2017.10.11

Dwa pierwsze miejsca dla wydawnictw PKO Banku Polskiego w konkursie Agape!

Edukacyjny kwartalnik dla najmłodszych Brawo Bank w wersji rozszerzonej rzeczywistości AR i drukowany magazyn dla pracowników Nasz Bank z wydaniem specjalnym Strategia 2020 – zdobyły pierwsze miejsca w swoich kategoriach w tegorocznym konkursie biuletynów firmowych agencji Agape. To kolejne wyróżnienie dla działań komunikacyjnych PKO Banku Polskiego.

Wydawnictwa PKO Banku Polskiego w konkursie agencji Agape zostały wyróżnione w dwóch kategoriach: na najlepszy biuletyn zewnętrzny elektroniczny oraz projekt jednorazowy biuletyn drukowany. Oceniając zgłoszenia jury brało pod uwagę cele, adresata i wizerunek. A także język, redakcję tekstów, atrakcyjność wizualną i zastosowanie innowacyjnych rozwiązań.

PKO Bank Polski jest liderem nowoczesnej edukacji finansowej najmłodszych opartej na rozwiązaniach najnowszej generacji, skutecznej metodologii i innowacyjnych produktach. Jednym z nich jest zwycięska aplikacja „Brawo Bank AR”, której jury przyznało 194,8 punkty na 200 możliwych. Dzięki technologii AR czytelnicy „Brawo Banku” mają dostęp do artykułów oraz gier i łamigłówek w wersji trójwymiarowej. Aplikacja jest odsłoną wydawanego przez Bank od 6 lat poradnika ekonomicznego dla najmłodszych „Brawo Bank”, dołączanego do magazynu dla klientów „Bankomania” dostępnego również w wersji portalowej www.bankomania.pkobp.pl

W komunikacji do pracowników PKO Bank Polski stawia na nowoczesność i transparentność doskonaląc wewnętrzne narzędzia. Jednym z nich jest magazyn dla pracowników „Nasz Bank” (wydawany również w wersji elektronicznej). W tym roku przygotowany został specjalny numer poświęcony Strategii 2020 „Wspieramy rozwój Polski i Polaków”, który przygotowali pracownicy biorący udział w jej wdrożeniu. Magazyn opisując kluczowe projekty, przybliżył pracownikom założenia strategii i zaangażował ich w proces rozwoju Banku. Jury konkury za przygotowanie magazynu przyznało 141,6 punktów.

Działania PR i projekty edukacyjne PKO Banku Polskiego są doceniane i nagradzane. W tym roku projekty PR-owe Banku zostały wyróżnione także w rywalizacji Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”. „Złotą Szpaltę” otrzymał projekt #zkopyta za kampanię social media wydarzenia Cavaliada Warszawa 2017 oraz program PKO Bank Polski Biegajmy Razem.

Edyta Skorupska
Ekspert PKO Bank Polski

Pliki do pobrania

    • Z Banku

      02018.09.24

      PKO Bank Polski w gronie dużych spółek indeksu FTSE Russell

      PKO Bank Polski wszedł do grupy dużych spółek indeksu rynków rozwiniętych FTSE Russell. Stało się to po wrześniowej reklasyfikacji naszego rynku do statusu rozwiniętego. PKO Bank Polski jest jedyną spośród 37 polskich firm, która trafiła do tej grupy. To wyraz uznania zarówno dla siły polskiej gospodarki i stopnia zaawansowania rozwoju rodzimego rynku kapitałowego, jak i dla wiodącej pozycji największego polskiego banku, jego dotychczasowych sukcesów oraz strategicznego potencjału do dalszego rozwoju.

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.09.24

      Akademik, własny pokój czy kawalerka? Dylemat studenta po wakacjach

      Wakacje powoli kończą się również dla studentów. To najwyższy czas, by znaleźć zakwaterowanie na kolejny rok nauki. Do wyboru jest kilka opcji: akademik, kawalerka lub większe mieszkanie, bądź pokój do wynajęcia – każda dostosowana do indywidualnych preferencji i zasobności portfela. Niecałe dwa tygodnie przed rozpoczęciem roku akademickiego sprawdzamy, co rynek nieruchomości ma do zaoferowania studentom i ile każe sobie za to płacić.

      więcej
    • Z Banku

      02018.09.21

      PKO Bank Polski wśród najatrakcyjniejszych pracodawców

      W rankingu Universum Poland po raz kolejny PKO Bank Polski znalazł się w gronie Top 10 najatrakcyjniejszych pracodawców. Innowacje technologiczne, bogaty pakiet świadczeń dla pracowników i działania zgodne z etyką to główne atrybuty Banku, na które studenci szczególnie zwracają uwagę.

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.09.21

      Biometria, czyli bankowość za dotknięciem palca. Zapomnij o hasłach!

      Płatności zbliżeniowe, identyfikacja biometryczna, funkcjonalne aplikacje mobilne i ekspresowe przelewy to przykłady innowacji, o których jeszcze kilka lat temu nam się nie śniło, a dziś z coraz większym trudem wyobrażamy sobie zarządzanie finansami bez nich. Eksperci PKO Banku Polskiego na bieżąco śledzą światowe trendy. Jakie nowinki ze świata bankowości i zaawansowanych technologii upowszechnią się w najbliższym czasie?

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.09.20

      Profil godny zaufania

      Gdy nie masz czasu załatwiać formalności w urzędzie, możesz skorzystać z Profilu Zaufanego dostępnego w serwisie iPKO oraz Inteligo. Tak robi już prawie 300 tys. klientów PKO Banku Polskiego. W ten sposób wiele spraw urzędowych załatwisz bez wychodzenia z domu, a do tego szybko i bezpiecznie.

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.09.18

      PKO Bank Polski udomowił technologię blockchain

      Po kilku miesiącach intensywnych prac nad zastosowaniem technologii blockchain do potwierdzania autentyczności i niezmienności dokumentów wysyłanych przez bank drogą elektroniczną, PKO Bank Polski dokonał pełnego wdrożenia rozwiązania i rozpoczyna historyczną cyfrową wysyłkę do klientów.

      więcej
    Pokaż więcej