2017.04.21

Złoty Bankier: doskonały wynik PKO Banku Polskiego

W ósmej edycji rankingu Złoty Bankier, PKO Bank Polski został doceniony za najlepsze i najbardziej ergonomiczne kanały elektroniczne – iPKO i IKO. Zajął też pierwsze miejsce i zdobył Złotego Bankiera za kredyt mieszkaniowy Własny Kąt Hipoteczny. Ponadto, w głosowaniu internautów, był drugi w trzech kategoriach: na najlepszą reklamę produktu bankowego, najlepszy bank w social mediach i bank wrażliwy społecznie. Trzecią pozycję uzyskał za złotą kartę kredytową Mastercard i konto osobiste PKO Konto za Zero.

Doskonały wynik PKO Banku Polskiego

Zespół ekspertów Bankier.pl, Puls Biznesu i PRNews.pl analizował jakość produktów bankowych sprawdzając ich parametry cenowe, przydatność i funkcjonalność dla trzech różnych grup klientów.

PKO Bank Polski wyprzedził konkurencję w cyfrowym świecie. Eksperci docenili ergonomię kanałów elektronicznych PKO Banku Polskiego – iPKO i IKO – przyznając największą liczbę punktów za ich wygodę i użyteczność. Bardzo dobre noty zyskała również sprawność Contact Center – 81 proc. pozytywnych  wskazań. Po raz szósty docenili również Kredyt Własny Kąt Hipoteczny PKO Banku Polskiego. Zwycięstwo zapewniły dostępność kredytu, niskie koszty, warunki nadpłaty zadłużenia oraz możliwość zaciągnięcia zobowiązania maksymalnie na 35 lat. Bank od lat jest liderem w finansowaniu potrzeb mieszkaniowych Polaków. Według danych Związku Banków Polskich, na koniec 2016 roku zajmował pierwszą pozycję na rynku posiadając 31,9% udział w sprzedaży kredytów mieszkaniowych dla osób prywatnych. W kategoriach produktowych rankingu Złoty Bankier eksperci wyróżnili też ofertę PKO Konta za Zero oraz złotą kartę kredytową Mastercard.

Najlepsze banki pomagali też wybrać internauci. PKO Bank Polski był wiceliderem w ich głosowaniu, w których doceniono, m.in. jego spot reklamowy „Dużo za zero”. Zdaniem głosujących Bank pokazał się od zupełnie innej strony zapraszając do udziału popularnego youtubera Martina Stankiewicza. Uznanie zyskał także prosty przekaz i lekka formuła, czytelne dla młodego klienta.

Internauci docenili sposób, w jaki Bank komunikuje się z nim w social mediach oraz ogólnopolską inicjatywę społeczną – PKO Bieg Charytatywny.

Złoty Bankier to największy tego rodzaju projekt badawczy w na polskim rynku. Od ośmiu lat wyznacza on kierunek rozwoju polskiej bankowości wskazując banki, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe, a ich produkty i usługi są odpowiedzią na oczekiwania oraz potrzeby klientów. Jego organizatorami są Bankier.pl i Puls Biznesu. PKO Bank Polski jest liderem kategorii kredyt hipoteczny. Tegoroczna, jest już szóstą statuetką, jaką zdobył w tej kategorii. Wcześniej nagodzone były też Program Budowania Kapitału, Pożyczka MSP oraz aplikacja mobilna IKO. Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego, Zbigniew Jagiełło uhonorowany był „Złotym Bankierem” w kategorii specjalnej – osobowość roku 2011.

Agnieszka Skalska
specjalista PKO Banku Polskiego

  • Rozwiązanie konkursu

    W czym i dlaczego lubisz zera? Dzięki waszym głosom zajęliśmy drugie miejsce w trzech kategoriach: spot reklamowy, media społecznościowe, CSR. Zwycięzcom gratulujemy!

Czytaj także:

Zagłosuj na PKO Bank Polski w plebiscycie Złoty Bankier!

loaderek.gifoverlay.png