2017.10.11

Dwa pierwsze miejsca dla wydawnictw PKO Banku Polskiego w konkursie Agape!

Edukacyjny kwartalnik dla najmłodszych Brawo Bank w wersji rozszerzonej rzeczywistości AR i drukowany magazyn dla pracowników Nasz Bank z wydaniem specjalnym Strategia 2020 – zdobyły pierwsze miejsca w swoich kategoriach w tegorocznym konkursie biuletynów firmowych agencji Agape. To kolejne wyróżnienie dla działań komunikacyjnych PKO Banku Polskiego.

Wydawnictwa PKO Banku Polskiego w konkursie agencji Agape zostały wyróżnione w dwóch kategoriach: na najlepszy biuletyn zewnętrzny elektroniczny oraz projekt jednorazowy biuletyn drukowany. Oceniając zgłoszenia jury brało pod uwagę cele, adresata i wizerunek. A także język, redakcję tekstów, atrakcyjność wizualną i zastosowanie innowacyjnych rozwiązań.

PKO Bank Polski jest liderem nowoczesnej edukacji finansowej najmłodszych opartej na rozwiązaniach najnowszej generacji, skutecznej metodologii i innowacyjnych produktach. Jednym z nich jest zwycięska aplikacja „Brawo Bank AR”, której jury przyznało 194,8 punkty na 200 możliwych. Dzięki technologii AR czytelnicy „Brawo Banku” mają dostęp do artykułów oraz gier i łamigłówek w wersji trójwymiarowej. Aplikacja jest odsłoną wydawanego przez Bank od 6 lat poradnika ekonomicznego dla najmłodszych „Brawo Bank”, dołączanego do magazynu dla klientów „Bankomania” dostępnego również w wersji portalowej www.bankomania.pkobp.pl

W komunikacji do pracowników PKO Bank Polski stawia na nowoczesność i transparentność doskonaląc wewnętrzne narzędzia. Jednym z nich jest magazyn dla pracowników „Nasz Bank” (wydawany również w wersji elektronicznej). W tym roku przygotowany został specjalny numer poświęcony Strategii 2020 „Wspieramy rozwój Polski i Polaków”, który przygotowali pracownicy biorący udział w jej wdrożeniu. Magazyn opisując kluczowe projekty, przybliżył pracownikom założenia strategii i zaangażował ich w proces rozwoju Banku. Jury konkury za przygotowanie magazynu przyznało 141,6 punktów.

Działania PR i projekty edukacyjne PKO Banku Polskiego są doceniane i nagradzane. W tym roku projekty PR-owe Banku zostały wyróżnione także w rywalizacji Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”. „Złotą Szpaltę” otrzymał projekt #zkopyta za kampanię social media wydarzenia Cavaliada Warszawa 2017 oraz program PKO Bank Polski Biegajmy Razem.

Edyta Skorupska
Ekspert PKO Bank Polski

Pliki do pobrania

    • Bankofinanse

      02017.10.20

      Dużo płacisz kartą, telefonem, IKO? Zarządzaj limitami

      Rozwój technologii w ostatnich latach spowodował, że korzystanie z usług bankowych, szczególnie tych związanych z płatnościami stało się niezmiernie proste i wygodne. Możliwość płacenia w sklepach, restauracjach, pubach, klubach fitness a nawet w sezonowych warzywniakach przy pomocy telefonu sprawia, że żyjemy w rzeczywistości, która jeszcze kilkanaście lat temu mogła stanowić scenariusz filmu SF.

      więcej
    • Bankofinanse

      02017.10.20

      PKO Bank Polski na Absolvent Talent Days – nowoczesny i otwarty pracodawca

      Merytorycznie i nowocześnie zaprezentował się PKO Bank Polski podczas największych targów pracy Absolwent Talent Days. Nowa koncepcja stoiska wyróżniała nas wśród innych wystawców. Docenili ją studenci i absolwenci. Kilkadziesiąt osób odwiedziło naszą strefę rekrutacyjną, wiele z nich zdecydowało się złożyć aplikację.

      więcej
    • Bankofinanse

      02017.10.18

      Warto płacić kartą! Jakie są zalety płatności kartą płatniczą?

      Za kawę, śniadanie, kosmetyki, czy nawet gumy do żucia – niemal za wszystko płacimy dziś kartą płatniczą. Każdy Polak używa swojego „plastikowego pieniądza” średnio 23 razy w miesiącu. Karta bankowa przestała być jedynie narzędziem do wypłacania gotówki z bankomatu.

      więcej
    • Bankofinanse

      02017.10.16

      Każdy dzień, miesiąc, rok z aplikacją IKO

      Tydzień Płatności Bezgotówkowych nie musi być jedyną okazją w roku, kiedy prowadzenie finansów oraz zakupy zdają się zabierać mniej czasu niż zwykle. Aplikacja mobilna banku w telefonie to realna alternatywa dla Twojego portfela. Tych kilka przykładów z życia pokaże Ci, dlaczego warto korzystać z nowoczesnych technologii wokół nas, które w dodatku nic nie kosztują.

      więcej
    • Z Banku

      02017.10.16

      Nagrody dla najbardziej innowacyjnych firm wręczone

      Już po raz siódmy poznaliśmy laureatów Innowatorów „Wprost” – nagrody dla najbardziej innowacyjnych polskich przedsiębiorstw. Partnerem tegorocznego wydarzenia był PKO Bank Polski. Statuetki w kategorii IT i telekomunikacja wręczył wiceprezes Zarządu Banku, Rafał Antczak.

      więcej
    • Bankofinanse

      02017.10.13

      Dyrektywa MiFID II – wiedza, czyli wiele możliwości

      Wnikliwa ankieta, jeszcze bardziej precyzyjna informacja o potencjalnych zyskach i ewentualnych stratach oraz wysokości prowizji i opłat manipulacyjnych – to najważniejsze atuty nowych przepisów w sprawie rynków instrumentów finansowych (MiFID II), które zaczną obowiązywać od stycznia 2018 roku. Jeszcze w tym roku warto zainwestować w IKE lub IKZE.

      więcej
    Pokaż więcej