2018.02.20

„Możesz wszystko, ale nie musisz” – nowa kampania Konta dla Młodych w PKO Banku Polskim

Ruszyła kampania internetowa PKO Banku Polskiego „Możesz wszystko, ale nie musisz” z udziałem Macieja Musiała, jednego z najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia. Motywem przewodnim kampanii jest akcentowanie poprzez humorystyczne sceny z udziałem Musiała atutów PKO Konta dla Młodych – wygody, mobilności i szybkości. Za otwarcie PKO Konta dla Młodych można otrzymać 100 zł do wydania na Allegro.

W skład kampanii wchodzą cztery spoty, 2 minutowy oraz trzy 15-sekundowe nawiązujące do możliwości jakie daje aplikacja IKO. Ich kontent opiera się na autentyczności - relacjach bohatera z grupą znajomych. Występujący w tej roli Maciej Musiał, przez swoje konserwatywne podejście do bankowania nieustannie wpada w tarapaty. Wszyscy już mają Konto dla Młodych z apką IKO, a on korzysta z gotówki. Zawiesił się w przeszłości. Spot rozpoczyna się imprezą, na której nie ma Musiała, bo musiał „coś załatwić”. Jego znajomi wspominają, że „chodził po ludziach i prosił o oddanie hajsu”, a na randce to dziewczyna musiała zapłacić rachunek w restauracji (Musiał nie miał czym zapłacić a ona miała IKO). W końcu na imprezie pojawia się Musiał, który oświadcza że spóźnił się, że bo był w banku założyć Konto dla Młodych. I … przynajmniej teraz już nic nie musi. Nadal jest obiektem żartów. Kolega podpowiada mu, że do banku też nie musiał chodzić, wystarczyło założyć konto przez internet. Maciek musiał, a Ty możesz otworzyć Konto dla Młodych w PKO Banku Polskim i mieć bank w telefonie.  

- W komunikacji marketingowej do młodych stawiamy na wzrost aktywności w internecie, który jest dla nas ważnym kanałem komunikacji. Tym razem występuje Maciej Musiał. Z jego udziałem wchodzimy w świat młodych. Mówimy do nich obrazem i emocjami, czyli ich językiem i w ich stylistyce. Jesteśmy tam, gdzie są oni - w internecie wraz z lubianym i rozpoznawalnym aktorem. Zależy nam na tworzeniu wizerunku marki, która otwarcie komunikuje się z młodymi. Marketing efektywny powinien zaskakiwać odbiorcę i być inspiracją dla naszych klientów i nas samych, jako koło napędowe innowacji i zmian - podkreśla Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w PKO Banku Polskim.

Filmy emitowane będą na YouTube, playerze TVP oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo zostaną wykorzystane formaty banerowe z wideo na portalach zasięgowych z kategorii rozrywka oraz formaty dedykowane reklamie mobilnej. Równolegle, w internecie będą prowadzone działania performance wsparte aktywnością w wyszukiwarkach. Kampania potrwa do końca marca br.

W ramach obecnej kampanii PKO Bank Polski przygotował dla młodych promocję „100 zł do wydania na Allegro ".

Aby skorzystać z niej wystarczy do 30 marca br. otworzyć PKO Konto dla Młodych wraz z kartą debetową, wyrazić zgodę marketingową, a następnie zarejestrować chęć udziału w promocji na stronie www.pkobpp.pl/mozeszwszystko Bank przygotował łącznie 3500 kodów o wartości 100 zł do wydania na Allegro. Regulamin promocji jest dostępny na stronie internetowej.

PKO Konto dla Młodych to nowoczesne i w pełni internetowe i mobilne konto osobiste, jeden z najlepszych na rynku produktów bankowych dla grupy wiekowej 18-26. Bank nie pobiera opłaty za jego założenie i prowadzenie, darmowe są także wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Aby otworzyć konto wraz z kartą, należy złożyć wniosek poprzez stronę www.pkobp.pl (wówczas umowę dostarczy kurier) lub odwiedzić dowolną placówkę PKO Banku Polskiego.

Edyta Skorupska
PKO Bank Polski

loaderek.gifoverlay.png