Joanna Seklecka nowym Prezesem eService
Zmiana w Zarządzie eService Sp. z o.o. – od 1 października br. stanowisko Prezesa objęła Joanna Seklecka, dotychczasowa Wiceprezes. Ustępujący Prezes, Marek Paradowski nadal pozostanie w strukturze eService i zajmie stanowisko członka Rady Nadzorczej.
Joanna Seklecka związana jest z eService od 2004 roku. Karierę w firmie rozpoczynała od stanowiska Dyrektora Departamentu Finansów i Księgowości, by później awansować na Dyrektora Zarządzającego częścią biznesowo-operacyjną. Po siedmiu latach pracy w strukturach firmy, w 2011 roku została Wiceprezesem Zarządu eService S.A., należącego do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Na tym stanowisku odpowiadała za biznesowe i finansowe aspekty funkcjonowania eService, wprowadzając spółkę na pozycję lidera na rynku procesowania płatności bezgotówkowych w Polsce.
Joanna Seklecka dzięki doskonałej znajomości realiów rynku oraz wieloletniemu doświadczeniu w strukturach firmy należącej do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego była naturalną kandydatką na stanowisko Prezesa Zarządu – mówi Szymon Wałach, członek Rady Nadzorczej eService z ramienia PKO Banku Polskiego.– Jesteśmy przekonani, że zmiana pozwoli na kontynuowanie dotychczasowych działań oraz dalszy dynamiczny rozwój zarówno eService, jak i całej Grupy.
W 2014 roku Joanna Seklecka koordynowała proces przekształcenia, połączony ze sprzedażą części udziałów i wejściem do międzynarodowej grupy EVO Payments International. Pozostając na stanowisku Wiceprezes Zarządu eService, objęła również stanowisko General Menagera na Polskę w grupie EVO Payments International.
Joanna Seklecka to osoba doświadczona w strukturach naszej firmy, znająca jej funkcjonowanie oraz znakomicie odnajdująca się realiach rynków zarówno polskiego, jak i zagranicznych, stąd moje przekonanie, że pod jej kierownictwem eService wypłynie na jeszcze szersze wody – mówi odchodzący Prezes Zarządu, Marek Paradowski. Znam Joannę Seklecką od wielu lat i jej zaangażowanie w działalność eService jest dla mnie potwierdzeniem, że dokonano dobrego wyboru powołując ją na stanowisko Prezesa. Jestem pewien, że bez problemów podoła wyzwaniom stojącymi przed nią – dodaje Paradowski.
Spółka dynamicznie rozwija się zarówno w Polsce, jak na rynkach zagranicznych świadcząc między innymi usługi autoryzacji i rozliczania transakcji kartowych dla spółek grupy EVO Payments International w krajach Europy Zachodniej.
Objęcie stanowiska Prezesa Zarządu eService to dla mnie duży zaszczyt i wyzwanie. Jestem wdzięczna udziałowcom za obdarzenie mnie zaufaniem i powierzenie mi tej funkcji – mówi Joanna Seklecka. Jako Prezes dalej będę angażować się w rozwój innowacji i kultury pracy. Jednym z moich głównych celów jest także wzmacnianie naszej pozycji na rynkach międzynarodowych poprzez pozyskiwanie kolejnych Klientów i wyposażanie ich w omnichanelowe rozwiązania płatnicze, jak również procesowanie transakcji dla firm świadczących usługi płatności bezgotówkowych – dodaje nowa Prezes Zarządu eService
Wybór Joanny Sekleckiej na stanowisko Prezesa podyktowany jest między innymi jej bogatym doświadczeniem w rozwijaniu współpracy z podmiotami za granicą. Seklecka w ramach grupy EVO Payments International odpowiada za cały obszar CEE (Central, Eastern Europe).
Bardzo cieszymy się z objęcia przez Joannę Seklecką stanowiska Prezesa Zarządu eService. Od ponad trzech lat ściśle współpracujemy. Widzieliśmy jak pod jej kierunkiem eService osiągnął pozycję lidera w Polsce. Jesteśmy pewni, że pod jej kierownictwem zarówno eService, jak i cała nasza grupa będą się rozwijać zarówno w Polsce, jak i za granicą – mówi Darren Wilson, Prezes EVO Payments International na Europę.
eService zarówno pod względem udziałów w obrocie bezgotówkowym, jak i liczbie terminali płatniczych jest liderem w Polsce oraz jednym z wiodących agentów rozliczeniowych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?