„Dużo dobrego za zero” – nowa kampania Konta dla Młodych w PKO Banku Polskim
Ruszyła kampania internetowa PKO Banku Polskiego „Dużo dobrego za zero” z udziałem Martina Stankiewicza, jednego z najpopularniejszych vlogerów. Za otwarcie PKO Konta dla Młodych można zyskać 2-osobowe zaproszenie do restauracji podczas Festiwalu Restaurant Week oraz do 50 zł zwrotu co miesiąc przez pół roku za płatności kartą w placówkach gastronomicznych.
Motywem przewodnim kampanii „Dużo dobrego za zero” i promocji PKO Konta dla Młodych jest – podobnie jak w przypadku poprzednich filmów PKO Banku Polskiego z Martinem Stankiewiczem - wspieranie wartości rodzinnych. Nowy film koncentruje się na relacjach dzieci i rodziców, a sceneria nawiązuje do przygotowanej przez Bank promocji.
- Mówimy do młodych obrazem i emocjami, czyli ich językiem i w ich stylistyce. Jesteśmy tam, gdzie są oni - w internecie wraz z lubianym i rozpoznawalnym vlogerem. Dwa poprzednie filmy z udziałem Martina Stankiewicza promujące PKO Konto dla Młodych cieszyły się ogromną popularnością, wspierając zarówno sprzedaż, jak i wizerunek PKO jako banku dla młodych.Skrojona na miarę kampania internetowa, z dopasowanymi do grupy docelowej formatami reklamowymi i odpowiednim kontekstem to klucz do sukcesu - podkreśla Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w PKO Banku Polskim.
Nowy film jest emitowany na YouTube, playerze TVP oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo będą wykorzystywane formaty banerowe z wideo na portalach zasięgowych z kategorii rozrywka oraz formaty dedykowane reklamie mobilnej. Równolegle, w internecie będą prowadzone działania performance wsparte aktywnością w wyszukiwarkach. Medium wspierającym kampanię będzie kino, ze względu na dopasowanie tego kanału do grupy docelowej. Konto dla młodych z oferty PKO Banku Polskiego było wcześniej dwukrotnie promowane w formie wideo z udziałem Marina Stankiewicza – we wrześniu 2016 roku („Dużo za zero”) oraz w styczniu 2017 roku („Miłość mamy za zero”).Oba filmy zostały obejrzane na profilach społecznościowych Banku ponad milion razy.
W ramach obecnej kampanii PKO Bank Polski przygotował dla młodych promocję „Serce na talerzu”, w której można zdobyć 2-osobowe zaproszenie do wybranej restauracji podczas Festiwalu Restaurant Week, a także do 50 złotych zwrotu co miesiąc przez pół roku za płatności dokonywane kartą w placówkach gastronomicznych, w tym także tych internetowych. Aby skorzystać z promocji, wystarczy pomiędzy 21 sierpnia a 30 września otworzyć w placówce PKO Banku Polskiego lub zdalnie PKO Konto dla Młodych wraz z kartą debetową, wyrazić zgodę marketingową, a następnie zarejestrować chęć udziału w promocji na stronie pkobp.pl/serce_na_talerzu. Bank przygotował łącznie 2000 podwójnych zaproszeń do restauracji, a regulamin promocji jest dostępny na stronie internetowej Banku oraz w jego oddziałach w całej Polsce.
PKO Konto dla Młodych to nowoczesne i w pełni internetowe i mobilne konto osobiste, jeden z najlepszych na rynku produktów bankowych dla grupy wiekowej 18-26. Bank nie pobiera opłaty za jego założenie i prowadzenie, darmowe są także wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Aby otworzyć konto wraz z kartą, należy złożyć wniosek poprzez stronę www.pkobp.pl (wówczas umowę dostarczy kurier) lub odwiedzić dowolną placówkę Banku.
Karolina Tomczak
PKO Bank Polski
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?