2018.03.13

Nowa promocja Mini Ratki w PKO Banku Polskim

Pod hasłem „z mini ratką decyzje nabierają rozpędu” PKO Bank Polski rozpoczął nową promocję pożyczki gotówkowej, która potrwa do 22 kwietnia br., a towarzyszy jej kampania marketingowa. To pierwsza kampania produktu przygotowana w nowej platformie komunikacji banku „Kluczowe decyzje”. 

Nowa promocja skierowana jest do klientów dotychczas niezwiązanych z Bankiem lub zamierzających przenieść spłatę swoich pożyczek i kredytów do PKO Banku Polskiego na jedną wygodną Mini Ratkę. Bank takim klientom oferuje pożyczkę z RRSO 3,46 proc. przy spłacie rozłożonej na 9 rat. 

Na warunkach promocyjnych można otrzymać umowę w wysokości od 1000 do 120 tys. zł, bez opłat za wcześniejszą spłatę pożyczki oraz wypłatę pożyczki w dniu złożenia wniosku. 

- Celem naszych działań promocyjnych jest zachęcenie nowych klientów do poznania naszej oferty kredytowej, a dotychczasowych klientów zachęcamy do podjęcia decyzji o konsolidacji pożyczek z innych banków i instytucji kredytowych oraz przekształcenia ich w jedną Mini Ratkę z naszej oferty. PKO Bank Polski proponuje  pożyczki w atrakcyjnej cenie – z RRSO 3,46 proc. Połączenie kredytów pozwala na ustalenie jednej, często niższej raty. Zamiast pamiętać o kilku różnych przelewach, spłacamy tylko jedno zobowiązanie dzięki czemu łatwiej można kontrolować budżet domowy -  mówi Ewa Grabarczyk, dyrektor Departamentu Finansowania Klientów Indywidualnych. 

Promocji towarzyszy kampania reklamowa – to pierwsza kampania produktu zbudowana na nowej platformie komunikacji. Spoty będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie. 

- Przygotowana kreacja, w której pokazujemy, że teraz jest dobry czas na podejmowanie decyzji, stanowi pierwszą odsłonę kampanii produktowej PKO Banku Polskiego w nowej platformie komunikacji - mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej. 

Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Reżyserem spotów jest Tomasz Bagiński, producentem wykonawczym – Dobro, postprodukcją zajął się Platige Image. Działania online przygotowała agencja Artegence (Internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media. 

Szczegółowe informacje na temat produktu, w tym Taryfa Prowizji i Opłat bankowych, są dostępne w placówkach PKO Banku Polskiego i na stronie www.pkobp.pl

Iwona Radomska
ekspert w PKO Banku Polskim

Czytaj także:

100 mln zł w półtora miesiąca w kantorze internetowym PKO Banku Polskiego!

„Kluczowe decyzje” w reżyserii Tomasza Bagińskiego – spot otwierający nową platformę komunikacji PKO Banku Polskiego

Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego największa i najbardziej transakcyjna

    • Z Banku

      02018.09.24

      PKO Bank Polski w gronie dużych spółek indeksu FTSE Russell

      PKO Bank Polski wszedł do grupy dużych spółek indeksu rynków rozwiniętych FTSE Russell. Stało się to po wrześniowej reklasyfikacji naszego rynku do statusu rozwiniętego. PKO Bank Polski jest jedyną spośród 37 polskich firm, która trafiła do tej grupy. To wyraz uznania zarówno dla siły polskiej gospodarki i stopnia zaawansowania rozwoju rodzimego rynku kapitałowego, jak i dla wiodącej pozycji największego polskiego banku, jego dotychczasowych sukcesów oraz strategicznego potencjału do dalszego rozwoju.

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.09.24

      Akademik, własny pokój czy kawalerka? Dylemat studenta po wakacjach

      Wakacje powoli kończą się również dla studentów. To najwyższy czas, by znaleźć zakwaterowanie na kolejny rok nauki. Do wyboru jest kilka opcji: akademik, kawalerka lub większe mieszkanie, bądź pokój do wynajęcia – każda dostosowana do indywidualnych preferencji i zasobności portfela. Niecałe dwa tygodnie przed rozpoczęciem roku akademickiego sprawdzamy, co rynek nieruchomości ma do zaoferowania studentom i ile każe sobie za to płacić.

      więcej
    • Z Banku

      02018.09.21

      PKO Bank Polski wśród najatrakcyjniejszych pracodawców

      W rankingu Universum Poland po raz kolejny PKO Bank Polski znalazł się w gronie Top 10 najatrakcyjniejszych pracodawców. Innowacje technologiczne, bogaty pakiet świadczeń dla pracowników i działania zgodne z etyką to główne atrybuty Banku, na które studenci szczególnie zwracają uwagę.

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.09.21

      Biometria, czyli bankowość za dotknięciem palca. Zapomnij o hasłach!

      Płatności zbliżeniowe, identyfikacja biometryczna, funkcjonalne aplikacje mobilne i ekspresowe przelewy to przykłady innowacji, o których jeszcze kilka lat temu nam się nie śniło, a dziś z coraz większym trudem wyobrażamy sobie zarządzanie finansami bez nich. Eksperci PKO Banku Polskiego na bieżąco śledzą światowe trendy. Jakie nowinki ze świata bankowości i zaawansowanych technologii upowszechnią się w najbliższym czasie?

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.09.20

      Profil godny zaufania

      Gdy nie masz czasu załatwiać formalności w urzędzie, możesz skorzystać z Profilu Zaufanego dostępnego w serwisie iPKO oraz Inteligo. Tak robi już prawie 300 tys. klientów PKO Banku Polskiego. W ten sposób wiele spraw urzędowych załatwisz bez wychodzenia z domu, a do tego szybko i bezpiecznie.

      więcej
    • Bankofinanse

      02018.09.18

      PKO Bank Polski udomowił technologię blockchain

      Po kilku miesiącach intensywnych prac nad zastosowaniem technologii blockchain do potwierdzania autentyczności i niezmienności dokumentów wysyłanych przez bank drogą elektroniczną, PKO Bank Polski dokonał pełnego wdrożenia rozwiązania i rozpoczyna historyczną cyfrową wysyłkę do klientów.

      więcej
    Pokaż więcej