2017.08.16

Jej wygodność Mini Ratka

Pod hasłem „JEJ WYGODNOŚĆ MINI RATKA” PKO Bank Polski uruchomił nową kampanię pożyczki gotówkowej. 14 sierpnia ruszyła jej nowa odsłona. WEJDŹ DO KRÓLESTWA MINI RATKI PKO BANKU POLSKIEGO, GDZIE PANUJE SZYBKOŚĆ I WYGODA – brzmi kontynuacja sentencji.

PKO Bank Polski odpowiadając na oczekiwania klientów poszukujących wygodnego, nowoczesnego i błyskawicznego dostępu do dodatkowych środków przy niezbędnym minimum formalności oferuje swój koronny produkt kredytowy – popularną pożyczkę „Mini Ratkę”.

O pożyczkę gotówkową do 24 000 zł wraz z kredytowanymi kosztami, dostępną bez zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach – wystarczy dowód osobisty i wyciąg z konta z ostatnich 3 miesięcy można wnioskować w placówkach Banku, przez telefon, lub Internet.

Środki przekazywane są do dyspozycji klienta nawet tego samego dnia. Klienci mają możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeniowych od zdarzeń uniemożliwiających lub utrudniających spłatę pożyczki.

Nowej odsłonie Mini Ratki towarzyszy kampania reklamowa. Jej hasło to: „JEJ WYGODNOŚĆ MINI RATKA”, a jej głównym przekazem jest szybkość i wygoda w dostępie do dodatkowych środków przy minimum formalności. Głównym kanałem komunikacji reklamowej będzie Internet wspierany przez kampanię radiową, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w prasie. Kreacje przygotowała Agencja Warszawa, Artegence (Internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.

Kampania w mediach oraz ekspozycja materiałów reklamowych na BTL, siatkach i witrynach zaplanowana została do końca września br.

Od premiery pierwszej odsłony Mini Ratki, będącej uosobieniem samego produktu z udziałem wykreowanej postaci przypominającej wróżkę minęło 7 lat. Według opinii wielu osób, co siedem lat człowiek dostaje nową energię. Zgodnie z tą zasadą, dotychczasowa jasnowłosa, żartobliwa odtwórczyni Mini Ratki również przeszła przemianę. Obecna bohaterka to charyzmatyczna, ciemnowłosa postać, w którą w najnowszej edycji kampanii wcieliła się Justyna Napiórkowska i tym samym dołączyła do grona naszych reklamowych gwiazd bankowych.

PKO Bank Polski systematycznie pracuje nad usprawnieniami procesów sprzedaży standardowej oferty pożyczki gotówkowej, niezależnie od preferowanego kanału dystrybucji. Stali klienci Banku mają dostęp do spersonalizowanej oferty pożyczki, dzięki czemu oczekiwana przez klienta kwota może znaleźć się na jego rachunku nawet w kilkanaście minut od złożenia wniosku. Ten proces jest dostępny w serwisie transakcyjnym iPKO, aplikacji mobilnej IKO oraz za pośrednictwem Contact Center. Rozwiązania te zapewniają stałym klientom Banku efektywny dostęp do dodatkowej gotówki, tj. możliwość szybkiego otrzymania środków bez konieczności wizyty w placówce Banku.

Więcej o pożyczce gotówkowej

Informacje o pożyczce gotówkowej, w tym Taryfa prowizji i opłat bankowych, są dostępne w placówkach Banku i na www.pkobp.pl .

Iwona Radomska
Eksper PKO Bank Polski

Pliki do pobrania

    • Z Banku

      02018.05.25

      Platynowa karta kredytowa PKO Banku Polskiego najtańsza na rynku

      Platynowa karta kredytowa od zawsze kojarzyła się z luksusem i produktem przeznaczonym dla najbogatszych. Dziś możesz mieć ja również ty! PKO Bank Polski obniżył cenę dla nowo wydawanych platynowych kart kredytowych do 250 zł rocznie, przy jednoczesnym zachowaniu bogatego zestawu usług dodatkowych dostępnych dla posiadaczy tych kart.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.25

      Data scientist – matematyk, programista i biznesmen w jednym

      Czym jest Big Data w bankowości, jakie cechy posiada specjalista data science oraz co trzeba zrobić, aby dołączyć do zespołu Banku? Na takie pytania odpowiedzi uzyskali studenci Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych, którzy 23 maja wzięli udział w warsztacie „Big Data w PKO Banku Polskim”.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.25

      „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!” – szansa rozwoju dla innowacyjnych przedsiębiorców

      „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!” to autorski program akceleracyjny skierowany do start-upów oferujących nowatorskie podejście do tradycyjnych rozwiązań finansowych. Bank poszukuje również młodych firm chętnych do współpracy przy testowaniu środowiska API, które niedługo będzie służyć rozwojowi całego rynku usług fintech w Polsce. Młode firmy biorące udział w „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!” otrzymają wsparcie w postaci zaplecza technologicznego i wiedzy. Start-upy, które przejdą proces rekrutacji, mogą także liczyć na wsparcie banku w procesie skalowania ich biznesu.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.24

      PKO Bank Polski otrzymał statuetkę „Lamparta 2018” za budowanie wizerunku marki nowoczesnego banku. Głosami oddanymi przez konkurencję w badaniu Kantar TNS zajął 2 miejsce.

      Celem działań PKO Banku Polskiego – zarówno biznesowych jak i społecznych – jest utrwalanie wizerunku marki jako polskiej, przyjaznej i godnej zaufania instytucji finansowej. Bank od lat rozwija relacje z otoczeniem, prowadząc aktywne działania na rzecz społeczeństwa i z jego udziałem. Wspiera wydarzenia i projekty edukacyjne, obywatelskie, kulturalne i charytatywne. W każdym obszarze działania PKO Bank Polski wykorzystuje najnowsze technologie. Tworząc i rozbudowując nowoczesne platformy komunikacji zwiększa dynamikę oraz efektywność dialogu, wzmacnia wizerunek i umacnia pozycję lidera polskiej bankowości.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.23

      Wciąż się uczę

      Za swój największy sukces zawodowy uważa zespół, którym kieruje. Ludzi zaangażowanych, godnych zaufania, kreatywnych i otwartych na zmiany. Iwona Michalska, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Dąbrowie Górniczej i jednocześnie trener wewnętrzny, w banku pracuje od 23 lat. Swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie zarządzania ludźmi chętnie dzieli się z innymi profesjonalistami z branży HR.

      więcej
    • Z Banku

      02018.05.22

      Dobry start w 2018 rok. Najlepsze wyniki wśród banków

      PKO Bank Polski rozpoczął ten rok doskonałymi wynikami finansowymi. Zysk netto za I kw. 2018 r. wzrósł o ponad 44 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku. Przyczynił się do tego dalszy dynamiczny rozwój działalności biznesowej.

      więcej
    Pokaż więcej