2019.06.28

PKO Bank Polski partnerem tytularnym Ekstraklasy!

PKO Bank Polski Ekstraklasa – taką nazwę nosić będzie przez kolejne dwa sezony najwyższa piłkarska klasa rozgrywkowa w Polsce. Od 1 lipca obowiązuje odświeżony logotyp ligi.

 Od 1 lipca PKO Bank Polski partnerem tytularnym Ekstraklasy

W ramach obowiązującej od 2018 r. umowy PKO Bank Polski pozostaje Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy. Kontynuowane będą zapoczątkowane już w minionym sezonie projekty, w tym wybór młodzieżowca miesiąca i sezonu oraz program oficjalnych kart Ekstraklasy. Karty zapewniają szereg korzyści dla kibiców, m.in. ich posiadacze mogą wygrać zaproszenia na mecze swoich ulubionych drużyn, w tym na specjalną Kanapę Kibica umieszczoną w pobliżu bocznej linii boiska. W rozpoczynającym się sezonie pojawi się ona na wszystkich stadionach Ekstraklasy.

Jako partner tytularny marka PKO Bank Polski będzie obecna na wszystkich 296 meczach w ramach 37 kolejek. Logotyp rozgrywek PKO Banku Polskiego Ekstraklasy będzie prezentowany m.in. na koszulkach piłkarzy, w przestrzeni reklamowej wszystkich szesnastu stadionów, podczas transmisji telewizyjnych z meczów w trakcie całego sezonu, a także za pośrednictwem wszelkich kanałów komunikacji prowadzonych przez kluby i ligę.

Rola partnera tytularnego Ekstraklasy to dla PKO Banku Polskiego zwiększenie zaangażowania w rozwój polskiego futbolu. Jesteśmy przekonani, że nasza strategia w zakresie współpracy z Ekstraklasą S.A. i klubami przynosi wymierne korzyści wszystkim stronom. Kibice doceniają nasze zaangażowanie w takie projekty jak Oficjalna Karta Ekstraklasy czy Kanapa Kibica, dzięki którym wiążemy ich jeszcze mocniej z ulubionymi zespołami – mówi Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banku Polskiego.

W nadchodzącym sezonie planujemy kolejne ciekawe rozwiązania, z których fani ligowej piłki powinni być bardzo zadowoleni. Już teraz możemy zdradzić, że trofeum dla mistrza Polski w sezonie 2019/2020 zostanie wręczone przez kibica zwycięskiej drużyny. Jako Oficjalny Bank Ekstraklasy, a obecnie partner tytularny, wielką wagę przywiązujemy również do rozwoju utalentowanej młodzieży. Obiecujący występ naszej reprezentacji do lat 21 na mistrzostwach Europy we Włoszech pokazał, że to słuszny kierunek. Piłka nożna jest sportem narodowym, a dla nas, jako największego banku w Polsce, rola partnera tytularnego stwarza nowe możliwości w zakresie poszerzanie grona lojalnych klientów – dodaje Zbigniew Jagiełło.

Partnerstwo tytularne bank komunikuje m.in. poprzez klip nagrany z udziałem pracowników:

 

 

 

Aleksandra Kalinowska
ekspert w PKO Banku Polskim

 

Czytaj także:

PKO Bank Polski w gronie najatrakcyjniejszych pracodawców

PKO Bank Polski Najlepszym Bankiem 2019

PKO Bank Polski laureatem dwóch Nagród Gospodarczych Polskiego Radia

loaderek.gifoverlay.png