Lojalnie polecam – ZenCard bliżej klientów
Mobilna aplikacja ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych działające na terminalach płatniczych. Jej potencjał udowodniła ogólnopolska kampania, którą ZenCard przeprowadził z PKO Bankiem Polskim.
W czerwcu 2019 r. ZenCard wraz z PKO Bankiem Polskim uruchomił ogólnopolską kampanię. Bank wysłał do 210 tys. swoich klientów informację o promocji. Organizatorem akcji był ZenCard wraz ze swoimi partnerami: siecią sklepów Świat Zabawek i Stowarzyszeniem FunTECH.
– Staramy się być bliżej naszych klientów, w związku z tym poza produktami stricte bankowymi szukamy nowych możliwości i rozwiązań. W czerwcu, wraz z naszą spółką kapitałową ZenCard, uruchomiliśmy ogólnopolską kampanię dla klientów detalicznych. Każdy nasz klient, który odwiedził sklep sieci Świat Zabawek czy należący do stowarzyszenia FunTECH, przy płatności kartą PKO Banku Polskiego otrzymał dodatkowy 10 proc. rabat – mówi Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim.
Partnerzy przygotowali promocję dla klientów PKO Banku Polskiego. Płacąc kartą płatniczą otrzymywali oni dodatkowy 10-procentowy rabat na zakupy. Promocja łączyła się z innymi benefitami.
– Skuteczność kampanii przeszła najśmielsze oczekiwania. Zanotowaliśmy niemal 100-procenotwy wzrost transakcji w okresie trwania kampanii oraz podwoiliśmy liczbę nowych klientów u naszych partnerów. Dodatkowo 34 proc. nowo pozyskanych klientów zapisało się do ZenCard – operatora programu lojalnościowego Świata Zabawek i FunTECH. Wartość transakcji wzrosła aż o 35 proc. To niesamowity wynik. Teraz uczestnicy programu będą mogli cieszyć się stałymi benefitami u naszych partnerów i być na bieżąco dzięki aplikacji mobilnej ZenCard – mówi Krzysztof Klimczak, prezes Zarządu ZenCard.
– Skuteczność akcji wynikała z zastosowania kanałów bezpośredniej komunikacji, jakie zapewnia ZenCard. Drugim ważnym elementem było zorganizowanie się w strukturze blisko 80 sklepów tak, by każdy konsument wyszedł ze sklepu zadowolony. Wyzwanie realizowane po raz pierwszy w takiej integracji różnych grup biznesu – wiele niewiadomych i sporo stresów. Zgrany zespół z dużą energią i wzajemną empatią realizował zadania satysfakcjonujące końcowych beneficjentów kampanii i zachęcające ich do powrotów do naszych sklepów. Osiągnęliśmy w ten sposób niespodziewane na wstępie efekty buzz marketingowe rozwijające dodatkowo pole zasięgu komunikacji – staliśmy się rozpoznawalni dla konsumentów i weszliśmy trwale w przestrzeń ich zainteresowań – referuje Marek Dresler, prezes Stowarzyszenia FunTECH.
Sylwia Chmarra
Marketing Manager, ZenCard
Czytaj także:
Klient banku przyszłości – świat finansów w 2030 r.
Waluta dostępna od zaraz – tak działa karta wielowalutowa
Konto, karta, ubezpieczenie – czas na wakacje, świat stoi otworem!
Bankofinanse
02019.07.15Dziś Dzień bez Telefonu Komórkowego! Jak go przeżyć?
więcej15 lipca obchodzimy Światowy Dzień bez Telefonu Komórkowego. Co to znaczy dla klientów Banku? Nasze IKO będzie działać, jak zawsze, bez zarzutu.
Z Banku
02019.07.15100-lecie Banku – nasze placówki. Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Białymstoku
więcejNajwiększy białostocki oddział PKO Banku Polskiego mieści się w historycznym centrum stolicy Podlasia. Pięknie odrestaurowaną, zabytkową kamienicę przy Rynku Kościuszki 16, w której swoją siedzibę ma Oddział 1, odwiedzają nie tylko stali klienci, ale także wielu turystów.
Z Banku
02019.07.11Filmowy cykl „Bank śmiałych decyzji”: innowacje bankowe
więcejCo Polacy wiedzą o nowych technologiach i nowoczesnej bankowości? Dowiemy się tego oglądając trzeci odcinek cyklu „Bank śmiałych decyzji”.
Bankofinanse
02019.07.11Polacy robią zakupy w internecie. Dołącz do nich i płać z IKO
więcejAż 62 proc. wszystkich polskich internautów dokonuje internetowych zakupów. Oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy w sieci zaopatrywało się 56 proc. ankietowanych – wynika z najnowszego raportu Gemius. Zestawienie pokazuje, że zakupy online to dla nas codzienność i wygoda – także pod względem płatności.
Bankofinanse
02019.07.11e-Paragon – cyfrowe potwierdzenie płatności
więcejTradycyjne dowody płatności wkrótce nie będą nam już potrzebne. Ich cyfrowym odpowiednikiem zostanie e-Paragon, powiązany z naszym kontem bankowym oraz debetową kartą płatniczą. Usługa jest już dostępna w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. Aby z niej korzystać, wystarczy zalogować się do konta i uruchomić odpowiednią usługę.
Bankofinanse
02019.07.11Czym się różni kantor internetowy od kantoru stacjonarnego?
więcejMusisz sprzedać lub kupić walutę obcą – co robisz? Jeśli pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to udanie się do kantoru stacjonarnego, być może powinieneś poznać praktyczniejszy sposób. To korzystanie z kantoru online. Jak działa i czy jest wygodniejszy?