Najlepsza jakość obsługi na infolinii PKO Banku Polskiego
Contact Center PKO Banku Polskiego otrzymało wyróżnienie „Najlepsza Infolinia” w badaniu jakości obsługi Instytucja Roku 2016. Eksperci docenili kompetencje konsultantów, ich nastawienie oraz łatwość uzyskania informacji przez klienta. To kolejne wyróżnienie dla konsultantów banku – w zeszłym roku po raz jedenasty znaleźli się na podium badania infolinii bankowych ARC Rynek i Opinia, w tym po raz dziesiąty na pierwszym miejscu.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem wśród instytucji finansowych pod względem jakości obsługi w kanałach zdalnych, od lat wygrywając w rankingach i niezależnych badaniach jakości. Audytorzy wysoko oceniają dostępność infolinii, kontakt mailowy, jakość połączenia i samej rozmowy, w tym uprzejmość, zaangażowanie i profesjonalizm konsultantów.
Zapewnienie wygody i dostępności oraz szybka i sprawna obsługa we wszystkich kanałach to główne cele strategii banku w obszarze dystrybucji usług bankowych. Infolinia PKO Banku Polskiego zatrudnia kilkuset konsultantów, którzy pozostają do dyspozycji klientów 24 godziny na dobę. Konsultanci nie tylko obsługują połączenia telefoniczne, ale również odpowiadają na pytania i wnioski klientów w formie elektronicznej – maile, zgłoszenia przez stronę www. Klienci mogą też wysyłać wiadomości w serwisie transakcyjnym iPKO lub Inteligo oraz przez specjalną zakładkę na Facebooku.
- Kluczem do naszego sukcesu jest nieustanne podnoszenie jakości naszych usług. Mimo kolejnych wyróżnień nie spoczywamy na laurach. Nie tylko szkolimy nowe osoby, ale też dbamy o ciągłe doskonalenie konsultantów. Do ich dyspozycji są kierownicy sekcji, trenerzy, liczne szkolenia stacjonarne i e-learningowe, a także intranet. Dbamy o to, aby źródła wiedzy, z których korzystamy w codziennej pracy, były na bieżąco aktualizowane i aby pomagały pracownikom w sprawnej obsłudze klientów – mówi Agnieszka Wrońska, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego.
W tym roku PKO Bank Polski wprowadził kolejne usprawnienia w obsłudze klientów. Od czerwca funkcjonuje nowy, bezpłatny numer infolinii dla klientów indywidualnych 800 302 302, wcześniej w wybranych oddziałach banku została wprowadzona pilotażowo usługa tłumacza on-line – Tłumacz Migam. Dzięki niej głusi i słabosłyszący klienci mogą komfortowo rozmawiać z doradcami banku.
Magdalena Lejman
kierownik Zespołu w PKO Banku Polskim
Czytaj także:
Contact Center PKO Banku Polskiego szósty raz z rzędu liderem rankingu bankowych infolinii
Pliki do pobrania
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?