2018.03.13

Nowa promocja Mini Ratki w PKO Banku Polskim

Pod hasłem „z mini ratką decyzje nabierają rozpędu” PKO Bank Polski rozpoczął nową promocję pożyczki gotówkowej, która potrwa do 22 kwietnia br., a towarzyszy jej kampania marketingowa. To pierwsza kampania produktu przygotowana w nowej platformie komunikacji banku „Kluczowe decyzje”. 

Nowa promocja skierowana jest do klientów dotychczas niezwiązanych z Bankiem lub zamierzających przenieść spłatę swoich pożyczek i kredytów do PKO Banku Polskiego na jedną wygodną Mini Ratkę. Bank takim klientom oferuje pożyczkę z RRSO 3,46 proc. przy spłacie rozłożonej na 9 rat. 

Na warunkach promocyjnych można otrzymać umowę w wysokości od 1000 do 120 tys. zł, bez opłat za wcześniejszą spłatę pożyczki oraz wypłatę pożyczki w dniu złożenia wniosku. 

- Celem naszych działań promocyjnych jest zachęcenie nowych klientów do poznania naszej oferty kredytowej, a dotychczasowych klientów zachęcamy do podjęcia decyzji o konsolidacji pożyczek z innych banków i instytucji kredytowych oraz przekształcenia ich w jedną Mini Ratkę z naszej oferty. PKO Bank Polski proponuje  pożyczki w atrakcyjnej cenie – z RRSO 3,46 proc. Połączenie kredytów pozwala na ustalenie jednej, często niższej raty. Zamiast pamiętać o kilku różnych przelewach, spłacamy tylko jedno zobowiązanie dzięki czemu łatwiej można kontrolować budżet domowy -  mówi Ewa Grabarczyk, dyrektor Departamentu Finansowania Klientów Indywidualnych. 

Promocji towarzyszy kampania reklamowa – to pierwsza kampania produktu zbudowana na nowej platformie komunikacji. Spoty będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie. 

- Przygotowana kreacja, w której pokazujemy, że teraz jest dobry czas na podejmowanie decyzji, stanowi pierwszą odsłonę kampanii produktowej PKO Banku Polskiego w nowej platformie komunikacji - mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej. 

Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Reżyserem spotów jest Tomasz Bagiński, producentem wykonawczym – Dobro, postprodukcją zajął się Platige Image. Działania online przygotowała agencja Artegence (Internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media. 

Szczegółowe informacje na temat produktu, w tym Taryfa Prowizji i Opłat bankowych, są dostępne w placówkach PKO Banku Polskiego i na stronie www.pkobp.pl

Iwona Radomska
ekspert w PKO Banku Polskim

Czytaj także:

100 mln zł w półtora miesiąca w kantorze internetowym PKO Banku Polskiego!

„Kluczowe decyzje” w reżyserii Tomasza Bagińskiego – spot otwierający nową platformę komunikacji PKO Banku Polskiego

Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego największa i najbardziej transakcyjna