Lokaty w aplikacji IKO
Mimo że bankowość elektroniczna istnieje już kilkanaście lat, wiele osób wciąż postrzega zakładanie lokaty w kontekście wizyty w oddziale i podpisania tam dokumentów. Ale nie u nas! W PKO Banku Polskim, dzięki aplikacji mobilnej IKO, każdy może założyć lokatę za pomocą telefonu.
Za pomocą kilku ruchów wykonanych jednym palcem na ekranie dotykowym można otworzyć atrakcyjnie oprocentowany depozyt. Wystarczy w menu dotknąć ikony "Lokaty", a następnie wybrać rachunek źródłowy, rodzaj lokaty oraz zadeklarować jej kwotę. Potwierdzamy jej założenie znowu jednym palcem.
- Dotychczas użytkownicy IKO mogli nie tylko sprawdzić saldo i historię rachunku, wykonać przelew na numer telefonu i numer rachunku bankowego. Dziś uzupełniamy te funkcje o możliwość założenia lokaty - mówi Łukasz Kuc, dyrektor biura w Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej.
Z każdego miejsca, o każdej porze
W ramach mobilnych depozytów w IKO dostępne są lokaty na 1, 3, 6 i 12 miesięcy. Lokata jednomiesięczna jest oprocentowana na 2,5 proc. w skali roku. Można ją założyć maksymalnie do kwoty 10 tys. zł. Pozostałe depozyty nie mają tego typu ograniczenia i są oprocentowane od 1,7 proc. (lokata trzymiesięczna) do 2 proc. (lokata roczna) w skali roku.Wszystkie lokaty można założyć w dowolnej chwili, np. w restauracji, podczas spaceru albo w domu - przed telewizorem. Co ważne, po założeniu lokata jest natychmiast widoczna zarówno w aplikacji IKO, jak i w serwisie iPKO.
Umożliwia to pełną kontrolę zgromadzonego w banku majątku z każdego miejsca na świecie o każdej porze dnia i nocy.
- Lokaty mobilne uzupełniają zróżnicowaną ofertę depozytową naszego banku o innowacyjne i niezwykle wygodne z punktu widzenia klienta rozwiązanie. - zaznacza Robert Chorzępa, dyrektor Biura Depozytów i Analiz.
Lokata w telefonie i więcej
Lokaty mobilne mogą zakładać użytkownicy IKO, którzy korzystają z aplikacji powiązanej z kontem osobistym PKO Banku Polskiego lub Inteligo. Funkcja ta jest dostępna dla telefonów z systemami Android, iOS i W indows Phone. Wystarczy pobrać bezpłatną aktualną wersję aplikacji IKO, a następnie aktywować ją zgodnie z instrukcjami na ekranie telefonu.
Dominik Modrzejewski
Więcej mobilnych funkcji
Do dziś IKO aktywowało ponad 275 tys. osób, które za pomocą swoich telefonów wykonały blisko 2,3 mln operacji na łączną kwotę 780 mln zł. W 2015 roku i kolejnych latach IKO będzie nieustannie rozbudowywane w zakresie nowych funkcji bankowych i płatniczych. Te ostatnie będą rozwijane przede wszystkim w ramach nowego standardu płatności mobilnych BLIK. Dzięki działalności zarządzającej nim spółki PSP w kolejnych miesiącach dynamicznie będzie się rozwijać sieć sklepów, restauracji czy punktów usługowych, w których będzie można dokonać transakcji za pomocą aplikacji IKO.
Czytaj także:
Co nam przeszkadza w oszczędzaniu?
Początek końca ery gotówki
Pliki do pobrania
Nowe technologie
02018.07.25Suma haszowa, czyli wstęp do blockchaina
więcejSuma haszowa stoi na straży informacji, które są przechowywane i przetwarzane w bazach opartych o łańcuch bloków.
Nowe technologie
02016.10.17Proste kroki do Profilu Zaufanego
więcejUtworzenie Profilu Zaufanego i podpisywanie wniosków oraz dokumentów jest bardzo proste. W kilku krokach można to zrobić za pośrednictwem bankowego serwisu transakcyjnego.
Nowe technologie
02015.11.16Nowe IKO - moc mobilnej bankowości
więcejPKO Bank Polski, lider bankowości mobilnej, wprowadza nową wersję aplikacji na telefony komórkowe. Wygodna, intuicyjna nawigacja zgodna z najnowszymi trendami, dostęp do rachunku i salda przed zalogowaniem, czy wykonywanie operacji bezpośrednio z głównego ekranu – to tylko niektóre z jej zalet. Użytkownicy IKO zyskują dostęp do pełnej bankowości za pośrednictwem telefonu. Obecnie z aplikacji mobilnej Banku korzysta ponad 370 tysięcy osób.
Nowe technologie
02015.07.29Wypłaty BLIK dostępne już w ponad 11 tys. bankomatów
więcejSieć bankomatów Euronet obsługujących wypłaty BLIK powiększyła się o blisko 850 maszyn. Bankomaty umieszczone są w oddziałach: Alior Banku, Credit Agricole, Getin Banku, Idea Banku oraz mBanku na terenie całej Polski.
Nowe technologie
02015.07.27„B” jak bezpieczna bankowość
więcej„Bankowali bezpiecznie”, czyli jak? Nie dali złowić się w sieć phishingu i nie padli ofiarą cyberprzestępców. Wypełnili bezbłędnie nasz test wiedzy, zwyciężyli i zdobyli nagrody. Znamy już laureatów konkursu „Bankuj bezpiecznie”. Jakie są ich rady dotyczące korzystania z bankowości?
Nowe technologie
02015.07.24Bank chce chodzić za nami krok w krok
więcejBanki chcą błyskawicznie reagować na potrzeby swoich klientów, a często nawet wyjść im naprzeciw. To od nas zależy, jak blisko zwiążemy się ze swoim bankiem.