2018.02.23

PKO Bank Polski najcenniejszą marką finansową

PKO Bank Polski jest najdroższą marką krajowego sektora finansowego. Marka polskiego lidera sektora bankowego w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2017 dziennika „Rzeczpospolita” wyceniona została na 2,7 mld złotych. Jest też trzecim najbardziej wartościowym brandem w kraju.

- Jesteśmy liderem na zmieniającym się, złożonym rynku i tak, jak nasi klienci stajemy się coraz bardziej cyfrowi. Korzystamy z innowacyjnych rozwiązań z rozmachem i na dużą skalę, dzięki temu zdobywamy zaufanie i zadowolenie wielu nowych klientów, w tym młodego pokolenia. PKO Bank Polski w ciągu ostatnich lat podwoił wartość swoich aktywów. Nieustannie się rozwijamy, obsługujemy finansowo ponad 9 mln Polaków oraz wspieramy rozwój setek tysięcy polskich przedsiębiorstw. PKO Bank Polski to przykład marki, która udowadnia, że można łączyć tradycję oraz bezpieczeństwo z innowacyjnością i nowoczesnością - powiedział Piotr Mazur, wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego. 

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek dzieli się na ranking ogólny i branżowy z 12 kategoriami. W tym roku kryterium decydującym o pozycji na liście nie była wartość znaków towarowych. Od wielu lat PKO Bank Polski jest najcenniejszą marką na krajowym rynku finansowym i znajduje się w czołówce najdroższych i najbardziej znanych brandów w Polsce. Jego wartość od pierwszej edycji rankingu „Rzeczpospolitej” wzrosła ponad dwukrotnie. Bank jest również najbardziej medialną marką według badania Top Marka, magazynu „Press” i Press-Service Monitoring Mediów, w którym uzyskał tytuł Marki Marek. 

Rankingowi Najcenniejszych Polskich Marek towarzyszy, zainicjowany przez PKO Bank Polski, konkurs Młoda Marka Sukcesu. Jego celem jest wyróżnienie i promocja ambitnych oraz dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw. Zwycięzcą VII edycji została firma Funtronic, która pod marką Funtronic Magiczny Dywan oferuje interaktywną podłogę do nauki, zabawy i rehabilitacji. 

Agnieszka Skalska
specjalista w PKO Banku Polskim 

Czytaj także: 

PKO Banki Polski zwycięzcą The Heart Innovation Awards 2017 w kategorii „Współpraca”

PKO Leasing liderem polskiego rynku leasingu po 2017 roku

„Możesz wszystko, ale nie musisz” – nowa kampania Konta dla Młodych w PKO Banku Polskim

Pliki do pobrania

loaderek.gifoverlay.png