Nowe iPKO - kolejna odsłona
Klienci PKO Banku Polskiego mogą korzystać już z pełni możliwości nowego iPKO. Nowy serwis nie tylko posiada już wszystkie funkcje, które dostępne są w dotychczasowym iPKO, ale również kilka ciekawych nowości: możliwość opłacenia nawet czterech różnych składek do ZUS na jednym formularzu czy przeglądania rachunek w wybranym przez siebie kontekście (np. tylko finanse osobiste lub tylko finanse firmowe).
W kolejnej odsłonie nowego serwisu dostępne są już wszystkie zakładki produktowe, również Inwestycje, Ubezpieczenia, IKO oraz możliwość zamówienia karty debetowej. Dodatkowo, klienci posiadający zarówno rachunek firmowy, jak i prywatny, mogą przeglądać wybrane przez siebie informacje wskazując odpowiedni kontekst:
- informacje tylko na temat finansów osobistych - wybierając kontekst "finanse osobiste",
- informacje tylko na temat finansów firmowych - wybierając kontekst "finanse firmowe",
- informacje na temat finansów osobistych i firmowych - wybierając kontekst "wspólny",
- w aplikacji rodzica - wybierając kontekst "Junior".
Rys. 1. Wybór kontekstu
Nowe iPKO umożliwia również opłacenie czterech różnych składek do ZUS na jednym formularzu: składki z tytułu ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego, Funduszu Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz Funduszu Emerytur Pomostowych.
Rys 2. Przelew do ZUS
Nowe iPKO to również szybki i łatwy dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji bezpośrednio po zalogowaniu do serwisu:
- informacji o stanie finansów (podsumowanie środków zgromadzonych na rachunkach i lokatach oraz wszystkich zobowiązań),
- zlecenia przelewu,
- historii ostatnich wykonanych operacji (zarówno tych zrealizowanych, odrzuconych i anulowanych jak również oczekujących).
Serwis umożliwia też samodzielne nadawanie własnych nazw dla rachunków, lokat i kredytów, przypisywanie elementów graficznych do operacji, wybór sposobu prezentacji historii operacji (kafelki lub tabela) oraz szybsze dotarcie do najbardziej potrzebnych funkcji związanych z danym produktem (np. zlecanie wykonania przelewu, nadanie PIN-u do karty) przy pomocy nowego boksu "na skróty".
Do nowej i dotychczasowej wersji iPKO można logować się używając tych samych danych.
Magdalena Lejman
Ekspert PKO Banku Polskiego
Czytaj także:
Nowe iPKO - przyjazne i czytelne (cz. 1)
Nowe iPKO dostępne dla wszystkich
Nowe technologie
02018.07.25Suma haszowa, czyli wstęp do blockchaina
więcejSuma haszowa stoi na straży informacji, które są przechowywane i przetwarzane w bazach opartych o łańcuch bloków.
Nowe technologie
02016.10.17Proste kroki do Profilu Zaufanego
więcejUtworzenie Profilu Zaufanego i podpisywanie wniosków oraz dokumentów jest bardzo proste. W kilku krokach można to zrobić za pośrednictwem bankowego serwisu transakcyjnego.
Nowe technologie
02015.11.16Nowe IKO - moc mobilnej bankowości
więcejPKO Bank Polski, lider bankowości mobilnej, wprowadza nową wersję aplikacji na telefony komórkowe. Wygodna, intuicyjna nawigacja zgodna z najnowszymi trendami, dostęp do rachunku i salda przed zalogowaniem, czy wykonywanie operacji bezpośrednio z głównego ekranu – to tylko niektóre z jej zalet. Użytkownicy IKO zyskują dostęp do pełnej bankowości za pośrednictwem telefonu. Obecnie z aplikacji mobilnej Banku korzysta ponad 370 tysięcy osób.
Nowe technologie
02015.07.29Wypłaty BLIK dostępne już w ponad 11 tys. bankomatów
więcejSieć bankomatów Euronet obsługujących wypłaty BLIK powiększyła się o blisko 850 maszyn. Bankomaty umieszczone są w oddziałach: Alior Banku, Credit Agricole, Getin Banku, Idea Banku oraz mBanku na terenie całej Polski.
Nowe technologie
02015.07.27„B” jak bezpieczna bankowość
więcej„Bankowali bezpiecznie”, czyli jak? Nie dali złowić się w sieć phishingu i nie padli ofiarą cyberprzestępców. Wypełnili bezbłędnie nasz test wiedzy, zwyciężyli i zdobyli nagrody. Znamy już laureatów konkursu „Bankuj bezpiecznie”. Jakie są ich rady dotyczące korzystania z bankowości?
Nowe technologie
02015.07.24Bank chce chodzić za nami krok w krok
więcejBanki chcą błyskawicznie reagować na potrzeby swoich klientów, a często nawet wyjść im naprzeciw. To od nas zależy, jak blisko zwiążemy się ze swoim bankiem.