iPKO się zmienia – nowa strona startowa serwisu
Już za kilka tygodni serwis bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego w nowej odsłonie będzie dostępny dla wszystkich klientów. Wśród zmian widocznych na pierwszy rzut oka znajdzie się unowocześniona strona startowa serwisu.
Nowe iPKO jest proste i intuicyjne. Aby się do niego zalogować należy użyć przycisku „iPKO nowy serwis” ze strony logowania PKO Banku Polskiego. Połączenie z serwisem jest szyfrowane.
W oknie logowania do wszystkich serwisów możesz zaznaczyć, który z nich ma być opcją domyślną podczas kolejnego logowania.
Nowa strona startowa pokazuje najczęściej poszukiwane przez klientów informacje i wykonywane przez nich transakcje (dostępne środki, ostatnie operacje na rachunku, zlecenie przelewu, podsumowanie finansów).
Co zobaczymy po zalogowaniu do serwisu?
- widok rachunku głównego i zgromadzonych na nim środków,
- ostatnie operacje zrealizowane – dzięki nim możemy na bieżąco kontrolować wszystko co dzieje się na naszym rachunku,
- podsumowanie finansów – tutaj sprawdzimy wysokość zgromadzonych środków na wszystkich naszych rachunkach i lokatach oraz wysokość zobowiązań, co dodatkowo „uszczelnia” proces kontroli rachunków,
- operacje niezrealizowane (na wszystkich rachunkach)
Dzięki nowej stronie startowej przelew internetowy zrealizujesz za pośrednictwem zaledwie kilku kliknięć myszką. Z poziomu strony głównej opłacisz rachunki i dokonasz najpilniejszych płatności.
Kolejną zmianą, którą z pewnością dostrzegą użytkownicy nowego iPKO, jest układ nawigacji skupiony w jednym miejscu bezpośrednio pod menu głównym. Wpływa to bezpośrednio na łatwość i intuicyjność obsługi serwisu, i oznacza jeszcze wygodniejsze korzystanie z bankowości elektronicznej.
Jak to wygląda w praktyce?
Inne możliwości nowego iPKO zaprezentujemy już wkrótce na Bankomanii.
Olga Kamionek
Specjalista PKO Banku Polskiego
Czytaj także:
Nadchodzi nowe iPKO
Nowe technologie
02018.07.25Suma haszowa, czyli wstęp do blockchaina
więcejSuma haszowa stoi na straży informacji, które są przechowywane i przetwarzane w bazach opartych o łańcuch bloków.
Nowe technologie
02016.10.17Proste kroki do Profilu Zaufanego
więcejUtworzenie Profilu Zaufanego i podpisywanie wniosków oraz dokumentów jest bardzo proste. W kilku krokach można to zrobić za pośrednictwem bankowego serwisu transakcyjnego.
Nowe technologie
02015.11.16Nowe IKO - moc mobilnej bankowości
więcejPKO Bank Polski, lider bankowości mobilnej, wprowadza nową wersję aplikacji na telefony komórkowe. Wygodna, intuicyjna nawigacja zgodna z najnowszymi trendami, dostęp do rachunku i salda przed zalogowaniem, czy wykonywanie operacji bezpośrednio z głównego ekranu – to tylko niektóre z jej zalet. Użytkownicy IKO zyskują dostęp do pełnej bankowości za pośrednictwem telefonu. Obecnie z aplikacji mobilnej Banku korzysta ponad 370 tysięcy osób.
Nowe technologie
02015.07.29Wypłaty BLIK dostępne już w ponad 11 tys. bankomatów
więcejSieć bankomatów Euronet obsługujących wypłaty BLIK powiększyła się o blisko 850 maszyn. Bankomaty umieszczone są w oddziałach: Alior Banku, Credit Agricole, Getin Banku, Idea Banku oraz mBanku na terenie całej Polski.
Nowe technologie
02015.07.27„B” jak bezpieczna bankowość
więcej„Bankowali bezpiecznie”, czyli jak? Nie dali złowić się w sieć phishingu i nie padli ofiarą cyberprzestępców. Wypełnili bezbłędnie nasz test wiedzy, zwyciężyli i zdobyli nagrody. Znamy już laureatów konkursu „Bankuj bezpiecznie”. Jakie są ich rady dotyczące korzystania z bankowości?
Nowe technologie
02015.07.24Bank chce chodzić za nami krok w krok
więcejBanki chcą błyskawicznie reagować na potrzeby swoich klientów, a często nawet wyjść im naprzeciw. To od nas zależy, jak blisko zwiążemy się ze swoim bankiem.