2017.10.10

„Dzień Dobry Biznes!” – bezpłatne warsztaty dla przedsiębiorców

Jak pozyskać klienta i utrzymać relacje z nim? Jak wykorzystać internet i nowoczesne środki przekazu do promocji swojej działalności? To tylko niektóre z zagadnień podejmowanych podczas bezpłatnych szkoleń „Dzień Dobry Biznes” organizowanych przez PKO Bank Polski w całej Polsce dla małych i średnich firm.

PKO Bank Polski partnerem polskich firm
- Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią większość firm działających w Polsce i odgrywają istotną rolę w nowoczesnej gospodarce. Potrafią skutecznie dostosować się do zmiennych warunków rynkowych i odpowiadają za największy wkład w tworzenie PKB w Polsce, są też największym pracodawcą. Jako bank staramy się być doradcą finansowym i inwestycyjnym dla firm, jak również wspierać w innych aspektach działalności biznesowej. Organizowane przez nas spotkania „Dzień Dobry Biznes!” to kolejny krok we wspieraniu polskiej przedsiębiorczości – podkreśla Grzegorz Oszast, Dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej w PKO Banku Polskim.

W bezpłatnych spotkaniach „Dzień Dobry Biznes” mogą wziąć udział przedsiębiorcy – mali i średni – którzy zarejestrują się na stronie https://www.pkobp.pl/lpk/wznies-swoj-biznes-na-wyzszy-poziom/. Spotkania podzielone są na trzy części tematyczne, a każdą z nich prowadzą specjaliści m.in. w dziedzinie komunikacji i marketingu internetowego czy przedstawiciele wiodących na rynku przedsiębiorstw. Tematy warsztatów to: „Marketing za zero złotych” – czyli jak trafić w dobrą grupę odbiorców, budować zasięg i przywiązanie do marki; „Networking w biznesie: budowanie dobrych relacji”; czy „Myśl jak klient - cykl zakupowy”. Pierwsze szkolenia odbyły się 4 i 5 października w Koszalinie i Elblągu.

- Osoby prowadzące działalność potrzebują nie tylko instrumentów finansowych, ale również znajomości branży, a przychodząc na nasze spotkanie oczekują konkretnych informacji i propozycji rozwiązań. Chcieliśmy dać przedsiębiorcom pakiet praktycznej wiedzy, m.in. o tym jak samemu poradzić sobie z kreowaniem wizerunku firmy, budowaniem relacji z partnerami czy zdobywaniem klientów – mówi Łukasz Zając, jeden z prelegentów „Dzień Dobry Biznes!”, właściciel agencji Public Relations.

Kompleksowa oferta dla biznesu w PKO Banku Polskim
W PKO Banku Polskim mikro, małe i średnie firmy korzystają z szerokiej oferty pożyczek oraz kredytów obrotowych i inwestycyjnych. Dużym zainteresowaniem wśród klientów cieszy się Pożyczka MSP, z której skorzystało dotychczas ponad 25 tys. klientów, a łączna kwota udzielonego finansowania to 3,2 mld zł. Pożyczka MSP to łatwy i szybki sposób na pozyskanie pieniędzy, elastyczność w spłacie oraz wydatkowaniu środków. Alternatywną dla Pożyczki MSP formą finansowania jest kredyt inwestycyjny i obrotowy. Pierwszy daje możliwość sfinansowania inwestycji do nawet 90%, natomiast kredyt obrotowy można przeznaczyć na dowolny cel związany z działalnością, a okres kredytowania to nawet 36 miesięcy.

Bank w ramach grupy kapitałowej zapewnia firmom alternatywne formy finansowania inwestycyjnego – w formie leasingu finansowego i operacyjnego ruchomości jak i nieruchomości, a także wynajmu długoterminowego pojazdów i środków transportu, jak i finansowania obrotowego – w formie faktoringu z regresem, bez regresu z ubezpieczeniem, finansowania dostaw  zarówno w obrocie krajowym jak i zagranicznym, gdzie źródło spłaty może być oparte na wiarygodności dłużnika faktoranta. Klienci MŚP w PKO Banku Polskim mogą także skorzystać z dopuszczalnego salda debetowego, przyznawanego bez konieczności przedstawiania dokumentów finansowych, jedynie w oparciu o wpływy na rachunek.

Kolejne miejscowości, w których odbędą się spotkania „Dzień Dobry Biznes!” to: 

Nysa

11.10

Świdnica

12.10

Zamość

18.10

Siedlce

19.10

Przemyśl

24.10

Brzesko

25.10

Zielona Góra

8.11

Grudziądz

9.11

Radom

22.11

Piaseczno

23.11

Małgorzata Witkowska
Specjalista PKO Bank Polski