2017.08.16

Jej wygodność Mini Ratka

Pod hasłem „JEJ WYGODNOŚĆ MINI RATKA” PKO Bank Polski uruchomił nową kampanię pożyczki gotówkowej. 14 sierpnia ruszyła jej nowa odsłona. WEJDŹ DO KRÓLESTWA MINI RATKI PKO BANKU POLSKIEGO, GDZIE PANUJE SZYBKOŚĆ I WYGODA – brzmi kontynuacja sentencji.

PKO Bank Polski odpowiadając na oczekiwania klientów poszukujących wygodnego, nowoczesnego i błyskawicznego dostępu do dodatkowych środków przy niezbędnym minimum formalności oferuje swój koronny produkt kredytowy – popularną pożyczkę „Mini Ratkę”.

O pożyczkę gotówkową do 24 000 zł wraz z kredytowanymi kosztami, dostępną bez zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach – wystarczy dowód osobisty i wyciąg z konta z ostatnich 3 miesięcy można wnioskować w placówkach Banku, przez telefon, lub Internet.

Środki przekazywane są do dyspozycji klienta nawet tego samego dnia. Klienci mają możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeniowych od zdarzeń uniemożliwiających lub utrudniających spłatę pożyczki.

Nowej odsłonie Mini Ratki towarzyszy kampania reklamowa. Jej hasło to: „JEJ WYGODNOŚĆ MINI RATKA”, a jej głównym przekazem jest szybkość i wygoda w dostępie do dodatkowych środków przy minimum formalności. Głównym kanałem komunikacji reklamowej będzie Internet wspierany przez kampanię radiową, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w prasie. Kreacje przygotowała Agencja Warszawa, Artegence (Internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.

Kampania w mediach oraz ekspozycja materiałów reklamowych na BTL, siatkach i witrynach zaplanowana została do końca września br.

Od premiery pierwszej odsłony Mini Ratki, będącej uosobieniem samego produktu z udziałem wykreowanej postaci przypominającej wróżkę minęło 7 lat. Według opinii wielu osób, co siedem lat człowiek dostaje nową energię. Zgodnie z tą zasadą, dotychczasowa jasnowłosa, żartobliwa odtwórczyni Mini Ratki również przeszła przemianę. Obecna bohaterka to charyzmatyczna, ciemnowłosa postać, w którą w najnowszej edycji kampanii wcieliła się Justyna Napiórkowska i tym samym dołączyła do grona naszych reklamowych gwiazd bankowych.

PKO Bank Polski systematycznie pracuje nad usprawnieniami procesów sprzedaży standardowej oferty pożyczki gotówkowej, niezależnie od preferowanego kanału dystrybucji. Stali klienci Banku mają dostęp do spersonalizowanej oferty pożyczki, dzięki czemu oczekiwana przez klienta kwota może znaleźć się na jego rachunku nawet w kilkanaście minut od złożenia wniosku. Ten proces jest dostępny w serwisie transakcyjnym iPKO, aplikacji mobilnej IKO oraz za pośrednictwem Contact Center. Rozwiązania te zapewniają stałym klientom Banku efektywny dostęp do dodatkowej gotówki, tj. możliwość szybkiego otrzymania środków bez konieczności wizyty w placówce Banku.

Więcej o pożyczce gotówkowej

Informacje o pożyczce gotówkowej, w tym Taryfa prowizji i opłat bankowych, są dostępne w placówkach Banku i na www.pkobp.pl .

Iwona Radomska
Eksper PKO Bank Polski

Pliki do pobrania

    • Z Banku

      02017.09.21

      Rada nadzorcza powołała Adama Marciniaka w skład Zarządu PKO Banku Polskiego

      Rada Nadzorcza PKO Banku Polskiego powołała z dniem 1 października 2017 roku Adama Marciniaka na stanowisko Wiceprezesa nadzorującego Obszar Informatyki i Usług na bieżącą wspólną kadencję Zarządu.

      więcej
    • Z Banku

      02017.09.19

      Bankowi praktykanci i stażyści – integracja i współpraca w terenie

      Pogoń bulwarami wiślanymi za tajemniczym osobnikiem, wykonanie zdjęcia, na którym żaden z członków zespołu nie dotyka nogami ziemi…. To tylko przykłady zadań, z którymi zmagali się praktykanci i stażyści w PKO Banku Polskim podczas tegorocznego spotkania integracyjnego. W jeden ze słonecznych, sierpniowych piątków wzięli udział w grze miejskiej na terenie Warszawy.

      więcej
    • Z Banku

      02017.09.18

      NOWA ROTUNDA – wmurowanie kamienia węgielnego

      18 września br. podpisano akt erekcyjny i wmurowano kamień węgielny pod budowę Nowej Rotundy PKO Banku Polskiego. Na historycznym dokumencie, w obecności gości, podpisy złożyli: Zbigniew Jagiełło, prezes Zarządu PKO Banku Polskiego, Piotr Gliński, wicepremier oraz Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Bartłomiej Gowin, współautor projektu Nowej Rotundy, autorskie biuro projektowe Gowin&Siuta i Jerzy Gajewski, prezes Grupy NDI, generalnego wykonawcy inwestycji.

      więcej
    • Bankofinanse

      02017.09.15

      Kampania promocyjna ZenCard dla Visa i MAKRO zakończona sukcesem

      Uruchomiona z początkiem sierpnia br. kampania promocyjna w sieci hurtowni MAKRO, oparta o technologię ZenCard 2.0, okazała się strzałem w dziesiątkę. To realny dowód, że nowe technologie stworzone przez firmę ZenCard, będącą częścią Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, to doskonałe narzędzie wspierające sprzedaż.

      więcej
    • Bankofinanse

      02017.09.15

      Nieudane wyłudzenie metodą na policjanta

      W minione wakacje nasiliły się działania złodziei korzystających z metody „na policjanta”. Dzięki postawie pracowników PKO Banku Polskiego, po raz kolejny udało się uratować oszczędności życia klienta – tym razem w oddziale 58. w Warszawie.

      więcej
    • Z Banku

      02017.09.08

      Dom Maklerski PKO Banku Polskiego liderem obrotów lipca i sierpnia na GPW

      Ponad 9 proc. udziały w rynku w lipcu i sierpniu i średnia wartość miesięcznych transakcji bliska 3,5 mld złotych. Tak prezentują się wyniki Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego. Według danych przedstawionych przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie przewaga DM PKO Banku Polskiego nad drugim w zestawieniu brokerem zbliżyła się w sierpniu do kwoty 400 milionów złotych.

      więcej
    Pokaż więcej