2017.10.11

Dwa pierwsze miejsca dla wydawnictw PKO Banku Polskiego w konkursie Agape!

Edukacyjny kwartalnik dla najmłodszych Brawo Bank w wersji rozszerzonej rzeczywistości AR i drukowany magazyn dla pracowników Nasz Bank z wydaniem specjalnym Strategia 2020 – zdobyły pierwsze miejsca w swoich kategoriach w tegorocznym konkursie biuletynów firmowych agencji Agape. To kolejne wyróżnienie dla działań komunikacyjnych PKO Banku Polskiego.

Wydawnictwa PKO Banku Polskiego w konkursie agencji Agape zostały wyróżnione w dwóch kategoriach: na najlepszy biuletyn zewnętrzny elektroniczny oraz projekt jednorazowy biuletyn drukowany. Oceniając zgłoszenia jury brało pod uwagę cele, adresata i wizerunek. A także język, redakcję tekstów, atrakcyjność wizualną i zastosowanie innowacyjnych rozwiązań.

PKO Bank Polski jest liderem nowoczesnej edukacji finansowej najmłodszych opartej na rozwiązaniach najnowszej generacji, skutecznej metodologii i innowacyjnych produktach. Jednym z nich jest zwycięska aplikacja „Brawo Bank AR”, której jury przyznało 194,8 punkty na 200 możliwych. Dzięki technologii AR czytelnicy „Brawo Banku” mają dostęp do artykułów oraz gier i łamigłówek w wersji trójwymiarowej. Aplikacja jest odsłoną wydawanego przez Bank od 6 lat poradnika ekonomicznego dla najmłodszych „Brawo Bank”, dołączanego do magazynu dla klientów „Bankomania” dostępnego również w wersji portalowej www.bankomania.pkobp.pl

W komunikacji do pracowników PKO Bank Polski stawia na nowoczesność i transparentność doskonaląc wewnętrzne narzędzia. Jednym z nich jest magazyn dla pracowników „Nasz Bank” (wydawany również w wersji elektronicznej). W tym roku przygotowany został specjalny numer poświęcony Strategii 2020 „Wspieramy rozwój Polski i Polaków”, który przygotowali pracownicy biorący udział w jej wdrożeniu. Magazyn opisując kluczowe projekty, przybliżył pracownikom założenia strategii i zaangażował ich w proces rozwoju Banku. Jury konkury za przygotowanie magazynu przyznało 141,6 punktów.

Działania PR i projekty edukacyjne PKO Banku Polskiego są doceniane i nagradzane. W tym roku projekty PR-owe Banku zostały wyróżnione także w rywalizacji Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”. „Złotą Szpaltę” otrzymał projekt #zkopyta za kampanię social media wydarzenia Cavaliada Warszawa 2017 oraz program PKO Bank Polski Biegajmy Razem.

Edyta Skorupska
Ekspert PKO Bank Polski

Pliki do pobrania

    • Z Banku

      02017.12.12

      KBC TFI przejęte przez Grupę PKO Banku Polskiego

      Transakcja zakupu 100 proc. akcji KBC TFI od KBC Asset Management NV przez spółkę zależną PKO Banku Polskiego – PKO BP Finat Sp. z o. o. została zamknięta 12 grudnia 2017. Dzięki planowanemu połączeniu PKO TFI i KBC TFI klienci zyskają dostęp do jeszcze bardziej kompleksowej oferty lokowania swoich oszczędności. Oba towarzystwa zarządzają obecnie aktywami o wartości ponad 29 mld zł.

      więcej
    • Z Banku

      02017.12.11

      Rekruterzy PKO Banku Polskiego w warszawskiej SGH!

      By poznać charakter i umiejętności potencjalnych pracowników, nie wystarczy dwuminutowa rozmowa. Do lepszego zrozumienia ich oczekiwań i szerszego zaprezentowania oferty niezbędne jest dłuższe spotkanie i indywidualne podejście. Na takie właśnie rozwiązanie zdecydował się PKO Bank Polski w ramach Tygodnia z doradcami zawodowymi zorganizowanego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

      więcej
    • Bankofinanse

      02017.12.11

      Wszystkie waluty w jednym miejscu! Zalety płatności kartą wielowalutową za granicą.

      Częste podróże i transakcje wykonywane w obcych walutach zwykle wymagają mnóstwa skomplikowanych operacji – wymiany, transferów, wypłat itp. By pozbyć się uciążliwego problemu, wystarczy wybrać odpowiednie konto z kartą wielowalutową PKO Banku Polskiego. Karty wielowalutowe wydawane są do Konta Platinium II oraz Konta Aurum.

      więcej
    • Z Banku

      02017.12.06

      #2milionyIKO

      Nieustannie rozwijane IKO przyciąga coraz więcej klientów – liczba aktywnych aplikacji przekroczyła 2 miliony, najwięcej na rynku. W ciągu ostatniego roku IKO dwukrotnie urosło, a klienci zyskali wiele nowych funkcji i udogodnień, dzięki którym mogą wygodnie zarządzać swoimi finansami z poziomu komórki. Tylko w 2017 roku klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo dokonali za pomocą IKO 32 miliony transakcji.

      więcej
    • Bankofinanse

      02017.12.05

      Prawdziwa kontrola nad wydatkami dzięki limitom transakcji na karcie

      Tu kanapka, tam kawa, później bilet do kina i pizza wieczorem. Masz wrażenie, że twoje pieniądze dosłownie znikają z konta? Kilkanaście lat temu, gdy światem rządziła gotówka, widać było, jak ubywa jej w portfelu. Dziś całym twoim portfelem jest karta, a kontrolę nad nią stanowi ustalony przez ciebie limit transakcji bezgotówkowych.

      więcej
    • Z Banku

      02017.12.04

      Wrocław szuka pracowników. XV Targi Pracy „Szybkie rekrutacje”

      Studia to czas, gdy wielu młodych ludzi łączy naukę ze zdobywaniem pierwszych doświadczeń zawodowych i zaczyna planować karierę. Aby znaleźć atrakcyjną pracę, trzeba śledzić rynek, monitorować dostępne oferty i szybko reagować. Okazją do tego będą XV Targi Pracy „Szybkie rekrutacje”, które już 12 grudnia odbędą się w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

      więcej
    Pokaż więcej