2018.03.13

Nowa promocja Mini Ratki w PKO Banku Polskim

Pod hasłem „z mini ratką decyzje nabierają rozpędu” PKO Bank Polski rozpoczął nową promocję pożyczki gotówkowej, która potrwa do 22 kwietnia br., a towarzyszy jej kampania marketingowa. To pierwsza kampania produktu przygotowana w nowej platformie komunikacji banku „Kluczowe decyzje”. 

Nowa promocja skierowana jest do klientów dotychczas niezwiązanych z Bankiem lub zamierzających przenieść spłatę swoich pożyczek i kredytów do PKO Banku Polskiego na jedną wygodną Mini Ratkę. Bank takim klientom oferuje pożyczkę z RRSO 3,46 proc. przy spłacie rozłożonej na 9 rat. 

Na warunkach promocyjnych można otrzymać umowę w wysokości od 1000 do 120 tys. zł, bez opłat za wcześniejszą spłatę pożyczki oraz wypłatę pożyczki w dniu złożenia wniosku. 

- Celem naszych działań promocyjnych jest zachęcenie nowych klientów do poznania naszej oferty kredytowej, a dotychczasowych klientów zachęcamy do podjęcia decyzji o konsolidacji pożyczek z innych banków i instytucji kredytowych oraz przekształcenia ich w jedną Mini Ratkę z naszej oferty. PKO Bank Polski proponuje  pożyczki w atrakcyjnej cenie – z RRSO 3,46 proc. Połączenie kredytów pozwala na ustalenie jednej, często niższej raty. Zamiast pamiętać o kilku różnych przelewach, spłacamy tylko jedno zobowiązanie dzięki czemu łatwiej można kontrolować budżet domowy -  mówi Ewa Grabarczyk, dyrektor Departamentu Finansowania Klientów Indywidualnych. 

Promocji towarzyszy kampania reklamowa – to pierwsza kampania produktu zbudowana na nowej platformie komunikacji. Spoty będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie. 

- Przygotowana kreacja, w której pokazujemy, że teraz jest dobry czas na podejmowanie decyzji, stanowi pierwszą odsłonę kampanii produktowej PKO Banku Polskiego w nowej platformie komunikacji - mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej. 

Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Reżyserem spotów jest Tomasz Bagiński, producentem wykonawczym – Dobro, postprodukcją zajął się Platige Image. Działania online przygotowała agencja Artegence (Internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media. 

Szczegółowe informacje na temat produktu, w tym Taryfa Prowizji i Opłat bankowych, są dostępne w placówkach PKO Banku Polskiego i na stronie www.pkobp.pl

Iwona Radomska
ekspert w PKO Banku Polskim

Czytaj także:

100 mln zł w półtora miesiąca w kantorze internetowym PKO Banku Polskiego!

„Kluczowe decyzje” w reżyserii Tomasza Bagińskiego – spot otwierający nową platformę komunikacji PKO Banku Polskiego

Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego największa i najbardziej transakcyjna

    • Bankofinanse

      02019.03.26

      Maxi historia Mini Ratki

      Mini Ratkę zna dziś w Polsce każdy, bez względu na to, czy jest Klientem PKO Banku Polskiego. Ta pożyczka gotówkowa ma wieloletnią tradycję i przyjazne oblicze. Polacy lubią taką formę pożyczania. Z danych Związku Banków Polskich wynika, że wartość kredytów konsumpcyjnych z roku na rok rośnie. Najchętniej pożyczamy na zakup samochodu lub sprzętu RTV i AGD, kupno lub remont mieszkania oraz wakacje i podróże.

      więcej
    • Bankofinanse

      02019.03.25

      Pół miliona Profili Zaufanych w PKO Banku Polskim

      Już pół miliona klientów PKO Banku Polskiego założyło Profil Zaufany korzystając z serwisów transakcyjnych banku. Profil Zaufany pozwala na korzystanie z szerokiego zakresu usług e-administracji, m.in. zweryfikowanie i zaakceptowanie rozliczenia podatkowego na platformie „Twój e-PIT”, składanie wniosków o e-dowód, sprawdzenie liczby punktów karnych czy wysłanie pisma ogólnego do urzędu. Profil Zaufany można założyć bezpiecznie, szybko i całkowicie online w serwisach transakcyjnych iPKO i Inteligo.

      więcej
    • Bankofinanse

      02019.03.25

      iPKO - centrum zarządzania finansami

      Dostęp do serwisu iPKO ma obecnie 8,2 mln klientów PKO Banku Polskiego, blisko 4 mln z nich loguje się do niego minimum raz w miesiącu. Tą drogą realizują coraz więcej operacji bankowych, ale też załatwiają sprawy, które wcześniej wymagały wizyty w oddziale czy w urzędzie.

      więcej
    • Z Banku

      02019.03.22

      PKO Bank Polski Etyczną Firmą 2018

      PKO Bank Polski został laureatem 5. edycji konkursu o tytuł Etycznej Firmy. Doceniono praktyki dotyczące uczciwego prowadzenia biznesu z poszanowaniem norm etycznych oraz systemowe podejście do wzmacniania kultury organizacyjnej zgodnej z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu. Dla PKO Banku Polskiego to kolejne wyróżnienie w tym konkursie.

      więcej
    • Bankofinanse

      02019.03.22

      Nowe, jubileuszowe wizerunki kart od PKO Banku Polskiego

      Od dziś każdy posiadacz konta w PKO Banku Polskiego może wybrać kartę debetową z nowym wizerunkiem opracowanym z okazji 100-lecia istnienia Banku. Karty wydawane są bez dodatkowych opłat, a już posiadaną można wymienić bezpłatnie na nową, z jubileuszowym wizerunkiem w dowolnym momencie okresu ważności karty.

      więcej
    • Z Banku

      02019.03.22

      Zbigniew Jagiełło, prezes Zarządu PKO Banku Polskiego, wyróżniony nagrodą specjalną Byki i Niedźwiedzie

      Podczas gali wręczenia statuetek Byka i Niedźwiedzia Zbigniew Jagiełło, prezes Zarządu PKO Banku Polskiego, został uhonorowany nagrodą specjalną z okazji jubileuszu 25-lecia „Parkietu”, w kategorii osobowość. Redakcja doceniła jego dokonania w branży finansowej, sukcesy zarządzanego przez niego banku oraz wkład w rozwój rynku kapitałowego. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego zwyciężył w kategorii domy maklerskie. O zwycięstwie zdecydowały m.in. liczba oraz wartość transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym oraz bogata oferta usług dla wszystkich grup klientów.

      więcej
    Pokaż więcej