„Możesz wszystko, ale nie musisz” – nowa kampania Konta dla Młodych w PKO Banku Polskim
Ruszyła kampania internetowa PKO Banku Polskiego „Możesz wszystko, ale nie musisz” z udziałem Macieja Musiała, jednego z najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia. Motywem przewodnim kampanii jest akcentowanie poprzez humorystyczne sceny z udziałem Musiała atutów PKO Konta dla Młodych – wygody, mobilności i szybkości. Za otwarcie PKO Konta dla Młodych można otrzymać 100 zł do wydania na Allegro.
W skład kampanii wchodzą cztery spoty, 2 minutowy oraz trzy 15-sekundowe nawiązujące do możliwości jakie daje aplikacja IKO. Ich kontent opiera się na autentyczności - relacjach bohatera z grupą znajomych. Występujący w tej roli Maciej Musiał, przez swoje konserwatywne podejście do bankowania nieustannie wpada w tarapaty. Wszyscy już mają Konto dla Młodych z apką IKO, a on korzysta z gotówki. Zawiesił się w przeszłości. Spot rozpoczyna się imprezą, na której nie ma Musiała, bo musiał „coś załatwić”. Jego znajomi wspominają, że „chodził po ludziach i prosił o oddanie hajsu”, a na randce to dziewczyna musiała zapłacić rachunek w restauracji (Musiał nie miał czym zapłacić a ona miała IKO). W końcu na imprezie pojawia się Musiał, który oświadcza że spóźnił się, że bo był w banku założyć Konto dla Młodych. I … przynajmniej teraz już nic nie musi. Nadal jest obiektem żartów. Kolega podpowiada mu, że do banku też nie musiał chodzić, wystarczyło założyć konto przez internet. Maciek musiał, a Ty możesz otworzyć Konto dla Młodych w PKO Banku Polskim i mieć bank w telefonie.
- W komunikacji marketingowej do młodych stawiamy na wzrost aktywności w internecie, który jest dla nas ważnym kanałem komunikacji. Tym razem występuje Maciej Musiał. Z jego udziałem wchodzimy w świat młodych. Mówimy do nich obrazem i emocjami, czyli ich językiem i w ich stylistyce. Jesteśmy tam, gdzie są oni - w internecie wraz z lubianym i rozpoznawalnym aktorem. Zależy nam na tworzeniu wizerunku marki, która otwarcie komunikuje się z młodymi. Marketing efektywny powinien zaskakiwać odbiorcę i być inspiracją dla naszych klientów i nas samych, jako koło napędowe innowacji i zmian - podkreśla Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w PKO Banku Polskim.
Filmy emitowane będą na YouTube, playerze TVP oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo zostaną wykorzystane formaty banerowe z wideo na portalach zasięgowych z kategorii rozrywka oraz formaty dedykowane reklamie mobilnej. Równolegle, w internecie będą prowadzone działania performance wsparte aktywnością w wyszukiwarkach. Kampania potrwa do końca marca br.
W ramach obecnej kampanii PKO Bank Polski przygotował dla młodych promocję „100 zł do wydania na Allegro ".
Aby skorzystać z niej wystarczy do 30 marca br. otworzyć PKO Konto dla Młodych wraz z kartą debetową, wyrazić zgodę marketingową, a następnie zarejestrować chęć udziału w promocji na stronie www.pkobpp.pl/mozeszwszystko Bank przygotował łącznie 3500 kodów o wartości 100 zł do wydania na Allegro. Regulamin promocji jest dostępny na stronie internetowej.
PKO Konto dla Młodych to nowoczesne i w pełni internetowe i mobilne konto osobiste, jeden z najlepszych na rynku produktów bankowych dla grupy wiekowej 18-26. Bank nie pobiera opłaty za jego założenie i prowadzenie, darmowe są także wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Aby otworzyć konto wraz z kartą, należy złożyć wniosek poprzez stronę www.pkobp.pl (wówczas umowę dostarczy kurier) lub odwiedzić dowolną placówkę PKO Banku Polskiego.
Edyta Skorupska
PKO Bank Polski
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?