Lokaty w aplikacji IKO
Mimo że bankowość elektroniczna istnieje już kilkanaście lat, wiele osób wciąż postrzega zakładanie lokaty w kontekście wizyty w oddziale i podpisania tam dokumentów. Ale nie u nas! W PKO Banku Polskim, dzięki aplikacji mobilnej IKO, każdy może założyć lokatę za pomocą telefonu.
Za pomocą kilku ruchów wykonanych jednym palcem na ekranie dotykowym można otworzyć atrakcyjnie oprocentowany depozyt. Wystarczy w menu dotknąć ikony "Lokaty", a następnie wybrać rachunek źródłowy, rodzaj lokaty oraz zadeklarować jej kwotę. Potwierdzamy jej założenie znowu jednym palcem.
- Dotychczas użytkownicy IKO mogli nie tylko sprawdzić saldo i historię rachunku, wykonać przelew na numer telefonu i numer rachunku bankowego. Dziś uzupełniamy te funkcje o możliwość założenia lokaty - mówi Łukasz Kuc, dyrektor biura w Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej.
Z każdego miejsca, o każdej porze
W ramach mobilnych depozytów w IKO dostępne są lokaty na 1, 3, 6 i 12 miesięcy. Lokata jednomiesięczna jest oprocentowana na 2,5 proc. w skali roku. Można ją założyć maksymalnie do kwoty 10 tys. zł. Pozostałe depozyty nie mają tego typu ograniczenia i są oprocentowane od 1,7 proc. (lokata trzymiesięczna) do 2 proc. (lokata roczna) w skali roku.Wszystkie lokaty można założyć w dowolnej chwili, np. w restauracji, podczas spaceru albo w domu - przed telewizorem. Co ważne, po założeniu lokata jest natychmiast widoczna zarówno w aplikacji IKO, jak i w serwisie iPKO.
Umożliwia to pełną kontrolę zgromadzonego w banku majątku z każdego miejsca na świecie o każdej porze dnia i nocy.
- Lokaty mobilne uzupełniają zróżnicowaną ofertę depozytową naszego banku o innowacyjne i niezwykle wygodne z punktu widzenia klienta rozwiązanie. - zaznacza Robert Chorzępa, dyrektor Biura Depozytów i Analiz.
Lokata w telefonie i więcej
Lokaty mobilne mogą zakładać użytkownicy IKO, którzy korzystają z aplikacji powiązanej z kontem osobistym PKO Banku Polskiego lub Inteligo. Funkcja ta jest dostępna dla telefonów z systemami Android, iOS i W indows Phone. Wystarczy pobrać bezpłatną aktualną wersję aplikacji IKO, a następnie aktywować ją zgodnie z instrukcjami na ekranie telefonu.
Dominik Modrzejewski
Więcej mobilnych funkcji
Do dziś IKO aktywowało ponad 275 tys. osób, które za pomocą swoich telefonów wykonały blisko 2,3 mln operacji na łączną kwotę 780 mln zł. W 2015 roku i kolejnych latach IKO będzie nieustannie rozbudowywane w zakresie nowych funkcji bankowych i płatniczych. Te ostatnie będą rozwijane przede wszystkim w ramach nowego standardu płatności mobilnych BLIK. Dzięki działalności zarządzającej nim spółki PSP w kolejnych miesiącach dynamicznie będzie się rozwijać sieć sklepów, restauracji czy punktów usługowych, w których będzie można dokonać transakcji za pomocą aplikacji IKO.
Czytaj także:
Co nam przeszkadza w oszczędzaniu?
Początek końca ery gotówki
Pliki do pobrania
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?