2017.10.10

„Dzień Dobry Biznes!” – bezpłatne warsztaty dla przedsiębiorców

Jak pozyskać klienta i utrzymać relacje z nim? Jak wykorzystać internet i nowoczesne środki przekazu do promocji swojej działalności? To tylko niektóre z zagadnień podejmowanych podczas bezpłatnych szkoleń „Dzień Dobry Biznes” organizowanych przez PKO Bank Polski w całej Polsce dla małych i średnich firm.

PKO Bank Polski partnerem polskich firm
- Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią większość firm działających w Polsce i odgrywają istotną rolę w nowoczesnej gospodarce. Potrafią skutecznie dostosować się do zmiennych warunków rynkowych i odpowiadają za największy wkład w tworzenie PKB w Polsce, są też największym pracodawcą. Jako bank staramy się być doradcą finansowym i inwestycyjnym dla firm, jak również wspierać w innych aspektach działalności biznesowej. Organizowane przez nas spotkania „Dzień Dobry Biznes!” to kolejny krok we wspieraniu polskiej przedsiębiorczości – podkreśla Grzegorz Oszast, Dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej w PKO Banku Polskim.

W bezpłatnych spotkaniach „Dzień Dobry Biznes” mogą wziąć udział przedsiębiorcy – mali i średni – którzy zarejestrują się na stronie https://www.pkobp.pl/lpk/wznies-swoj-biznes-na-wyzszy-poziom/. Spotkania podzielone są na trzy części tematyczne, a każdą z nich prowadzą specjaliści m.in. w dziedzinie komunikacji i marketingu internetowego czy przedstawiciele wiodących na rynku przedsiębiorstw. Tematy warsztatów to: „Marketing za zero złotych” – czyli jak trafić w dobrą grupę odbiorców, budować zasięg i przywiązanie do marki; „Networking w biznesie: budowanie dobrych relacji”; czy „Myśl jak klient - cykl zakupowy”. Pierwsze szkolenia odbyły się 4 i 5 października w Koszalinie i Elblągu.

- Osoby prowadzące działalność potrzebują nie tylko instrumentów finansowych, ale również znajomości branży, a przychodząc na nasze spotkanie oczekują konkretnych informacji i propozycji rozwiązań. Chcieliśmy dać przedsiębiorcom pakiet praktycznej wiedzy, m.in. o tym jak samemu poradzić sobie z kreowaniem wizerunku firmy, budowaniem relacji z partnerami czy zdobywaniem klientów – mówi Łukasz Zając, jeden z prelegentów „Dzień Dobry Biznes!”, właściciel agencji Public Relations.

Kompleksowa oferta dla biznesu w PKO Banku Polskim
W PKO Banku Polskim mikro, małe i średnie firmy korzystają z szerokiej oferty pożyczek oraz kredytów obrotowych i inwestycyjnych. Dużym zainteresowaniem wśród klientów cieszy się Pożyczka MSP, z której skorzystało dotychczas ponad 25 tys. klientów, a łączna kwota udzielonego finansowania to 3,2 mld zł. Pożyczka MSP to łatwy i szybki sposób na pozyskanie pieniędzy, elastyczność w spłacie oraz wydatkowaniu środków. Alternatywną dla Pożyczki MSP formą finansowania jest kredyt inwestycyjny i obrotowy. Pierwszy daje możliwość sfinansowania inwestycji do nawet 90%, natomiast kredyt obrotowy można przeznaczyć na dowolny cel związany z działalnością, a okres kredytowania to nawet 36 miesięcy.

Bank w ramach grupy kapitałowej zapewnia firmom alternatywne formy finansowania inwestycyjnego – w formie leasingu finansowego i operacyjnego ruchomości jak i nieruchomości, a także wynajmu długoterminowego pojazdów i środków transportu, jak i finansowania obrotowego – w formie faktoringu z regresem, bez regresu z ubezpieczeniem, finansowania dostaw  zarówno w obrocie krajowym jak i zagranicznym, gdzie źródło spłaty może być oparte na wiarygodności dłużnika faktoranta. Klienci MŚP w PKO Banku Polskim mogą także skorzystać z dopuszczalnego salda debetowego, przyznawanego bez konieczności przedstawiania dokumentów finansowych, jedynie w oparciu o wpływy na rachunek.

Kolejne miejscowości, w których odbędą się spotkania „Dzień Dobry Biznes!” to: 

Nysa

11.10

Świdnica

12.10

Zamość

18.10

Siedlce

19.10

Przemyśl

24.10

Brzesko

25.10

Zielona Góra

8.11

Grudziądz

9.11

Radom

22.11

Piaseczno

23.11

Małgorzata Witkowska
Specjalista PKO Bank Polski

    • Z Banku

      02018.02.23

      PKO Bank Polski najcenniejszą marką finansową

      PKO Bank Polski jest najdroższą marką krajowego sektora finansowego. Marka polskiego lidera sektora bankowego w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2017 dziennika „Rzeczpospolita” wyceniona została na 2,7 mld złotych. Jest też trzecim najbardziej wartościowym brandem w kraju.

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.02.20

      Wakacje dwa razy w roku. Pozwól sobie to zaplanować

      Uczniowie i studenci dwa razy do roku mają szasnę odetchnąć od nauki i wytężonej pracy, bo w ich kalendarz na stałe wpisane są ferie zimowe i wakacje. A Ty? Też pozwalasz sobie na odpoczynek dwa razy do roku? Psychologowie są zgodni, że by nabrać właściwego dystansu do pracy i zrelaksować się naprawdę, należy zmienić otoczenie. Wyjazd bywa najlepszym rozwiązaniem. Często jednak nie możesz sobie na to pozwolić. Musisz wybierać – narty zimą lub kurort latem. Podpowiemy Ci, co zrobić, abyś mógł pozwolić sobie na jedno i drugie.

      więcej
    • Z Banku

      02018.02.20

      „Możesz wszystko, ale nie musisz” – nowa kampania Konta dla Młodych w PKO Banku Polskim

      Ruszyła kampania internetowa PKO Banku Polskiego „Możesz wszystko, ale nie musisz” z udziałem Macieja Musiała, jednego z najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia. Motywem przewodnim kampanii jest akcentowanie poprzez humorystyczne sceny z udziałem Musiała atutów PKO Konta dla Młodych – wygody, mobilności i szybkości. Za otwarcie PKO Konta dla Młodych można otrzymać 100 zł do wydania na Allegro.

      więcej
    • Z Banku

      02018.02.15

      Rewitalizacja Rotundy PKO Banku Polskiego. Budowa części naziemnej

      PKO Bank Polski realizuje trzeci etapu prac związanych z rewitalizacją Rotundy – Oddziału 3 Banku. Obecnie montowane są elementy konstrukcyjne antresoli – kondygnacji 1 piętra. Na szkielet Rotundy złożą się: 21-tonowy słup o wysokości ponad 13,5 m, 13 podziemnych słupów obwodowych o wysokości 3,5-4 m oraz 48 słupów naziemnych, których wysokość wyniesie 11-13 m.

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.02.14

      Panna młoda tuż za progiem, czyli jak sfinansować koszty ślubu i wesela

      Piękna suknia, szykowny garnitur, marsz Mendelsona i luksusowa limuzyna. Kwiaty, łzy wzruszenia, życzenia, a później zabawa do białego ranaByś mogła/mógł po latach stwierdzić, że były jak z bajki, jej scenariusz napisz już dziś i przygotuj się finansowo.

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.02.13

      Ekonomia na bank. II edycja projektu edukacji ekonomicznej PKO Banku Polskiego i Uniwersytetu Śląskiego

      Zarządzanie własnym budżetem, prowadzenie biznesu czy ubezpieczenia – wiedza z zakresu edukacji ekonomicznej, bez której trudno dziś sobie poradzić, jest szczególnie potrzebna młodym ludziom wchodzącym w dorosłe życie. Dlatego istotne, by przekazywali ją praktycy, jakimi są doświadczeni pracownicy banku. Rozpoczęła się II edycja projektu edukacyjnego Ekonomia na bank realizowanego przez PKO Bank Polski oraz Uniwersytet Śląski.

      więcej
    Pokaż więcej