„Dużo dobrego za zero” – nowa kampania Konta dla Młodych w PKO Banku Polskim
Ruszyła kampania internetowa PKO Banku Polskiego „Dużo dobrego za zero” z udziałem Martina Stankiewicza, jednego z najpopularniejszych vlogerów. Za otwarcie PKO Konta dla Młodych można zyskać 2-osobowe zaproszenie do restauracji podczas Festiwalu Restaurant Week oraz do 50 zł zwrotu co miesiąc przez pół roku za płatności kartą w placówkach gastronomicznych.

Motywem przewodnim kampanii „Dużo dobrego za zero” i promocji PKO Konta dla Młodych jest – podobnie jak w przypadku poprzednich filmów PKO Banku Polskiego z Martinem Stankiewiczem - wspieranie wartości rodzinnych. Nowy film koncentruje się na relacjach dzieci i rodziców, a sceneria nawiązuje do przygotowanej przez Bank promocji.
- Mówimy do młodych obrazem i emocjami, czyli ich językiem i w ich stylistyce. Jesteśmy tam, gdzie są oni - w internecie wraz z lubianym i rozpoznawalnym vlogerem. Dwa poprzednie filmy z udziałem Martina Stankiewicza promujące PKO Konto dla Młodych cieszyły się ogromną popularnością, wspierając zarówno sprzedaż, jak i wizerunek PKO jako banku dla młodych.Skrojona na miarę kampania internetowa, z dopasowanymi do grupy docelowej formatami reklamowymi i odpowiednim kontekstem to klucz do sukcesu - podkreśla Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w PKO Banku Polskim.
Nowy film jest emitowany na YouTube, playerze TVP oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo będą wykorzystywane formaty banerowe z wideo na portalach zasięgowych z kategorii rozrywka oraz formaty dedykowane reklamie mobilnej. Równolegle, w internecie będą prowadzone działania performance wsparte aktywnością w wyszukiwarkach. Medium wspierającym kampanię będzie kino, ze względu na dopasowanie tego kanału do grupy docelowej. Konto dla młodych z oferty PKO Banku Polskiego było wcześniej dwukrotnie promowane w formie wideo z udziałem Marina Stankiewicza – we wrześniu 2016 roku („Dużo za zero”) oraz w styczniu 2017 roku („Miłość mamy za zero”).Oba filmy zostały obejrzane na profilach społecznościowych Banku ponad milion razy.
W ramach obecnej kampanii PKO Bank Polski przygotował dla młodych promocję „Serce na talerzu”, w której można zdobyć 2-osobowe zaproszenie do wybranej restauracji podczas Festiwalu Restaurant Week, a także do 50 złotych zwrotu co miesiąc przez pół roku za płatności dokonywane kartą w placówkach gastronomicznych, w tym także tych internetowych. Aby skorzystać z promocji, wystarczy pomiędzy 21 sierpnia a 30 września otworzyć w placówce PKO Banku Polskiego lub zdalnie PKO Konto dla Młodych wraz z kartą debetową, wyrazić zgodę marketingową, a następnie zarejestrować chęć udziału w promocji na stronie pkobp.pl/serce_na_talerzu. Bank przygotował łącznie 2000 podwójnych zaproszeń do restauracji, a regulamin promocji jest dostępny na stronie internetowej Banku oraz w jego oddziałach w całej Polsce.
PKO Konto dla Młodych to nowoczesne i w pełni internetowe i mobilne konto osobiste, jeden z najlepszych na rynku produktów bankowych dla grupy wiekowej 18-26. Bank nie pobiera opłaty za jego założenie i prowadzenie, darmowe są także wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Aby otworzyć konto wraz z kartą, należy złożyć wniosek poprzez stronę www.pkobp.pl (wówczas umowę dostarczy kurier) lub odwiedzić dowolną placówkę Banku.
Karolina Tomczak
PKO Bank Polski
- Bankofinanse02019.07.15- Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?więcej- 15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu. 
- Z Banku02019.07.15- 100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstokuwięcej- Największy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów. 
- Z Banku02019.07.11- Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowewięcej- Co Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”. 
- Bankofinanse02019.07.11- Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKOwięcej- Aż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności. 
- Bankofinanse02019.07.11- e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatnościwięcej- Tradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę. 
- Bankofinanse02019.07.11- Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?więcej- Musisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy? 
 













