wszyscy, którzy na co dzień pracują w tym miejscu. Cały zespół świętuje każde imieniny i urodziny, a podsumowanie kwartału omawia się szczegółowo przy poczęstunku, który dyrektor określa jako „niewielką przyjemność dla podniebienia”. Ze względu na wysokie wyniki oddziału, każde tego typu wydarzenie jest niewątpliwie powodem do świętowania. – W naszym oddziale, jest jak w każdej rodzinie – czasami zdarzają się dni lepsze, czasem gorsze. Jednak w związku z tym, że jesteśmy mocno zintegrowani, potrafimy radzić sobie z trudnymi chwilami – podkreśla Józef Chowaniec.
Pracownicy oddziału zwracają uwagę, że odejścia z placówki do niedawna były tylko przejściami na emeryturę. To dowód na zgranie zespołu. Jednym z powodów takiego stanu rzeczy są aktywności poza pracą. – Często się spotykamy. Wybieramy się na przykład zespołowo do kina czy teatru. Zdarzają się nam również wyjazdy do leśniczówki czy w różne inne miejsca. Staramy się rozładowywać napięcia podczas wspólnych spotkań, gdzie razem świetnie się bawimy – mówi dyrektor Oddziału.
Zakres działań
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Łęczycy obsługuje wszystkie działy i wszystkie bankowe biznesy. Prowadzi rachunki zarówno klientów detalicznych, jak i firmowych. Przekrój wiekowy klientów placówki wynosi od 0 do 100 lat – i to dosłownie. Niedawno placówka świętowała wraz z dwiema swoimi klientkami ich setne urodziny – z tej okazji wręczono im pisma okolicznościowe.
Jak podkreśla dyrektor, pracownicy bardzo dobrze znają swoich klientów. Z każdym odwiedzającym Oddział w Łęczycy doradcy starają się nawiązać więź, która nie będzie tylko powierzchowna. Dążą do tego, by poznać potrzeby klientów i jak najlepiej na nie odpowiedzieć. – Klienci często przychodzą do nas nie tylko „biznesowo”, ale również porozmawiać o swoich problemach. Jest to swego rodzaju terapia psychologiczna w Banku. Najlepszym dowodem na to jest anegdota związana z kolejką w naszym Oddziale. Ze względu na czas oczekiwania zjawił się u mnie klient z reklamacją. Na koniec rozmowy powiedział: „ale wie Pan lubię tutaj przyjść i po prostu postać i pogadać z ludźmi w kolejce” – podsumowuje Józef Chowaniec.
Bartłomiej Pobocha
Czytaj także:
100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Koniecpolu
100-lecie Banku. Nasze placówki – Oddział 1 w Górze
100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 w Bolesławcu
Pliki do pobrania
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?